Gustafssonin vammat
-
papillon
- Perry Mason
Laitan tähän nostalgiapläjäyksen silläkin uhalla että punakynästa on jo korkki auki, kaikki eivät tätä tiedä enkä minäkään ihan tarkkaan muista:
Q, innokas Bodom tyyppi, mainioiden palstojen tekijä otti yhteyttä Hannes " Murha " Markkulaan .
Esitteli itsensä, Bodomnow - palstansa ja halusi kommenttia, kannanottoa johonkin seikkaan.
Tähän suhtautui lehtimies/kirjailija Markkula nuivasti.
" Ei käy, olen ammattimies, hyvää kevättä " ja löi luurin kiinni,
Mutta Bodomin murhat - teoksessaan Markkula mainitsee Q n sivut sivulla 228:
" Parhaiten peruskertomuksen oli kirjannut sivusto www.kolumbus.fi/bodomnow. "
Eli oli tutustunut sitten niihin.
Q, innokas Bodom tyyppi, mainioiden palstojen tekijä otti yhteyttä Hannes " Murha " Markkulaan .
Esitteli itsensä, Bodomnow - palstansa ja halusi kommenttia, kannanottoa johonkin seikkaan.
Tähän suhtautui lehtimies/kirjailija Markkula nuivasti.
" Ei käy, olen ammattimies, hyvää kevättä " ja löi luurin kiinni,
Mutta Bodomin murhat - teoksessaan Markkula mainitsee Q n sivut sivulla 228:
" Parhaiten peruskertomuksen oli kirjannut sivusto www.kolumbus.fi/bodomnow. "
Eli oli tutustunut sitten niihin.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
^Ehkä Quun tyyli ei ole ollut kovin aikaan saapa? Ko. herraa voisi luonnehtia äkkipikaiseksi ja omaa etua tavoittelevaksi. En sano että nämä nyt olisivat niitä huonoja piirteitä kuitenkaan mutta sillä kuinka asiansa esittää on merkitystä. Muistetaan, kuinka suuren työn Kekkonen on tehnyt, tuntemattomia haastatellut ympäri Eurooppaa ja muutamat kirjailijatkin siinä sivussa. Urhon kanssa olisi joskus kiva jutustella. 
Joo, Q, heh. No, ei ole vielä minua tappanut. Mutta kylläLoka kirjoitti:^Ehkä Quun tyyli ei ole ollut kovin aikaan saapa? Ko. herraa voisi luonnehtia äkkipikaiseksi ja omaa etua tavoittelevaksi. En sano että nämä nyt olisivat niitä huonoja piirteitä kuitenkaan mutta sillä kuinka asiansa esittää on merkitystä. Muistetaan, kuinka suuren työn Kekkonen on tehnyt, tuntemattomia haastatellut ympäri Eurooppaa ja muutamat kirjailijatkin siinä sivussa. Urhon kanssa olisi joskus kiva jutustella.
hän Q ansiokas palstanpitäjä on, vaikkakin ihan hermoheikko.
*poistettu lautamieskeskustelua*tm
- Moderaattorit
- Moderaattori
Kuhan vähän vitsilläni liitin tietyt oireet tietyn kirjoittajan läsnäoloon. Ja siihen, että samasta syystä meinattiin menttää sinutkin keksutelusta. Minulla on myös tämä syndrooma, välillä on todellakin vaikeata olla täällä. Ei siinä sen kummempaa.papillon kirjoitti:Konsta, mikä saamarin syndrooma?![]()
![]()
Mitäs vakeaa, kun pysytään topicissa, eli Gussen vammat.
Sariola taas lohkaisi mainion kirjoituksen tuosta käden vammasta, kun siitä ei oikein muuta järkyttäävää aikaiseksi saa, niin sitten ottelu -puukottaja vastaan Gusse.
Ja tietysti Gusse on puolustautunut kiilusilmä puukottajaa vastaan viimeiseen käsivarteen asti, mutta on sitten menettänyt tajuntansa kait tuon "kammottavan" osuman jälkeen.
Ja ei kun ylös, mutta sitten on osunut puukko silmäkulmaan, no ei kun taju uudelleen kankaalle?
Näin "tarinaa" olisi ollut sujuva jatkaa, joten tein sen ihan itse, kjäh.
Papillon on siinä aivan oikeassa, ettei surmaaja olisi jättänyt työtään puolitiehen, vaan olisi etsinyt sitä kaulantyveä Gussenkin kohdalla, jos puukkohippasilla olisivat olleet, Gusse tosin ilman keklua, vai mistä sen tietää?
Kuitenkin tuokin "viiltohaava" on jotenkin linjassaan Gussen ns. muidenkin "vammojen" kohdalla!
Tuollaisia kolhuja tuli meikäläiselle joka kesä, alta kymmenvuotiaana, kaikenlaisissa Tarzan, Zorro, ym leikeissä, joten heko heko tuollekin "vammalle"!
Sariola taas lohkaisi mainion kirjoituksen tuosta käden vammasta, kun siitä ei oikein muuta järkyttäävää aikaiseksi saa, niin sitten ottelu -puukottaja vastaan Gusse.
Ja tietysti Gusse on puolustautunut kiilusilmä puukottajaa vastaan viimeiseen käsivarteen asti, mutta on sitten menettänyt tajuntansa kait tuon "kammottavan" osuman jälkeen.
Ja ei kun ylös, mutta sitten on osunut puukko silmäkulmaan, no ei kun taju uudelleen kankaalle?
Näin "tarinaa" olisi ollut sujuva jatkaa, joten tein sen ihan itse, kjäh.
Papillon on siinä aivan oikeassa, ettei surmaaja olisi jättänyt työtään puolitiehen, vaan olisi etsinyt sitä kaulantyveä Gussenkin kohdalla, jos puukkohippasilla olisivat olleet, Gusse tosin ilman keklua, vai mistä sen tietää?
Kuitenkin tuokin "viiltohaava" on jotenkin linjassaan Gussen ns. muidenkin "vammojen" kohdalla!
Tuollaisia kolhuja tuli meikäläiselle joka kesä, alta kymmenvuotiaana, kaikenlaisissa Tarzan, Zorro, ym leikeissä, joten heko heko tuollekin "vammalle"!
-
papillon
- Perry Mason
Kun nyt sitten näköjään pysytään topicissa, niin kertoistko lisää noista vammoista, joita sait leikkiessäsi Tarzania?Hessu52 kirjoitti:
Voimme sitten verrata niiden syntymekanismia NG n vammoihin, eli olisiko hän saanut ne pudotessaan puusta.
Putositko sinä puusta ja jos niin minkälaisin seurauksin?
-
papillon
- Perry Mason
Oikeesti minä kyselin noista vammoista, viitaten juuri siihen että Tarzanhan kiikkui puissa ja näinmuodoin voi olettaa että Pikku-Hessu on ollut ns. leppätarzan lingoten itseään puusta toiseen, mylvähdellen samalla kuin MetroGoldwynMaierin leijona, tai pikemminkin Johnny Weissmuller.
Itse en ole puusta pudonnut, en ainakaan tunnusta, joten olisi keskustelulle oivaa pohjaa jos Hessu kertoisi vammojensa synnystä, jotka olivat kuulema samankaltaiset Ng n vammojen kanssa, ainakin osittain.
Itse en ole puusta pudonnut, en ainakaan tunnusta, joten olisi keskustelulle oivaa pohjaa jos Hessu kertoisi vammojensa synnystä, jotka olivat kuulema samankaltaiset Ng n vammojen kanssa, ainakin osittain.