Sitruuna on semmoinen maku että se peittää alleen kaiken muun.Maybrick kirjoitti:Yritin löytää sitä mustikka-siideriä jota täällä kehuttiin, mutta Lidlissä oli mustikka-sitruuna tai joku lemoniin viittaava versio. Onko se eriä, tietääkö kenkään? Ja varsinkin onko hyvää? Sanokaa tyhmälle tarkkaan se valmistaja ja merkki että ei mene harhaan. Ukkokin oli ihan yhtä ymmällä, ei sitte viittitty ottaa sitä.
Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Hahaa minä myös.Solmu kirjoitti:Mä en oo farkuja käyttänyt muuten vuosiin, jotenkin olen ajautunut reisitaskuhousu-mieheksi. Kätevät taskuineen, ja notkeemmat jalassa kun farkut.
Ai niin, mä otan taas mängö olutta, se sopii jälkkäriksi kun on niin makiaa. Ja kahviakin vois ottaa, väsyttää ja kurkku on vähän kipeä. Ettei vaan ois possunuhaa
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Amiraali tarjoaa marskin ryypyt kaikille! Lisäksi amiraali tarjoaa Prisonin naisille mieskomeutta ja mustaa nahkaa...mrrr
http://www.youtube.com/watch?v=TfKnjYoS ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=TfKnjYoS ... re=related
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Thomas Fuller
Kyllä sitä ihan kaupoissa on, tosin äkkiseltään kun suomalainen näkee lontoonkielisen sanan Blueberry.. ajattelee ekana mustaviinimarjaa (ainakin minä), mutta mustikkahan se on.Hexan kirjoitti:Olen myöskin etsinyt mustikkasidukkaa ihan kaupasta - tuloksetta. Onko sitä vaan baareissa??
Viimeksi muokannut Solmu, Ke Elo 19, 2009 8:57 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Yöperho on koteloitunut"
-
rosamarine
- Adrian Monk
Voi ei, tulipas kamala yskänkohtaus... ei pysty Elvistä vatkaamaan ny... pitäs lähtee varmaan tärisemään vällyjen väliin, kohta ootte kaikki flunssassa! Sen siitä saa, kun ei osaa sukkia käyttää ja kipeenä täällä riekun
Sori sinne nurkkapöytään, jos dartsitikka vingahti korvien väliin, ei ollu tarkotus, se on tää kuume nääs
Sori sinne nurkkapöytään, jos dartsitikka vingahti korvien väliin, ei ollu tarkotus, se on tää kuume nääs
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Tämä on rosalle:rosamarine kirjoitti:Voi ei, tulipas kamala yskänkohtaus... ei pysty Elvistä vatkaamaan ny... pitäs lähtee varmaan tärisemään vällyjen väliin, kohta ootte kaikki flunssassa! Sen siitä saa, kun ei osaa sukkia käyttää ja kipeenä täällä riekun
http://www.youtube.com/watch?v=dRmNGp59 ... PL&index=2
Parantumista!
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Thomas Fuller
-
rosamarine
- Adrian Monk
Ehana
Mä rakastan lastenlauluja
Tiksis!
^^ Miten sitä häntää pitää helliä?
"Karhunpoiiikaaaa sairastaaa, häntäää hellikääämme"
Häntää? Uups! Ehkä hännänhoito-ohjeet selviävät seuraavasta:Solmu kirjoitti:^^ Miten sitä häntää pitää helliä?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=tDTA6sMZ ... EC&index=2
R.I.P Kikka
Thomas Fuller
Thomas Fuller
Taksomykke Amiraali! Marskin ryyppy maistuu varsinkin näiden hämmentävien siideri-pohdintojen jälkeen. Mutta huomenna aion sitä oikeaa kyllä ostaa ja myös maistaa! Jos siinä lukeekin että Bilberry...
Nothing is quite what it seems
-
rosamarine
- Adrian Monk
Se mustikkasiideri minunkin pitäisi vielä testata. Nyt houkuteltiin ottamaan pieni lasia punaviiniä, joten meneehän se tässä(kin) kunnossa
Skål Maybrick!
Skål Maybrick!
-
MissHolmes
- Ben Matlock
''Kohottaako joku ystävällisesti valkoviinilasini seuraksi lasinsa 'puhtaalle kodille'??''
Jos siivoaa kiltisti, saa palkinnoksi ainakin lasin. Katsotaan, jos toisenkin.
ja niin kauan kun avatussa pullossa on juomaa, tarjoan kaikille ahkerille...
...ja vähemmän ahkerille.
Jos siivoaa kiltisti, saa palkinnoksi ainakin lasin. Katsotaan, jos toisenkin.
ja niin kauan kun avatussa pullossa on juomaa, tarjoan kaikille ahkerille...
Nuotio & Äreät Tiput
^ Aina voin lasin kohottaa.. jopa tölkinkin, mutta noille viineille olen vähän "allerginen".
Eli passaan tarjoulisi, mutta kohotan tölkkiä ilomielin siivousurakkasi kunniaksi!
Eli passaan tarjoulisi, mutta kohotan tölkkiä ilomielin siivousurakkasi kunniaksi!
-
rosamarine
- Adrian Monk
Miss Holmes, minä kohotan maljan urheudellesi ja pitkämielisyydelle jaksaa Matulan kettuiluja näinkin pitkään! Skåålaan tällä punaviinillä. Ja samaa mieltä, minunkin mielestäni Matulalla on jotenkin mopo karannut käsistä kirjoittelujen suhteen...sääli.MissHolmes kirjoitti:''Kohottaako joku ystävällisesti valkoviinilasini seuraksi lasinsa 'puhtaalle kodille'??''
Jos siivoaa kiltisti, saa palkinnoksi ainakin lasin. Katsotaan, jos toisenkin.![]()
ja niin kauan kun avatussa pullossa on juomaa, tarjoan kaikille ahkerille......ja vähemmän ahkerille.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Hihkase, kun tölkki on tyhjä.
Kipaisen jääkaapista uuden. Käyhän pullo-olut?
Kipaisen jääkaapista uuden. Käyhän pullo-olut?
Nuotio & Äreät Tiput