Kerroin kuinka seksuaalimurhaaja tilastojen valossa toimii. Korjasin siis sinun esittamiasi asioita siita,koska sinun kasityksesi seksuaalimurhaajan profiilista nayttaa olevan eri kuin minun.
Ensinnäkään minulla ei ole mitään käsitystä seksuaalimurhaajan profiilista, joten koko virke on lähtökohdaltaan väärä. Eikö kyse ollut siitä, että sinä totesit murhaajan vievän yleensä seksuaaliuhrin tavaraa, ja minä totesin, ettei meillä ole tiedossa, kuvitteliko vaiko ei Bodomin tekijä tekevänsä juuri niin. Eli yksinkertaisesti:
Tekijä ei teinnyt viedessään Tuulikin tavaroita kuuluivatko ne Tuulikille vai Irmelille. Näin siis koko pohja tuolta ihmettelyltä on poissa.
Silloin kun sinulla loppuu asiaperusteet tai et pysty vastaamaan selvaan kysymykseen, memet alatyylisiin ilmauksiin ja henkilokohtaisuuksiin.
Voisitko antaa yhdenkin esimerkin tilanteesta, jossa minulla on argumentit loppuneet. Ihan kaikkia asioita en ole jaksanut kommentoida, mikä ei tarkoita argumenttien loppumista. Jos johonkin vastauksia kaipaat, niin pistä aiheet listalle. - Tuolla muualla esim. törmäsin Hessun nollatason argumenttiin, jossa hän ihmetteli, miksi ulkopuolinen ei sitten vienyt arvokkainta eli prätkiä. Ajatushan on täysin absurdi ja vailla kaikkea pohjaa Nissen syyllisyyttä arvioitaessa, mutta pidättäydyin aluksi kommentista. Myöhemmin en sitten malttanut olla sitä tyrmäämättä. Joittenkin muitten kohdalla olen jättänyt keskustelun silleen. Itse asiassa aivan liian harvoin.
Yes, olen itsekin mennyt henkilokohtaisuuksiin, mutta yritan valtella niita parhaani mukaan.
Luuletko, että on sattumaa, että nokittelupalstan lähes jokaisessa otsikossa on sinun nimesi?