Sittenhän meitä on kaksiSolmu kirjoitti:Minäki metin että eikös Canaris ole mies?
Ei mulla homoja vastaan silleen mitään ole.. mutta ite en oikein siihen karuselliin ole menosssa.
Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Thomas Fuller
-
rosamarine
- Adrian Monk
Joo ihan huono läppä oli multa...en kyllä ota kossua! Yöks! nej! Pitää vis mennä nuq ööh ainakin tupakalle...uskokaa tai älkää tästä sotkusta prisonissa tulee huomenna sapiskaa meille kaikille
Kävellään vaiks sit kaik kolme yhtäpekkaa kotio onhan tuolla nätti elokuun ilta, vai mitä?
Kävellään vaiks sit kaik kolme yhtäpekkaa kotio onhan tuolla nätti elokuun ilta, vai mitä?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
No, jospa tuo Solmu huikkaisi liiviin tuon kossumukin. rosalle mieluummin lasillinenrosamarine kirjoitti:Joo ihan huono läppä oli multa...en kyllä ota kossua! Yöks! nej! Pitää vis mennä nuq ööh ainakin tupakalle...uskokaa tai älkää tästä sotkusta prisonissa tulee huomenna sapiskaa meille kaikille
Torres Floralis Moscatel Oroa. Eikös me rosa voitaisi ihan kaksistaan kulkea käsikynkkää, turhaa me tuota Solmua roikotetaan mukana, vai?
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Thomas Fuller
Juu ei mua kannata odottaa mihinkään mukaan. Mä lähden nyt nukkumaan
Öitä ja semmottis.
Suljen koneen ja tempasen yhden Baileys-naukun huiviin että saa unenpäästä kiinni hyvin.
Öitä ja semmottis.
Suljen koneen ja tempasen yhden Baileys-naukun huiviin että saa unenpäästä kiinni hyvin.
"Yöperho on koteloitunut"
^
Öitä!
Samperi, kaikki häipyi! Tanssinpa yksinäni illan viimeisen hitaan.
http://www.youtube.com/watch?v=GuAoUK5Ar8I
Öitä!
Samperi, kaikki häipyi! Tanssinpa yksinäni illan viimeisen hitaan.
http://www.youtube.com/watch?v=GuAoUK5Ar8I
Thomas Fuller
Thomas Fuller
Älkää ny nukkumaan menkö, muakin alkoi juur minfo pitkästä aikaa kiinnostamaan kun taas kerran joku uhoo ..
-
rosamarine
- Adrian Monk
Siis mähän en menny mihkään, pojat näytti menevän käskynkkää jonnekkin tonne kuutamoon 
Kuka uhoo?
Niin, siis mä siivoon paikkoja, kun on kamala sotku joka puolella...huh huh..Spete saa raivarin, Maijasta ja kumpp. puhumattakaan
Onneks sillä oli ne juhlat, niin on varmaan suopeempi huomenna 
Kuka uhoo?
Niin, siis mä siivoon paikkoja, kun on kamala sotku joka puolella...huh huh..Spete saa raivarin, Maijasta ja kumpp. puhumattakaan
Just tulin koiran kanssa yöppälenkiltä kotiin,(nähtiin 2 poliisiautoa, toisella pillit päällä, toisella ei..)+ yks herrasmies joka oksensi sisuksensa ulos taksin viereen... Suihkun kautta koneelle ja bavaria aukirosamarine kirjoitti:Kakiiraa my diÖrsorry, taas olen ottanut hmm..näistä murhista taas tuu mitään, kun hyppää kirjaimet näytölle, huomenna jos tsemppais, minäpä hilppaan sähkikselle, saitko mun viestin btw?
psst. kokeile sitä Holstenia kans, se on ihan hyvää
Taidat olla jo nukkumassa, sain viestisi, iso kiitos, ja sen toisenkin, kauniita unia, "nähdään" huomenna
Ja tän tölkin jälkeen palstalle ihmettelemään mitä on tapahtunut kun pari päivää olen ollut pois
edit. Olitkin hereillä
ELÄ ja anna toisten elää
-
rosamarine
- Adrian Monk
No mihins yökyöpeli menis tähän aikaan
Lapset poissa ja mies pelimatkalla, ihana ilta Just me myself and computer..ainii on Oliver tossa, mutta haluaa vaan nukkuu
Tää on ihan kauheeta, viettää perjantai ilta Prisonissa
Tää on ihan kauheeta, viettää perjantai ilta Prisonissa
OV:ssä.. Sienet tuntuu pehmittävän ihmisten päät.rosamarine kirjoitti:
Kuka uhoo?![]()
En minä mihinkään ole lähtenyt. Tunsin lievää pahoinvointia, joten päätin mennä puuteroimaan nenäni.
Jorataankos tytöt?
Jorataankos tytöt?
Thomas Fuller
Thomas Fuller
-
rosamarine
- Adrian Monk
buracee kirjoitti:OV:ssä.. Sienet tuntuu pehmittävän ihmisten päät.rosamarine kirjoitti:
Kuka uhoo?![]()
Joo, tajusinkin aika nopee, hmm.. Bull siellä teroittelee sarviaan
Jos sienimetsään haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt
Canaris, jätit sit Solmun yssin talsimaan turunteitä
Apua, mä en uskalla enää jorata täällä, saan sapiskaa takuulla...
Pois se minusta! Solmu tapasi matkalla jonkun vetävän lyylin, joten tajusin olevani tarpeeton...rosamarine kirjoitti:Canaris, jätit sit Solmun yssin talsimaan turunteitä
Thomas Fuller
Thomas Fuller
Jahas, pikkusten nukkumaanmenoaika näkyy olleen jo...
Estradi on vapaa yön kulkijoille...
http://www.youtube.com/watch?v=2Ls7TbP08tc
Estradi on vapaa yön kulkijoille...
http://www.youtube.com/watch?v=2Ls7TbP08tc
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Juu, mutta me vaan päristellään.Hexan kirjoitti:Jahas, pikkusten nukkumaanmenoaika näkyy olleen jo...
http://www.youtube.com/watch?v=-f1cwycSWq0
Thomas Fuller
Thomas Fuller