Yes! Sinua olenkin jo vartonut. Kyyppari, tälle hiphopparille Peroni Nastro Azzurro-olut, ettei suu pääse kuivumaan!Solmu kirjoitti:*ilmoittautuu vahvuuslaskentaan mukaan*
Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Thomas Fuller
-
rosamarine
- Adrian Monk
Ihan sama fiilis on tohon murha infon chattiinkinburacee kirjoitti:Noi julkiset chatit on kyl aika syvältä, viis minsaa siellä ja kiintiö on vuodeks täynnä..
Solmuuu, jippii tulit takas
Canaris, mulla on tällanen Kliinex laatikko mistä otan aina pyyhkeen ja kuivaan suupieliäni, ettei kuola tipu rinnuksille
Oikeesti, poket, poistakaa mut täältä, oon ottanu yhen lasin liikaa
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Eiaki täällä edes pokeja ole? KUn minäki päädin virl sisään
Otetaan sille..
Otetaan sille..
"Yöperho on koteloitunut"
No sitäpä juur tarkoitin..rosamarine kirjoitti:Ihan sama fiilis on tohon murha infon chattiinkinburacee kirjoitti:Noi julkiset chatit on kyl aika syvältä, viis minsaa siellä ja kiintiö on vuodeks täynnä..![]()
Ei hitto, oon oppinu klingonien kieltä illan aikana!!Solmu kirjoitti:Eiaki täällä edes pokeja ole? KUn minäki päädin virl sisään![]()
Otetaan sille..
Otetaan sitten sille.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Buracee siis sulla on tällanen amexin musta?

Ny oon kyl kade, mulla on vaan vihree
muoks.

Ny oon kyl kade, mulla on vaan vihree
muoks.
No tosissaankin Klingonien kieltäSolmu kirjoitti:Eiaki täällä edes pokeja ole? KUn minäki päädin virl sisään
Viimeksi muokannut rosamarine, La Elo 15, 2009 12:49 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^Mul onki Muxstanaamiokerhon-jäsenpassi ja Roope-Setä lehden Miljonääri-diplomi!!
Niijoo.. ja Ompelukoneen-ajokortti.
Niijoo.. ja Ompelukoneen-ajokortti.
Älä vielä tee rosa lähtöä, vaikka pyllynpyöritykseni sattuu silmiisi. Sallinet minun tarjota sinulle lasin Targa Marsala Superiore Riservaa. Iltahan on vielä nuori, ei tiedä mihin kohtalo meidät vielä johdattaarosamarine kirjoitti:Canaris, mulla on tällanen Kliinex laatikko mistä otan aina pyyhkeen ja kuivaan suupieliäni, ettei kuola tipu rinnuksille Lupaan, etten koske, kuin korkeintaan suupieliäni
Oikeesti, poket, poistakaa mut täältä, oon ottanu yhen lasin liikaa
(itsekseen: tämähän alkaa näyttää hyvältä, josko vielä saatille...)
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Thomas Fuller
Kaikkiko täällä saattohoitoon tavoittelee?
Edit: Minua ette ainakaan saa minnekkään naarattua. Olen senverrab itepäinen ja erakkoluonne.
Kuulema unelmien vävypoika, mutta pjerkele minähän en ansaoihin lankea.
Oon aika hankala ihminen. ja tiedän sen.
Edit: Minua ette ainakaan saa minnekkään naarattua. Olen senverrab itepäinen ja erakkoluonne.
Kuulema unelmien vävypoika, mutta pjerkele minähän en ansaoihin lankea.
Oon aika hankala ihminen. ja tiedän sen.
Voihan sitä langeta, mutta vain hetkiseksi...Solmu kirjoitti:Kuulema unelmien vävypoika, mutta pjerkele minähän en ansaoihin lankea.
Thomas Fuller
Thomas Fuller
Noniin.. toki sitä reissumies matkallaan voi aina hetkeksi rapalan rämeikköön laskea.Canaris kirjoitti:Voihan sitä langeta, mutta vain hetkiseksi...Solmu kirjoitti:Kuulema unelmien vävypoika, mutta pjerkele minähän en ansaoihin lankea.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Solmu ja Canaris, mä olen myös hyvä saattamaan yhteen kavereita, tiedä vaikka jatkaisitte käsikynkkää kahdestaan tuonne elokuun kuutamoon
M'oon oikeesti niin kamalan kännihuppelissa, kiitos teidän ... ja ihanien naapureiden ja italialaisen punkun..hip ja hik... ei neijei mua kannata saattaa kotiin, onhan taksit keksitty
M'oon oikeesti niin kamalan kännihuppelissa, kiitos teidän ... ja ihanien naapureiden ja italialaisen punkun..hip ja hik... ei neijei mua kannata saattaa kotiin, onhan taksit keksitty
Onkai ne taksitki jo keksitty juu.rosamarine kirjoitti:Solmu ja Canaris, mä olen myös hyvä saattamaan yhteen kavereita, tiedä vaikka jatkaisitte käsikynkkää kahdestaan tuonne elokuun kuutamoon![]()
Mä kyl pyöräilin kotio noin puol tuntia sitten, eikai sekään ihan laillista ole humalassa jos oikein lakia aletaan lukemaan.
Mutta.. niin.
Alan olla sen verta jurrissa, että artikulaationi kangertelee ja juttujen taso heikkeneen heikkenemistään. Mutta niin jurrissa en ole, että kävelisin käsikynkkää toisen vonkamiehen kanssa, en kautta amiraalin natsojeni...rosamarine kirjoitti:Solmu ja Canaris, mä olen myös hyvä saattamaan yhteen kavereita, tiedä vaikka jatkaisitte käsikynkkää kahdestaan tuonne elokuun kuutamoon
rosa, sun jutut on niin sekavia, että otahan muki kossua, että tokenet. Ja Solmulle kanssa!
Thomas Fuller
Thomas Fuller
Minäki metin että eikös Canaris ole mies?
Ei mulla homoja vastaan silleen mitään ole.. mutta ite en oikein siihen karuselliin ole menosssa.
Ei mulla homoja vastaan silleen mitään ole.. mutta ite en oikein siihen karuselliin ole menosssa.