Tuomela nosti rahaa. Siksipä taksia odottanut tyt..nuori nainen juttelikin juuri Paakkunaisen kanssa joka pyysi naista drinkille (minne?) ..Tuomela ilmeisesti oli juuri silloin automaatilla.. Miehet siis näköjään olivat juttutuulella ainakin viehkeiden neitojen kanssa..mutta miksi klo 00:40 jälkeen ei ole yhtään tälläistä jutusteluhavaintoa enää..?matlockb kirjoitti:Tarkennan vielä tuohon Peräkylän Maigretin viestiin että rahaa nosti vain Tuomela ja käsittääkseni vain Tuomelalla oli rahapussi/kortti mukana, Paakkunaisen lompakko ilmeisesti oli asunnollaan(?).
Vantaa 2011: Pähkinärinteen paloittelumurhat
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Re: Esa Paakkunaisen ja Simo Tuomelan henkirikos -Vantaa 2011
Eli toinen nosti rahaa ja toinen yritti iskeä naista drinksulle. Tästä voisi päätellä että olivat menossa auki olevaan kuppilaan, joita siis kaksiko siinä lähellä? Ja ilmeisesti eivät sinne päätyneet jos heitä ei niissä muisteta, joten tapahtuiko autimaatin ja aukiolevan kuppilan välillä jotain? Onko liikenne- turvakamerakuvaa sieltä päin missään?
There are no crimes behind enemy lines
-
Ghostface Killah
- Lauri Hanhivaara
Otetaas vielä uudestaan Hesarista kopioitu juttu.Peräkylän Maigret kirjoitti:Tuomela nosti rahaa. Siksipä taksia odottanut tyt..nuori nainen juttelikin juuri Paakkunaisen kanssa joka pyysi naista drinkille (minne?) ..Tuomela ilmeisesti oli juuri silloin automaatilla.. Miehet siis näköjään olivat juttutuulella ainakin viehkeiden neitojen kanssa..mutta miksi klo 00:40 jälkeen ei ole yhtään tälläistä jutusteluhavaintoa enää..?
Miehet jäävät kyydistä ostoskeskuksen kohdalla. Tuomela nostaa rahaa
käteisautomaatista. Kello on 00.38. Kahta minuuttia myöhemmin miehet pyytävät taksia odottanutta naista kanssaan drinkille.
Nainen kieltäytyy. Vieressä hengailee nuorisoa. Miehet lähtevät kävelemään Hasselin suuntaan. Sen jälkeen havainnot loppuvat.
Linnaisista löytyy vanha suht syvä kaivos, sinne olisi voinut suht vaivattomasti dumppaa kaksikon, eikä välttämättä olisi vielä edes löydetty.Astalo Aija kirjoitti:Jos heidät on tapettu Pähkinärinteessä, olisi ollut luontevampaa kuljettaa ruumit Pähkinärinteesta Espooseen päin Hämevaaraan ja Linnaisiin, jotka ovat myös hiljaisia ja metsäisi alueita.
Aika on takaa-ajetun puolella tälläisissä tapauksissa. Jos ei jäljille päästä rikoksen jälkeisinä päivinä tai viikkoina niin tutkinta tunnetusti vaikeutuu. Tämä on vanha sääntö.
Nämä ruumiit löydettiin viikkoja surmien jälkeen ja mahdolliset silminnäkijä muistikuvat surmia edeltävistä tapahtumista haalistuvat. Tutkintaresussien keskittämistä vaikeuttaa myös varmaan yleinen loma-aika. Paljon riippuu siitä onko sade, kuumuus ja mikrobit ehtineet tuhota ruumispusseissa surmien jälkeen olleita DNA y.m. jälkiä.
Luulen että jos ei epäiltyjen pidätyksiä tapahdu tässä kuussa, niin juttu venähtää hamaan tulevaisuuteen.
Nämä ruumiit löydettiin viikkoja surmien jälkeen ja mahdolliset silminnäkijä muistikuvat surmia edeltävistä tapahtumista haalistuvat. Tutkintaresussien keskittämistä vaikeuttaa myös varmaan yleinen loma-aika. Paljon riippuu siitä onko sade, kuumuus ja mikrobit ehtineet tuhota ruumispusseissa surmien jälkeen olleita DNA y.m. jälkiä.
Luulen että jos ei epäiltyjen pidätyksiä tapahdu tässä kuussa, niin juttu venähtää hamaan tulevaisuuteen.
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Hesarissa on ilmeinen lapsus tuossa kohdin. Itse päähenkilö, taksia odottanut nainen, puhuu vain yhdestä keski-ikäisestä miehestä omassa blogissaan. Näin ollen oletan että toinen mies on ollut automaatilla tällä välin.Ghostface Killah kirjoitti:
Otetaas vielä uudestaan Hesarista kopioitu juttu.
Miehet jäävät kyydistä ostoskeskuksen kohdalla. Tuomela nostaa rahaa
käteisautomaatista. Kello on 00.38. Kahta minuuttia myöhemmin miehet pyytävät taksia odottanutta naista kanssaan drinkille.
Nainen kieltäytyy. Vieressä hengailee nuorisoa. Miehet lähtevät kävelemään Hasselin suuntaan. Sen jälkeen havainnot loppuvat.
http://nadjastrange.newlook.fi/blogit/n ... atio-caine
No mutta kuitenkin, humalainen keski-ikänen mies on mitä ilmeisimmin kadonnu/kuolluPoliisit sai taksikeskukselta mun puhelinnumeron, koska olin tilannu taksin just sinne paikkaan ja siihen aikaan missä miehestä oli havaintoja ennen katoamista. Mä jouduin sillon odottamaan taksia puolen tunnin ajan, ja vaihdoin miehen kanssa pari sanaa (kysy multa onko kaikki ok ja pyys drinkille
) plus vielä näin mihin suuntaan se lähti yms. Poliisitäti kyseli kauheesti ja muistin yllättävän hyvin asioita kolmen viikon takaa. Lopetettiin puhelu ja hetken päästä mulle soitettiin poliisilta uudestaan. Mun havainnot oli sen verran hyödyllisiä, että mun pitää mennä poliisiasemalle kattomaan jotain kuvia ja kertomaan lisää.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Yritinkin jo aiemmin sanoa, että tekijällä on jotain yhteyttä tuohon ruumiiden piilotussuuntaan.
Jos katsoo kartalta, ruumiit ovat lenkin Vanha Porintie-Laurintie-Jokipellontie-Takkulantie-Lakistontie-Vanha Porintie varressa.
Vaikka metsää on kuinka paljon, ei täysin talottomia metsäisiä kohtia ole montaa. Voisin kuvitella, että EP on heivattu ensin ja ST kakkosena ja ajosuunta on ollut juurikin tuo mainitsemani.
Vähän tuon ST:n löytöpaikan jälkeen tulee golf-kenttä ja Rinnekoti, joten aikalailla viimeisiä kohtia tuo on noin päin ajettuna ollut.
Ja se, että tuon ympyrän on löytänyt, viittaisi siihen, että tuntee seutua.
Kannattaisiko poliisin haarukoida noilla seuduilla syntyneet/ asuneet/ mökkeilleet kriminaalit. Jostain sieltä se syyllinen löytyy. Olen aika varma.
Jos katsoo kartalta, ruumiit ovat lenkin Vanha Porintie-Laurintie-Jokipellontie-Takkulantie-Lakistontie-Vanha Porintie varressa.
Vaikka metsää on kuinka paljon, ei täysin talottomia metsäisiä kohtia ole montaa. Voisin kuvitella, että EP on heivattu ensin ja ST kakkosena ja ajosuunta on ollut juurikin tuo mainitsemani.
Vähän tuon ST:n löytöpaikan jälkeen tulee golf-kenttä ja Rinnekoti, joten aikalailla viimeisiä kohtia tuo on noin päin ajettuna ollut.
Kannattaisiko poliisin haarukoida noilla seuduilla syntyneet/ asuneet/ mökkeilleet kriminaalit. Jostain sieltä se syyllinen löytyy. Olen aika varma.
Nuotio & Äreät Tiput
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
Olisiko tuohon olemassa sellainen yksinkertainen selitys, että poliisi on maininnut Nadjalle vain yhdestä kadonneesta, eli Tuomelasta. Ehkä vielä siinä vaiheessa Paakkunaista ei varsinaisesti etsitty koska hän nyt sattui olemaan täysi-ikäinen vapaa kansalainen liikkumaan ja menemään ja tulemaan niinkuin haluaa. Kihlattu oli ilmeisesti yrittänyt tehdä katoamisilmoitusta Esasta, mutta kun ei ollut omainen niin se ei onnistunut. Paakkunaista ei siis virallisesti edes kaivannut kukaan.Peräkylän Maigret kirjoitti:
Hesarissa on ilmeinen lapsus tuossa kohdin. Itse päähenkilö, taksia odottanut nainen, puhuu vain yhdestä keski-ikäisestä miehestä omassa blogissaan. Näin ollen oletan että toinen mies on ollut automaatilla tällä välin.
Eli etsittiin vain yhtä kadonnutta miestä.
Mielenkiintoista sinänsä maininta:
humalainen keski-ikänen mies on mitä ilmeisimmin kadonnu/kuollu
Osoitus siitä, että poliisilla lienee ollut jo reippaasti ennen kummankaan ruumiin löytymistä aavistus henkirikoksesta.
Nadja sai soiton poliisilta 28.6. vasta näiden Pähkinärinteen silminnäkijöiden (myös taksikuski?) jälkeen 1.7. ilmestyi uutisiin juttu kahdesta kadonneesta ystävyksestä.
Niin hiljaista jutun uutisoinnissa, että uskon myös, että tutkinnoissa on edistytty.
Viimeksi muokannut Kyllikki S, Ke Heinä 13, 2011 10:47 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Totuus
-
NiskaLenkki
- Nikke Knatterton
Juttelin kaverin kanssa, joka on koko ikänsä asunut Länsi-Vantaalla ja ainakin hänen nuoruudessaan porukka kävi noissa Vihdintien varrella olevissa lätäköissä uimassa, suurimmalla osalla oli tuttuja ainakin Klaukkalaan asti ja itsekin muistan, että Nurmijärveltä tuli porukkaa viikonloppuisin Myyrmäen paikallisiin. Jos tekijä/tekijät ovat Länsi-Vantaalla nuoruutensa viettäneitä, reitit ovat varmasti tuttuja "kruisailulenkkejä".MissHolmes kirjoitti:Yritinkin jo aiemmin sanoa, että tekijällä on jotain yhteyttä tuohon ruumiiden piilotussuuntaan.
-
Ghostface Killah
- Lauri Hanhivaara
Olen lukenut muutamia kertoja ko. blogikirjoituksen ja henkilö puhuu siinä vain yhdestä henkilöstä.Peräkylän Maigret kirjoitti:Hesarissa on ilmeinen lapsus tuossa kohdin. Itse päähenkilö, taksia odottanut nainen, puhuu vain yhdestä keski-ikäisestä miehestä omassa blogissaan. Näin ollen oletan että toinen mies on ollut automaatilla tällä välin.
Jos Tuomela on ollut automaatilla ja Paakkunainen on jututtanut naista, niin miksi nainen ei ole nähnyt, että parivaljakko kulkee yhdessä Hasseliin päin?http://nadjastrange.newlook.fi/blogit/n ... atio-caine
No mutta kuitenkin, humalainen keski-ikänen mies on mitä ilmeisimmin kadonnu/kuolluPoliisit sai taksikeskukselta mun puhelinnumeron, koska olin tilannu taksin just sinne paikkaan ja siihen aikaan missä miehestä oli havaintoja ennen katoamista. Mä jouduin sillon odottamaan taksia puolen tunnin ajan, ja vaihdoin miehen kanssa pari sanaa (kysy multa onko kaikki ok ja pyys drinkille
) plus vielä näin mihin suuntaan se lähti yms. Poliisitäti kyseli kauheesti ja muistin yllättävän hyvin asioita kolmen viikon takaa. Lopetettiin puhelu ja hetken päästä mulle soitettiin poliisilta uudestaan. Mun havainnot oli sen verran hyödyllisiä, että mun pitää mennä poliisiasemalle kattomaan jotain kuvia ja kertomaan lisää.
Oma teoriani menee näin: Kaksikko on kulkenut Hasseliin, joka on ollutkin kiinni. Ravintolan lähellä on tavattu joku tuttu diileri, jonka kyydissä on sitten lähdetty maastokätkölle, mikä on ollut tuolla Nurmijärven/Vihdin suunnalla...
Tekemään mitä? Käyttöannoksia ei varmastikaan maastokätköissä pidetä, vaan jossain mistä ne saa nopeasti ja riskittömästi. En taas oikein usko, että miehet ovat mistään isoista eristä lähteneet kauppaa tekemään tuolla hetkellä, ihan muut asiat mielessä ja varmasti naisseura olisi pikemmin kaivattua kuin huumeet.Ghostface Killah kirjoitti:
Oma teoriani menee näin: Kaksikko on kulkenut Hasseliin, joka on ollutkin kiinni. Ravintolan lähellä on tavattu joku tuttu diileri, jonka kyydissä on sitten lähdetty maastokätkölle, mikä on ollut tuolla Nurmijärven/Vihdin suunnalla...
Ensimmäinen asia mikä mieleeni tulee klo 24 jälkeen janoisena, on rasvainen ruoka. Missä on lähin grillikioski, mahdollisesti ulkomaalaisten pyörillä oleva, joihin ei yleensä käy kuin käteinen koska maksupäätteitä ei ole? Vikitellään seuraa mukaan ja napataan makkaraperunat evääksi. Sopisi hyvin kuvioon, myös siihen että suuntana on saattanut olla oma asunto, eikä baarit.
Mitä taas tulee säkkien löytöpaikkoihin: Mielestäni on melko loogista, että ensin on oltu sivutien varressa joka on kuitenkin jostain syystä alkanut olla huono paikka. Liikkujia lähistöllä, päivä alkanut valjeta tai muuten vaan ruvennut hermostuttamaan paikalla oleminen liian pitkään. Uutta paikkaa toiselle säkille ei ole löydetty ja lopulta on tehty vain hätäratkaisu. Ei ole mennyt siis ns. putkeen. En usko siis kovinkaan vahvaan paikallistuntemukseen. Eniten minua ihmetyttää ajankohta. Voiko säkki olla ojassa tuolla paikalla 3 viikkoa ilman kenenkään huomiota? Tai voidaanko 3 viikkoa vanha kroppa siirtää tuossa kunnossa paikalle?
Katkeruuden ja koston voimaa ei kannata aliarvioida. Vaikka kyseessä on vanha juttu, on vangin vapautuminen aina haavat auki repivä asia joka tekee kaikesta taas ajankohtaista. Onko Tuomelan ilmaantuminen vapaille ollut liikaa, sopiva sysäys sille mitä on mietitty koko ajan? Tähän sopisi jopa tilaustyö, koska akuutit tapaukset tuppaavat löytämään keinot kiven sisälläkin.
-
NiskaLenkki
- Nikke Knatterton
No siitähän voi olla montaa mieltä, oliko ruumiiden jättöpaikat onnistuneet vai ei.. Omasta mielestä ne olivat onnistuneet sikäli, että ruumiiden löytyminen vei viikkoja ja ainakaan julkisuuteen ei ole tihkunut mitään tietoa, että kaivattaisiin lisähavaintoja autosta, jonka on nähty liikkuvan noilla kulmilla oikeaan aikaan. Jos ruumiista haluttiin eroon mahdollisimman nopeasti, ilman tekijöiden yhdistämistä niihin, on siinä hyvinkin voitu onnistua.
-
Outo Enkeli
- Sabrina Duncan
nadjatio caine
Mulle tuli tänään puhelu Vantaan rikospoliisista. Sydän pysähty hetkeks kun poliisi esitteli ittensä, koska ensimmäisenä tuli mieleen että Teemu on tehny tyhmyyksiä
Nojoo onhan se erittäin epätodennäköstä, mut Teemu on mun ainoo yhteys Vantaalle, niin ei mulla heti ekana muutakaan tullu mieleen.
Asia kuitenkin koski yötä, jollon eksyin matkalla Teemulta bussipysäkille (miksei se yöbussi voinu mennä samalta pysäkiltä kun muut bussit?!), päädyin erään ostoskeskuksen eteen ja tilasin siihen taksin. Luulin kirjottaneeni asiasta tänne blogiin, mutten ainakaan löytäny mistään sellasta postausta
No mutta kuitenkin, humalainen keski-ikänen mies on mitä ilmeisimmin kadonnu/kuollu
Poliisit sai taksikeskukselta mun puhelinnumeron, koska olin tilannu taksin just sinne paikkaan ja siihen aikaan missä miehestä oli havaintoja ennen katoamista. Mä jouduin sillon odottamaan taksia puolen tunnin ajan, ja vaihdoin miehen kanssa pari sanaa (kysy multa onko kaikki ok ja pyys drinkille
) plus vielä näin mihin suuntaan se lähti yms. Poliisitäti kyseli kauheesti ja muistin yllättävän hyvin asioita kolmen viikon takaa. Lopetettiin puhelu ja hetken päästä mulle soitettiin poliisilta uudestaan. Mun havainnot oli sen verran hyödyllisiä, että mun pitää mennä poliisiasemalle kattomaan jotain kuvia ja kertomaan lisää. Musta tuntuu ihankun eläisin keskellä CSI:tä
Tietysti tosi harmi että kyseinen tyyppi on kadonnu/kuollu, mutta musta on aika siistiä että rikos voi ratketa osittain mun havaintojen ansiosta 
Yllä oleva teksti on suora lainaus Nadjan blogista. Kommentteja en viitsinyt pasteta, mutta ketä kiinnostaa, niin voi käydä katsomassa Nadjan blogista:
Kommenteissa nauretaan kovasti, kun Nadja on CSI Vantaa ja keskellä jännittävää rikosjuttua. Naurut loppuu ja kommentit, kun selviää että miehet on tapettu ja paloiteltu. Ymmärrettävääkin... Tyttö saattoi säikähtää pahasti.
Teoria:
Entä jos surmatut tiesivätkin baarin olevan kiinni ja toinen nosti rahaa siksi, että olivat menossa hankimaan esim. amfetamiinia, joko joltain diileriltä/tutulta tai UB:n tiloista. Vastaan tuli jommassakummassa paikassa vihamies tai syntyi tosi paha riita ja tilanne karkasi käsistä. Miehet tapetaan. Olihan toinen miehistä kuulemma sellainen, että harrasti filunkia paljonkin. Näin täällä kirjoitetaan. Amfetamiinikin on maistunut. Ihan nistiksi sanotaan. Totta on, että nämä voi olla ihan tuulesta temmattuja asioita. Mutta nykyään varsinkin, on paljon amfetamiinin käyttäjiä, joista ei heti uskoisi kyseisen aineen maistuvan ollenkaan.
Velka olisi kanssa motiivi surmille. Velka on todella yleinen syy päästä hengestään. Outoa on se, että molemmat kuoli. Oliko molemmat velkaa, eli yhteisiä bisneksiä vai riittikö mukana olo hengenlähtöön. Oliko kosto syy tapahtuneeseen?
Arvella voidaan syitä ja toivottavasti ne selviää. Itse veikkaan, että tämä jää pimeäksi tapaukseksi. Mutta olisi kyllä kiinnostavaa tietää, miksi 2 ihmistä tapettiin ja paloiteltiin.
Mulle tuli tänään puhelu Vantaan rikospoliisista. Sydän pysähty hetkeks kun poliisi esitteli ittensä, koska ensimmäisenä tuli mieleen että Teemu on tehny tyhmyyksiä
Asia kuitenkin koski yötä, jollon eksyin matkalla Teemulta bussipysäkille (miksei se yöbussi voinu mennä samalta pysäkiltä kun muut bussit?!), päädyin erään ostoskeskuksen eteen ja tilasin siihen taksin. Luulin kirjottaneeni asiasta tänne blogiin, mutten ainakaan löytäny mistään sellasta postausta
No mutta kuitenkin, humalainen keski-ikänen mies on mitä ilmeisimmin kadonnu/kuollu
Yllä oleva teksti on suora lainaus Nadjan blogista. Kommentteja en viitsinyt pasteta, mutta ketä kiinnostaa, niin voi käydä katsomassa Nadjan blogista:
Kommenteissa nauretaan kovasti, kun Nadja on CSI Vantaa ja keskellä jännittävää rikosjuttua. Naurut loppuu ja kommentit, kun selviää että miehet on tapettu ja paloiteltu. Ymmärrettävääkin... Tyttö saattoi säikähtää pahasti.
Teoria:
Entä jos surmatut tiesivätkin baarin olevan kiinni ja toinen nosti rahaa siksi, että olivat menossa hankimaan esim. amfetamiinia, joko joltain diileriltä/tutulta tai UB:n tiloista. Vastaan tuli jommassakummassa paikassa vihamies tai syntyi tosi paha riita ja tilanne karkasi käsistä. Miehet tapetaan. Olihan toinen miehistä kuulemma sellainen, että harrasti filunkia paljonkin. Näin täällä kirjoitetaan. Amfetamiinikin on maistunut. Ihan nistiksi sanotaan. Totta on, että nämä voi olla ihan tuulesta temmattuja asioita. Mutta nykyään varsinkin, on paljon amfetamiinin käyttäjiä, joista ei heti uskoisi kyseisen aineen maistuvan ollenkaan.
Velka olisi kanssa motiivi surmille. Velka on todella yleinen syy päästä hengestään. Outoa on se, että molemmat kuoli. Oliko molemmat velkaa, eli yhteisiä bisneksiä vai riittikö mukana olo hengenlähtöön. Oliko kosto syy tapahtuneeseen?
Arvella voidaan syitä ja toivottavasti ne selviää. Itse veikkaan, että tämä jää pimeäksi tapaukseksi. Mutta olisi kyllä kiinnostavaa tietää, miksi 2 ihmistä tapettiin ja paloiteltiin.
Viimeksi muokannut Outo Enkeli, Ke Heinä 13, 2011 1:03 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado
Tuo havainto yhdestä miehestä häiritsee hieman. Voisiko olla niin, että naapuri toi heput Pähkikseen, ajoi suoraan kuppilan eteen, toinen sanoi piipahtavansa automaatilla hakemassa käteistä. Samalla reissulla jututti tuota tyttöä ja pyysi mukaan. Eli Tuomela oli se henkilö, jonka tämä tyttö näki. Mitä syytä Paakkunaisella olisi ollut vikitellä nuorta tyttöä? Todennäköisemmin Tuomela kaipasi naisseuraa, siksi pyysi mukaan ja jututti tyttöä.
Tuomela palasi kuppilan suuntaan ja heput totesivat sen olevan jo kiinni. Eli minne he tästä menivät? Veikö naapuri heidät jonnekin, vaikka väittää jättäneensä ostarille? Missä on Tuomelan puhelin? Eikö sen voi jäljittää, jos kerran on ihan normaali numero? Olisiko sen perusteella ratsattu tuo UB:n kerhotila?
Onhan kaverukset voineet käydä siellä kysymässä juotavaa ja istuskelleetkin jonkin aikaa, sitten lähteneet jonnekin, mutta minne? Savuna ilmaan ovat haihtuneet näköjään, kun ei tuon nuoren naisen havainnon jälkeen ole muita havaintoja tullut.
Tuomela palasi kuppilan suuntaan ja heput totesivat sen olevan jo kiinni. Eli minne he tästä menivät? Veikö naapuri heidät jonnekin, vaikka väittää jättäneensä ostarille? Missä on Tuomelan puhelin? Eikö sen voi jäljittää, jos kerran on ihan normaali numero? Olisiko sen perusteella ratsattu tuo UB:n kerhotila?
Onhan kaverukset voineet käydä siellä kysymässä juotavaa ja istuskelleetkin jonkin aikaa, sitten lähteneet jonnekin, mutta minne? Savuna ilmaan ovat haihtuneet näköjään, kun ei tuon nuoren naisen havainnon jälkeen ole muita havaintoja tullut.
-
Outo Enkeli
- Sabrina Duncan
Itsekkin mietin tuota havaintoa vain yhdestä miehestä... Oliko naapuri, joka heitä kyyditsi aivan tavallinen kadun tallaaja vai oliko hän ehkä myös kaidalta tieltä eksynyt. Tällä ajan takaa sitä, että onko hänen kertomus vedenpitävä siitä minne heidät kuskasi?
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado
Jos kaksi kaverusta liikkuu yksissä ja vielä toinen punkkaa toisen nurkissa, niin hankala on toista päästää hengiltä ilman melko hyvää todistajaa. Oliko edes toisia avaimia kämpille, puhelimet ja lompakot jne. Varsin hyvä syy pysyä yhdessä, vaikka pieni houkutus/pelote eroamiseen tulisikin. Varmaankin tilanne on ollut, että molemmat tai ei kumpaakaan.Outo Enkeli kirjoitti: Outoa on se, että molemmat kuoli. Oliko molemmat velkaa, eli yhteisiä bisneksiä vai riittikö mukana olo hengenlähtöön.
Ehti ensin? Jos seurueeseen pyytää mukaan, niin siinä ei ole aina oma napa kyseessä. Tuomela ja Paakkunainen ovat olleet ilmeisen tiiviisti yhdessä loppuun asti, joten se olisi ihan luontevaakin. Vai ettekö muka ole koskaan "parittaneet" sinkkukaverianne jollekinmamma71 kirjoitti:Mitä syytä Paakkunaisella olisi ollut vikitellä nuorta tyttöä? Todennäköisemmin Tuomela kaipasi naisseuraa, siksi pyysi mukaan ja jututti tyttöä.