Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Onko sinulle tapahtunut koskaan mitään yliluonnollista?

Kyllä
254
63%
Ei
147
37%

Ääniä yhteensä: 401

Mike Manner
Jessica Fletcher

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Wilma kirjoitti:Pelottavin kokemus oli se, kun heräsimme ensimmäisen asunnossa viettämämme yön jälkeen ja huomasimme mieheni molemmissa käsissä mustelmia. Molempien hauisten kohdalla oli kolme sormenpäänmuotoista jälkeä. Hän kysyi, että olinko minä ne tehnyt hänen nukkuessaan, mutta itse olin nukahtanut olohuoneeseen.
Sorry jo etukäteen, mutta ensimmäisenä tuli mieleen, että oliko poliisin läsnäoloa vaativia tilanteita edellis iltana? :mrgreen:
Raudoitus tilanteessa monesti kohdehekilöllä tulee sormien muotoiset mustelmat molempiin hauiksiin, kun hänet raudoitetaan maassa mahallaan maaten ja nostetaan kahden henkilön voimin hallitusti takaisin jaloilleen sieltä maasta, käsien ollessa seläntakana raudoissa... :roll: :)
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Wilma
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Wilma »

Mike Manner kirjoitti:Sorry jo etukäteen, mutta ensimmäisenä tuli mieleen, että oliko poliisin läsnäoloa vaativia tilanteita edellis iltana? :mrgreen:
Raudoitus tilanteessa monesti kohdehekilöllä tulee sormien muotoiset mustelmat molempiin hauiksiin, kun hänet raudoitetaan maassa mahallaan maaten ja nostetaan kahden henkilön voimin hallitusti takaisin jaloilleen sieltä maasta, käsien ollessa seläntakana raudoissa... :roll: :)
Ei ollut poliisilla osuutta asiaan. :lol: Ihan vain leffoja katteltiin ennen nukkumista. :D
"Sweet justice!" -Cosmo Kramer
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

BloodSucker kirjoitti:
elisa_day kirjoitti:Vastaan omaan kysymykseeni. Siis tuossa näyttäisi olevan jonkun pää (?) :shock:
Sepä se. Siinä on vanhemman naisen kasvot, ja ei mitkään kiltit sellaiset ole.
Söpöjä lapsia, mutta siitä taustahahmosta tulee viluväreet. Heti, kun avasin kuvan, kylmät väreet meni. En tarkoita sitä vaalea länttiä vaan sitä pimeämpää siinä vasemmalla.
Jokainen taitaa kiinnittää eri asioihin huomiota?
Nyt olisi kiinnostavaa, jos voisi testata, mitä olisi kuvasta ajatellut ilman alustusta. Jos vain olisi nähnyt tuon kuvan, olisiko silloin tullut creeps.
Wilma
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Wilma »

Sain viime viikolla hieman lisää valotusta asuntomme edellisiin asukkaisiin. Joku mies on kuollut saunassamme, ja tämän tiedon jälkeen on öisin taas alkanut ilmaantua mustelmia. Tällä kertaa myös omiin käsivarsiini. Kuulostaa hullulta, mutta niinhän tämä elämä on. :roll:

Jäi lisäämättä se, että eteisestä olohuoneeseen liikehtii usein pitkä tumma hahmo. Mikä lie.
"Sweet justice!" -Cosmo Kramer
Juhani
Alokas

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Ehkä ihmeellisin, en tiedä onko se yliluonnollinen vai ei mut ainakin ihmeellinen tapahtuma on että olin lapsena suomentanut äidilleni englannin kielisestä ohjelmasta joitain repliikkejä, siis paljon alle kouluikäisenä ja en silloin vielä ole voinut osata muita kieliä kuin suomen. Ja joskus lapsena kerroin vanhemmilleni että kaveri soittaa tänään ja yleensä sinä päivänä soitti yksi tietty kaverini.

Sitten olen nähnyt näitä perinteisiä valonvälähdyksiä yms. Mieleenpainuvin näistä valonvälähdyksistä oli kun olin yksin töissä yövuorossa metsäkoneella, niin jostain läheltä maantasolta välähtää todella kirkas valo, aivan kuin joku olisi ottanut kuvan salamalla mutta ketään ei ollut lähimaillakaan ja konekin seisoi silloin paikallaan joten en tiedä olisiko välähdys voinut tulla sen valoista. Mutta en menisi näitä suoralta kädeltä sanomaan yliluonnollisiksi tapahtumiksi, ainahan noille löytyy selitys ja ihan järkeväkin.
Blues
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Blues »

Juurikin mietin, että ei kovin pitäisi sanoa, että: "eipä ole..."
Minul on nimittäin joku, uskomaton, taipumus siihen, että jos spontaanisti sanon, että "eipä ole..." niin se tapahtuu.

Ala-asteella koulussa, 80-luvun alussa, ystäväni putosi hevosen selästä ja mursi ranteensa.
Koulun ruokalassa sanoin, että "enpä ole koskaan pudonnut hevosen selästä". Seuraavana päivänä putosin ja makasin sairaalassa jokusen kuukauden.

Viime kesänä, eräänä ihanan kauniina kesäpäivänä tuumasin, että "eipä ole satanut pitkään aikaan..." seuraavana päivänä alkoi sade, eikä kesässä kovin montaa aurinkoista päivää ollut.

Tämän viikon tiistaina sanoin, että "eipä ole taaskaan satanut..." No nyt on. On satanut sen jälkeen.

Useasti, kun sanon, nuo sanat, että "eipä ole..." niin samana päivänä, viimeistään seuraavana niin käy.

Joskus osaan arvata ihmisten nimet, vaikken niitä voi mistään tietää, tiedän 5 minuuttia aiemmin milloin mieheni tulee kotiin. Eikä siis tule joka kerta samaan aikaan, vaan esimerkiksi kaupasta tullessa.

Tiedän ystävieni syntymättömien lasten sukupuolen ja jopa sen, että joku on raskaana, vaikkei siitä ole puhuttu kenellekään.

Outoja juttuja, mutta joskus vaan tuntuu siltä.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
elisa_day
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

Tiedän ystävieni syntymättömien lasten sukupuolen ja jopa sen, että joku on raskaana, vaikkei siitä ole puhuttu kenellekään.
Aika monilla naisilla tuntuu olevan tuo ennakkoaavistuksen kyky, ainakin raskaudesta. Minäkin olen pari raskautta aavistanut etukäteen. Sukupuolestakin saattaa olla jonkinnäköinen "kutina", mutta en muista onko ne kuinka usein mennyt kohdilleen ja kuinka usein metsään.

Hmm, hassu juttu tapahtui silloin tapaninpäivänä 2004, kun oli tämä tsunami. Olimme isommalla porukalla kotosalla ja taisi olla siinä joskus illan aikana, kun avasimme telkkarin ja uutisissa tiedotettiin tsunamista. Minun ensimmäinen reaktioni oli, että "jaa niin tämä juttu". Ikään kuin se ei olisi ollut mikään yllätys tai uutinen, vaan ihan kuin olisin tiennyt siitä jo etukäteen, vaikka tasan tarkkaan oli ensimmäinen kerta tuon päivän aikana, kun telkku ylipäätään aukaistiin.. :roll:
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

elisa_day kirjoitti:
Aika monilla naisilla tuntuu olevan tuo ennakkoaavistuksen kyky, ainakin raskaudesta. Minäkin olen pari raskautta aavistanut etukäteen.
Johtuisikohan naisen tuoksusta?
elisa_day
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

^ Jaa siitä leffasta..? 8)

Mitä tuoksua mahdat tarkoittaa, en ole mitään kyllä haistellut.. :D
Carina
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Carina »

Näitä on kyllä todella mielenkiintoista lukea, varsinkin kun itsellä on useammanlaisia kokemuksia.
Meidänkin äidin puolella erilainen ennustaminen ja henkien tunteminen kulkee suvussa. Olenkin tuolla keskustelun alkupuolella kertonut joitakin itselleni sattuneita kokemuksia, mutta voisin lisäillä vielä, että nykyään tiedän usein myös täysin tuntemattomien ihmisten nimiä ja tunnen asunnoissa henkien läsnäolon.
Niin minä kuin tätini tunnetaan, että vanhempieni nykyisessä kodissa on paljon hyviä henkiä ja erityisesti vierashuoneessa ne tuntuvat todella voimakkailta.

Nyt haluaisin kuitenkin jakaa erään asian teidän kanssanne, jota ollaan pitkään pohdittu niin mieheni kuin äitinikin kansssa.
Kun olin lapsi asuimme 1920- luvulla rakennetussa kaksikerroksisessa omakotitalossa, jossa oli lisäksi ulkokautta mentävä kellari, joka oli matala ja käytävät ikäänkuin haarautuivat ovelta molempiin suuntiin kapeina käytävinä.
Jo pienenä pelkäsin olla kotona, enkä uskaltanut nukkua huoneessani yksin. Minulle iski heti paniikki, kun tajusin, että vanhemmat olivat nukkumassa omassa huoneessa. Tämä tietysti voi olla tyypillistä monelle lapselle :) Kasvoin talossa, ja vielä 14 vuotiaanakin pelkäsin olla siellä ja erityisesti yläkerrassa jossa huoneenikin sijaitsi. En osaa selittää sitä tunnetta, mutta siellä tunsi "pahan" läsnäolon. Kun mietin sitä oloa nyt, en tiedä pystysinkö enää käymään kyseisessä talossa vaikka kuinka haluaisin. Näin ja näen edelleen kamalia painajaisia talon yläkerrasta, joissa näkymättömän äänet kutsuvat nimeäni ja jokin paha seuraa minua. Ollessani noin 14 vuotias, vanhempani löysivät talon pohjapiirrustuksista yhden huoneen, joka oli laudoitettu umpeen. Vanhempani päättivät avata sen. Olenkin äitini kanssa ihmetellyt, että miksi yksi huone on laitettu umpeen?? Varsinkin kun talossa on joskus pula-aikoina asunut useitakin eri perheitä, jakaen talon tilat. Luulisi, että kaikelle tilalle on tarvetta..Ellei se ole ollut ummessa jo silloin..
Tuohoin aikoihin meillä on noin 6 vuotias kultainennoutaja, joka oli siihen asti ollut täysin normaali. Kun kyseinen huone oli avattu, koiramme sekosi. Vasta jälkikäteen olemme ajatelleet, että näkikö koiramme jotain mitä me emme nähneet. Mutta tunsimme kyllä..Myös äitini ja minua kymmenen vuotta vanhempi isoveli, ovat kertoneet, että eivät viihtyneet talossa koskaan. Siellä oli paha olla. Isäni ja pikkuveljeni eivät näitä tunteneet, mutta he eivät henkiin uskokkaan. Koiramme siis tosiaan tuntui nähneen jotain, sillä jokaisena yönä, huoneen avaamisen jälkeen, se kaapi tassuillaan yläkerraan käytävään, makuhuoneen ovelta. Lisäksi se haukkui tuijottaen eteenpäin ja selvästikin pelkäsi jotain. Tätä seurasi kamala läähättäminen ja sänkyyn hyppiminen, mitä se ei ollut ikinä ennen tehnyt! Joka yö, jompi kumpi vanhemmistani meni koiran kanssa nukkumaan alakertaan, jossa se oli rauhallinen. Vain yläkerrassa se todella pelkäsi jotain. Olin tuohon aikaan kerran yhden yön yksin kotona, vanhempieni ja myös koiran ollessa mökillä. Pelkäsin ihan tajuttomasti. Kuuntelin radioita niin kauan kuin sieltä vähänkin tuli jotain puhetta, jotta olisin saanut jotain kuunneltavaa. Nukuin yön alakerran sohvalla, en voinut kuvitellakkaan meneväni yläkertaan. Meidän mökkimme oli 1800 luvulta ja siellä jossain olisi "pitänyt" pelätä, mutta ei! Ainut paikka missä pelkäsin todella, oli kotimme. Talon alla sijaitsevaan kellariin en uskaltanut mennä koskaan vapaaehtoisesti, jos sieltä jotain piti hakea, niin menin niin nopeasti kuin pystyin ja juoksin äkkiä ulos.
Sitä tunnetta ei pysty kuvailemaan, mutta edelleenkään en tiedä uskaltaisinko mennä vanhaan kotitaloomme käymään. Toisaalta olisi hirmu mielenkiintoista tietää, miltä se nyt tuntuisi. Tätini, joka on ennustaja ja tuntee myös henkien läsnäolon voimakkaasti, on sanonut, että siellä talossa tuntui voimakkaasti pahan läsnäolo.
Vanhempani muuttivat kyseisestä talosta pois, minun jo asuessa muualla ja koiramme rauhoittui huomattavasti muuton jälkeen. Olen varma, että se näki jotain.
Jälkeenpäin olen kysynyt äidiltäni, että onko hän koskaan selvittänyt keitä talossa asui meitä ennen ja hän kertoi, että on kyllä, mutta ei ole uskaltanut puhua siitä edes minulle. Koska tiesi, että tietäisin pahuuden johtuvan siitä..Eli ennen meitä edeltäviä asukkaita siellä oli asunut mies, joka oli joko murhattu taloon, tai tehnyt itsemurhan.
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

elisa_day kirjoitti: Mitä tuoksua mahdat tarkoittaa, en ole mitään kyllä haistellut.. :D
Koska raskaus muuttaa naisen vartaloa kemiallisesti, voisi olettaa että myös naisen ominaistuoksu muuttuisi. Silloin tarkkanenäiset, helposti muiden ihmisten olemuksen muutoksia aistivat henkilöt saattaisivat arvata naisen olevan raskaana, vaikka eivät välttämättä itse tajuaisikaan, mihin arvauksensa perustuu.
Spider
Olivia Benson

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja Spider »

skoone kirjoitti:
tammy kirjoitti: Tyttö on vaan nähnyt sen. Ei se kuulemma mitään tee, on vain.
Tuosta kuvasta, minulle on käynyt muutaman kerran niin, että kun olen kuvannut jotain, näyn itse myös kuvassa. Siis peilikuva ikkunasta tai jostain kiiltäväsä pinnasta. Jospa sinun hahmosi onkin siinä ovessa ja se musta täplä on kamera. Siitä toisesta tummasta häkkyrästä en tiedä...
Pinta (ts. ovi) on selkeästi vinossa kuvaajaan nähden, joten jos kyseessä on heijastus niin kuvaajasta se ei ole peräisin. Se toinen tumma häkkyrä lienee kahva varjoineen? Mielenkiintoinen kuva kaikenkaikkiaan, itsekin näin vanhan naisen kasvot heti kun klikkasin linkin auki - kommentteja en ollut siinä vaiheessa vielä lukenut.

On kyllä hyvin mahdollista että kyseessä on salaman aiheuttama heijastus oven pinnassa. Ihmisaivot vaan sattuu olemaan "ohjelmoidut" tunnistamaan herkästi kasvonpiirteitä.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
kid

Viesti Kirjoittaja kid »

joey kirjoitti: Koska raskaus muuttaa naisen vartaloa kemiallisesti, voisi olettaa että myös naisen ominaistuoksu muuttuisi. Silloin tarkkanenäiset, helposti muiden ihmisten olemuksen muutoksia aistivat henkilöt saattaisivat arvata naisen olevan raskaana, vaikka eivät välttämättä itse tajuaisikaan, mihin arvauksensa perustuu.
Jepjep, tiedän yhden tapauksen, jossa autistinen lapsi haistoi raskaana olevan naisen. Nainen ei siis ollut missään vaiheessa kertonut tai edes vihjaissut, että on raskaana.
Neve Lake
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Neve Lake »

Tuo kuva.. Hmm.. Ikäänkuin kasvot, mutta kuva aika huonolaatuinen tarkempaan analyysiin. Sanoisin, että jos - siis jos - jotain on kuvassa, niin hameeseen pukeutunut henkilö.
Ja väristä päätellen hieman vihainen. Ehkä.

---

Mulle on sattunut joskus kaikenlaisia tapauksia. Useimmiten mulle käy näin;
ajattelen jotain henkilöä, ja menee n. 10 minuuttia - 1 h ja joko näen hänet tai hän soittaa.

Näen joskus enneunia, jotka toteutuvat. Pahin oli erään sukulaiseni kuolema. Unessa kaikki hampaani putosivat, ja kahden viikon kuluessa sain tietää sukulaiseni kuolleen.

Joskus näen tummia varjoja. Ne yleensä varoittavat minua niin, että on pakko hidastaa tahtia. (Esim. työssä).

Pystyn myös lukemaan aika hyvin ihmisten kehonkieltä ja olemusta. Esim. kannattaako vaivautua keskustelemaan, tms.
Pystyn tulkitsemaan ihmisten ilmeistä aika paljon, ja näen myös ketkä valehtelevat, tai ovat muuten petollisia.

Joskus kuulen myös ääniä, (en niinkuin skitsofreenikko), vaan niin että sellanen ääni auttaa ja opastaa mua.

En ole koskaan opiskellut paranormaalia, mutta olen kiinnostunut siitä. Suvussani kulkee tämä "lahja", ("näkeminen/lukeminen") jota kaikki eivät ymmärrä. (Tai toisaalta tämä voi olla myös kirous).

Tiedän n. 30 minuutin tarkkuudella jos joku on tulossa meille kylään ilmoittamatta.
Ja myös 15 minuutin tarkkudella koska mieheni tulee työstä kotiin. (Liukuva työaika).

Tiedän puhelimen soinnista kuka soittaa..
Vaistoan henkiä, sekä pahoja ja hyviä. (Ja toisaalta.. vedän puoleeni "orbbeja".. niistä löytyy pari videotakin).
..Ja on yksi valokuva, jossa olen yksin, mutten ole yksin... (Joku seisoo alkovella... laukku kädessään, ja ei näy kun jalat ja tuo kassi. Se on kuvattu täällä, missä nyt asun).

Joskus on todella rankkaa tämä elämä...

Olen kuulema pelastanut kaksi ihmistä itsemurhalta, -en vaan muista niistä keskusteluista mitään. -Tätä pidän kanavointina. (Saatan toki olla väärässäkin).

Kirjoitan laulunsanoja - laitan kynän paperin päälle, ja sanat tulevat päähäni miettimättä, ja kirjoitan ne ylös. Näin olen kirjoittanut yli 170 biisiä.

----

Että tällästä. Jatkoa seuraa. Joskus kun jaksan kaivella pääkoppaani.
kid

Viesti Kirjoittaja kid »

Neve Lake kirjoitti: Näen joskus enneunia, jotka toteutuvat. Pahin oli erään sukulaiseni kuolema. Unessa kaikki hampaani putosivat, ja kahden viikon kuluessa sain tietää sukulaiseni kuolleen.
Unessa hampaiden putoaminenhan tarkoittaa muutosta, tai kuolemaa. Olen itsekin nähnyt samanlaisia unia, mutta muistojeni mukaan kukaan ei kuollut.

Meidän suku on Kalajoelta ja muualta Pohjanmaalta, ja kaikki tapaavat sanoa, että "vieras aikoo" kun nenää kutittaa. Yleensä silloin joku tulee käymään tai vähintään soittaa - en sitten tiedä, onko tämä joku Pohjanmaalainen sanonta. Itselleni moista ei ole tainnut periytyä :D
Vastaa Viestiin