Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Quorthon
Adrian Monk

Re: Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Sailor Maryssä kaikki muut oli paikallisia juoppoja tai eläkeläisiä. Mietin jo jossain vaiheessa, voisko olla että tänne kirjoittelee jotain harmaapäitä jotka tuijottelee kaljaansa ja mutisee itsekseen: "Mä oon aika kova jätkä...", mutta ei sentäs 🤣
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Re: Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Quorthon kirjoitti: Su Loka 06, 2024 7:43 pm Mietin jo jossain vaiheessa, voisko olla että tänne kirjoittelee jotain harmaapäitä jotka tuijottelee kaljaansa ja mutisee itsekseen: "Mä oon aika kova jätkä...", mutta ei sentäs 🤣
Huutista! :D

Joo parissa pöydässä oli sellanen hillitty hiljainen vanhempi herrasmies lasinsa ääressä, jotka olis saattaneet olla minfolaisia. :o
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Quorthon kirjoitti: Su Loka 06, 2024 7:43 pm Sailor Maryssä kaikki muut oli paikallisia juoppoja tai eläkeläisiä. Mietin jo jossain vaiheessa, voisko olla että tänne kirjoittelee jotain harmaapäitä jotka tuijottelee kaljaansa ja mutisee itsekseen: "Mä oon aika kova jätkä...", mutta ei sentäs 🤣
Eläkeläisnaisten kuukautisia sivupersoonahörhön ei olisi tarvinnut pelätä!

No niin, taidanpa käydä huvikseni joskus jokin päivä kaljalla, parilla tsekkaamassa, minkälainen paikka oikeasti on. Se ei maksa paljoa vaivaa, aikaa eikä rahaa. Nettifoorumien nimimerkkien juttuihin en täysin luota, joten pidän jossakin määrin mahdollisena, että vain pilailette "Kostin" kanssa. Yhtään konkreettista todistetta siitä, että olitte Sailor Maryssä, ei ole.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Kosti
Andy Sipowich NYPD

JasseHames kirjoitti: Su Loka 06, 2024 11:14 pm Yhtään konkreettista todistetta siitä, että olitte Sailor Maryssä, ei ole.
:lol:

Vaikka me oltas otettu videokuvaa todisteeksi, niin ei sekään kaltaisillesi riittäisi. Ihan sama.
Eih bennek, eih blavek
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Niin tosiaan, sehän alkaa tuo "huutista" sukupolvikin olla jo siinä iässä että pääsevät baareihin sisälle, niin ne vuodet vierii kun tuntuu että ei siitä nyt kovin kauan ollut kun kukaan yli 15 vuotias ei käyttänyt tuota "huutista" sanontaa :D
JasseHames
Perry Mason

Kosti kirjoitti: Su Loka 06, 2024 11:43 pm
JasseHames kirjoitti: Su Loka 06, 2024 11:14 pm Yhtään konkreettista todistetta siitä, että olitte Sailor Maryssä, ei ole.

Vaikka me oltas otettu videokuvaa todisteeksi, niin ei sekään kaltaisillesi riittäisi. Ihan sama.
Paikallislehden päivän numerosta etusivusta kuva ja taustalla ulkomaisemaa olisi riittänyt varsin hyvin. Tiedän, että tuollaisissa pubeissa on yleensä jotain paperilehtiä luettavana.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Kosti
Andy Sipowich NYPD

JasseHames kirjoitti: Su Loka 06, 2024 11:55 pm

Paikallislehden päivän numerosta etusivusta kuva ja taustalla ulkomaisemaa olisi riittänyt varsin hyvin. Tiedän, että tuollaisissa pubeissa on yleensä jotain paperilehtiä luettavana.
Löpö x2. Vänkäät ja kiukuttelet kun sua nyt vaan ottaa seinien sisälle kun ei meidän tartte todistella aiheesta mitään. Olisit saatana tullu paikalle kuten muutkin mahdolliset epäilijät. Niin yksinkertaisesti se olisi selvinnyt sekin asia.
Eih bennek, eih blavek
JasseHames
Perry Mason

Kosti kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 12:15 am
JasseHames kirjoitti: Su Loka 06, 2024 11:55 pm

Löpö x2. Vänkäät ja kiukuttelet kun sua nyt vaan ottaa seinien sisälle kun ei meidän tartte todistella aiheesta mitään. Olisit saatana tullu paikalle kuten muutkin mahdolliset epäilijät. Niin yksinkertaisesti se olisi selvinnyt sekin asia.
Joo, teidän ei tarvitse todistella mitään eikä mun tarvitse uskoa. Eihän tämä sen monimutkaisempaa ole. Ei muuta lisättävää.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Ai tuo foorumin idioottien järkeily on jo mennyt siihen pisteeseen, että jopa lähikuppilassa käymistä epäillään?

Voi jumalauta mitä pahviaivoja täällä on, ei voi muuta sanoa.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

^Njoo mut onhan se jollai kierolla tavalla hauskaakin. "Ku niinq mitää ei voi sillai niinq tietää, tietsä" :lol:
Sama absurdi logiikka lienee niillä jotka ei esim. luota siihen, että Kuussa on käyty, vaikka siitä on jopa kolmansien osapuolten todistuksia.
Tai sitten vaan tykkäävät jankkaamisesta/vänkäämisestä.
Eih bennek, eih blavek
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Heitä Kosti se Taiwanläppä!
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

RL11/6 kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 1:27 am se
Nii et sitte uskaltanu tulla tapaamiseen.^^
Eih bennek, eih blavek
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Kosti kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 1:36 am
RL11/6 kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 1:27 am se
Nii et sitte uskaltanu tulla tapaamiseen.^^
Et ole siis lukenut. Olin tapaamisessa mukana ja pidin siitä kovasti. Seuraava tapaaminen voisi olla ihan kaupungissa, vaikka on noissa maaseuturavintoloissa oma meininkinsä.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Hank Voight kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 1:08 am Ai tuo foorumin idioottien järkeily on jo mennyt siihen pisteeseen, että jopa lähikuppilassa käymistä epäillään?

Voi jumalauta mitä pahviaivoja täällä on, ei voi muuta sanoa.
Mun mielestä se on ollut kokoajan sillä tasolla.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Kosti
Andy Sipowich NYPD

RL11/6 kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 9:36 am Et ole siis lukenut. Olin tapaamisessa mukana ja pidin siitä kovasti.
No voi hitsi, olisit ihmeessä tullu jutteleen/vittuileen, kun kerran olit siinä lähellä.
RL11/6 kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 9:36 am Seuraava tapaaminen voisi olla ihan kaupungissa, vaikka on noissa maaseuturavintoloissa oma meininkinsä.
Tästä samaa mieltä.
Eih bennek, eih blavek
Vastaa Viestiin