Lisa Holmin, 17, katoaminen ja surma Ruotsissa 2015
Re: Skootterityttö katosi oudosti Ruotsissa
Täysin satavarmasti tuikattu miesten toimista ennenkuin tapettu.
Joka miesten päiväunia ja alistettuna, sidottuna jumalaton pala.
-
LiskonKingi
- Nikke Knatterton
^Samat.tötterö kirjoitti:Täysin satavarmasti tuikattu miesten toimista ennenkuin tapettu.
Itselläni alkaa aina kolmas jalka pullistumaan, kun näen plondin keikistelemässä.
Parasta herkkua olisi, jos sellaisen saisi omaan yksiöön kahleisiin, ja saisi tuikkia kettua koloon ilman rahaa, tai muita velvoitteita.
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Pitäiskö Kingin ja tötterön pistäytyä ammattiauttajalla? Ihan vaan vinkkinä ja kaikessa ystävyydessä...
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Järkyttävä tapaus. Vaikea uskoa, etteikö taustalla olisi jotakin seksuaalista.LiskonKingi kirjoitti:^Samat. Itselläni alkaa aina kolmas jalka pullistumaan, kun näen plondin keikistelemässä.tötterö kirjoitti:Täysin satavarmasti tuikattu miesten toimista ennenkuin tapettu. Joka miesten päiväunia ja alistettuna, sidottuna jumalaton pala.
Parasta herkkua olisi, jos sellaisen saisi omaan yksiöön kahleisiin, ja saisi tuikkia kettua koloon ilman rahaa, tai muita velvoitteita.
^ Muuten luen näitä tiettyjä kommentteja hieman epäuskoisena.
Ihan OT tuli mieleen, että aika monella miehellä on kotona keikistelevä hemaiseva blondi, jota saa tuikkia ilman rahaa tai velvoitteita. Jopa kahleissa, jos niin sovitaan.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
Kun katselee tuota tapahtuma karttaa, niin hiukan ihmetyttää miksei aiemmin ole löydetty syyllisiä/ruumista? Kaikki aivan lähimaastossa, ehkä lähempänä kun voisi olettaakaan.
Tämä kaiken läheisyys viittaa kyllä siihen, että aivan extemporee temppu.
Tämä kaiken läheisyys viittaa kyllä siihen, että aivan extemporee temppu.
Seurannut tätä ketjua alusta asti. Ei millään pahalla, mutta keitä ne on ne "sen sortin dorkat" jotka oikeesti pystyy tuollaiseen? Mihin tarvitaan esim. krimnaalipsykiatriaa, jos täälläSniper kirjoitti:Sen sortin dorkia, ettei ne mitään motiivia tarvitse. Yks tyttönen tulee raiskatuksi ja tapetuksi ihan vain spontaanisti tapahtumien vyöryessä ilman järjellisiä syitä. Toivottavasti henki tai taju lähti nopeasti.
maallikotkin pystyy jo tietämään jo oletettujen tekijöiden motiivin tekijöiden mamu?taustan perusteella.
Itse uskon, että motiivina huumeet, on osuttu kuulemaan tai näkemään jotain väärää. Tai ollut itse ostamassa biletysjuttuja. Tiedossa oleva kokonaisuus ei ehkä tue pelkästään seksuaalirikosta.
Kyllä tuo sortin dorkia löytyy jokaisesta ihonväristä tai etnisestä taustasta. Viittasin enemmänkin siihen, että rikos ja tavaroiden levittely, asuminen ja ruumis pyöri pienessä pihapiirissä joten aika piripäitä ovat olleet ja lappu kaulassa, että ottakaa kiinni.amaryllis kirjoitti:Seurannut tätä ketjua alusta asti. Ei millään pahalla, mutta keitä ne on ne "sen sortin dorkat" jotka oikeesti pystyy tuollaiseen? Mihin tarvitaan esim. krimnaalipsykiatriaa, jos täälläSniper kirjoitti:Sen sortin dorkia, ettei ne mitään motiivia tarvitse. Yks tyttönen tulee raiskatuksi ja tapetuksi ihan vain spontaanisti tapahtumien vyöryessä ilman järjellisiä syitä. Toivottavasti henki tai taju lähti nopeasti.
maallikotkin pystyy jo tietämään jo oletettujen tekijöiden motiivin tekijöiden mamu?taustan perusteella.
Itse uskon, että motiivina huumeet, on osuttu kuulemaan tai näkemään jotain väärää. Tai ollut itse ostamassa biletysjuttuja. Tiedossa oleva kokonaisuus ei ehkä tue pelkästään seksuaalirikosta.
Juu, Sniper, samoilla linjoilla olemme.
Mä luulen, että tää liittyy jotenkin enemmän tuohon naiseen. Kävi mielessä, että tän siivoojan ja Lisan välillä on ollut kitkaa ja siivooja siitä maininnut miehille ja ehkä miehet sitten on päättäneet tehdä asialle jotain. En tiedä miten miesten kulttuurissa yleensä käyttäydytään, mutta voisihan olla, että jos siivooja on vaikka humalassa Lisasta uhonnut ja miehet ottaneet tosissaa uhon ja päätyneet vaikka vaan uhittelemaan ja lopulta on ruumis käsissä.
Itse en halua uskoa seksuaaliseen syyhyn, vaikka Lisa tosiaan oli harvinaisen kaunis nuorinainen.
Itse en halua uskoa seksuaaliseen syyhyn, vaikka Lisa tosiaan oli harvinaisen kaunis nuorinainen.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Lisa oli vasta aloittanut työpaikallaan. Ellei kyseessä ole ollut rohkea ja kärkäs nuori, niin vaikea uskoa että olisi alkanut tappelemaan työkaverinsa kanssa näin pian.Juveliina kirjoitti:Mä luulen, että tää liittyy jotenkin enemmän tuohon naiseen. Kävi mielessä, että tän siivoojan ja Lisan välillä on ollut kitkaa ja siivooja siitä maininnut miehille ja ehkä miehet sitten on päättäneet tehdä asialle jotain. En tiedä miten miesten kulttuurissa yleensä käyttäydytään, mutta voisihan olla, että jos siivooja on vaikka humalassa Lisasta uhonnut ja miehet ottaneet tosissaa uhon ja päätyneet vaikka vaan uhittelemaan ja lopulta on ruumis käsissä.
Sen sijaan tuli tuota kirjoittaessa mieleen, että kahvila oli luostarin yhteydessä tai kuului osaksi luostaria? Olisiko nykynuoren elämänmenossa ollut jotain mikä ei ollut naista miellyttänyt tai joka oli jopa äärimmäisen syntistä? Ei siis toki mitään tietoa oliko tämä siivoojanainen miten uskovainen ja luostarioppien mukaan elävä (onko kyseessä muuten mikä luostari?), käväisi vain äkkiä mielessä.
Edelleen en usko siihen että kyseessä olisi pääsääntöisesti seksuaalinen syy tappaa Lisa. Siihen viittaa tuo poliisin antama kommentti niin vahvasti, että jos tämä silti paljastuu seksuaalimurhaksi pääpiirteiltään, olen yllättynyt.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
Permit_Denied
- Harjunpää
Yksinkertaisin ja todennäköisin selitys on raiskaus ja murha tai raiskauksen yritys ja murha. Toki kahvilan kassan ryöstö on myös mahdollinen motiivi, mutta tuskin raksatyyppejä jonkin peräkylän kahviloiden kassat kiinnostavat. Huumejutut taas ovat huuhaa-luokan spekulointia.
Ei nyt välttämättä edes piripäitä. Näyttää pidätyskuvista ennemminkin paskathousussa olevia puleja. Aamulla duuniin ja keksitään tämmöinen tempaus sunnuntaina vodkapäissään.
Ei tämä nyt valtavan suunnitelmalliselle vaikuta, vaikka tuo yllämainittu kommentti vähän kärjistetty. Ainoa suunnitelmallisuus voi olla jopa niinkin mystinen, että " hei se tyttö lähtee kohta duunista". Tuskin rahaa hakivat paskat.
Ei tämä nyt valtavan suunnitelmalliselle vaikuta, vaikka tuo yllämainittu kommentti vähän kärjistetty. Ainoa suunnitelmallisuus voi olla jopa niinkin mystinen, että " hei se tyttö lähtee kohta duunista". Tuskin rahaa hakivat paskat.
Otettiinko nuo kaikki kolme samalla kertaa kiinni? Samasta asunnosta siis? Muija (siivooja) oli ruotsalainen, joten kai hänellä koti jossain oli? Olisiko tuo ukkojen kämppä vastannut lähinnä asuntolaa? Jotenkin tuon naisen osallisuus ihmetyttää. Tavallaan "kotikylän" tyttö teurastetaan ja ämmä suojelee jotain "työsiirtolaisia". Kiinnostaisi tietää, kauanko äijät on tuolla majailleet, voisi vähän yrittää päätellä miten hyviksi tutuiksi ovat ehtineet siivoojan kanssa tulla.
Niin surullinen tapaus tämä kyllä on :'(
Niin surullinen tapaus tämä kyllä on :'(
Mä en nää oikeastaan minään esteenä naisten väliseen kitkaan sitä, että on vasta tavattu. Enkä oikeastaan tiedä tarvitaanko varsinaista riitaakaan. Tarkoitan, että jos miehet on ottanut siivoojan sanat kirjaimellisemmin kuin mitä on ollut tarkoitus. Ainakin meillä suomessa on aika räikeitä mielipiteitä naisilla toisistaan jo heti tavatessa. Varsinkin juuri niitä iloisia, nuoria ja kauniita tunnutaan vieroksuvan ja ei se välttämättä vaadi kovin pahoja sanoja, että joku kateellinen alkaa manaamaan ja syyttämään kaikesta.VoDKa kirjoitti:Lisa oli vasta aloittanut työpaikallaan. Ellei kyseessä ole ollut rohkea ja kärkäs nuori, niin vaikea uskoa että olisi alkanut tappelemaan työkaverinsa kanssa näin pian.
Juurikin näin.Permit_Denied kirjoitti:Yksinkertaisin ja todennäköisin selitys on raiskaus ja murha tai raiskauksen yritys ja murha. Toki kahvilan kassan ryöstö on myös mahdollinen motiivi, mutta tuskin raksatyyppejä jonkin peräkylän kahviloiden kassat kiinnostavat. Huumejutut taas ovat huuhaa-luokan spekulointia.