Suosittelen käymään paikallisessa Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkossa, siellä osaavat selittämään minua paremmin Luciferista, Saatanasta ja Vapahtajasta. Helvetin Enkelit ajavat moottoripyörillä ja näyttävät cooleilta.Skini2 kirjoitti: Ke Syys 09, 2026 8:08 amEikös Lucifer ole vapahtaja? Minä oon kaunis, helvetin älykäs ja korkea-arvoinen. Oon kai Lucifer666. Käytän 666 lukua viitatakseni etten aio luovuttaa. Ikinä. Fuck For FeitBarbie kirjoitti: Ke Syys 09, 2026 7:04 amKristillisen ja juutalaisen perinteen mukaan Jumala loi Luciferin alun perin kauniiksi, viisaaksi ja korkea-arvoiseksi enkeliksi taivaaseen. Hän ei siis tullut Jumalan luo ulkopuolelta, vaan oli Jumalan oma luomustuote ennen lankeemustaan.
Asema: Teologisissa tulkinnoissa (kuten Hesekielin kirjan luvussa 28) hänen kuvataan olleen loistava, täydellinen ja nuhteeton suojelusenkeliksi asetettu kerubi Jumalan puutarhassa.
Joo, varmaan Vantaalta.
Hells Angels MC (ketju 2)
Re: Hells Angels MC (ketju 2)
” Kauniille Krimin niemimaalle rakennetaan moottoritie. Siitä tulee saksalaisten Riviera”, Hitler selitti.
Re: Hells Angels MC (ketju 2)
*Poistettu puutaheinää ja nimimerkki passitettu tahdonvastaiseen lepoon palstalta kuukaudeksi*tm