Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Hexan
Agentti Scully

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Canaris kirjoitti:
Hexan kirjoitti: On meillä jopa oikeita lastenlevyjä, mutta olen itse niille allerginen...
Do not worry, totut vielä - ja tulet myös muistamaan Muumin hirvittävän tunnus sävelen lopun ikääsi 24/7... :lol:

Mulle yxi Whisky-cola =)

Kävin juuri läpi N kuvaa jotka pitäisi digitoida, karmea urakka jota en juuri nyt halua edes ajatella XP
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Hexan
Agentti Scully

Clyde kirjoitti:Maybrick, tää on kyllä ihan juomiskelpoista. Olen kyllä positiivisesti yllättynyt vaikka maku meneekin jo hieman siiderin puolelle. Kelpaa kyllä, tulee ostettua toistekin. Ota sääkin, mää tarjoon :wink:
Mulle sit kanssa! ;)
Canaris
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Canaris »

Hexan kirjoitti: Do not worry, totut vielä - ja tulet myös muistamaan Muumin hirvittävän tunnus sävelen lopun ikääsi 24/7...
Hexan, nyt unohdetaan muumit ja titi-nallet maja-majavasta puhumattakaan! Tarjoan teille whiskey on the rocks + vähän rajumpaa menoa:

http://www.youtube.com/watch?v=9t-iWniSAOM
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Canaris
Frank Drebin

Mihin se Hexan nyt häipyi? Ei kai vain tullut nukkumatti heittämään unihiekkaa :twisted: Jospa hän vielä ilmaantuu...

Soitetaas hyvin sujuneen kello yhden vaipatuksen ja ruokailun kunniaksi rätväkästä musiikkia:

http://www.youtube.com/watch?v=Sj7UBgVVew8
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Hexan
Agentti Scully

Lisää whiskycolaa mulle..! :D

Vaikka onkin riittoisaa tämä skotch niin alkaa jo olla pullo puolessa, kamalaa... :shock:
Ehkä pitäis kohta ilmoittaa irkkukavereille että saaaaatan ehkä joskus tehdä poikkeuksen sen halvan viskin suhteen...

Jos vähän potkaisen meidän kännistä amiraali Canarista pois jukeboksilta niin ehkä se kaatuu ja voin soittaa tämän, Suomessa vähemmän tunnettua kanadapoppia:
http://www.youtube.com/watch?v=MuBfDlvU8ZA

The beauty of the isle of Skye... ;)
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Maybrick, tää on kyllä ihan juomiskelpoista. Olen kyllä positiivisesti yllättynyt vaikka maku meneekin jo hieman siiderin puolelle. Kelpaa kyllä, tulee ostettua toistekin. Ota sääkin, mää tarjoon :wink:
Yes, kiitos! Tutustun tähän oikein pitkän kaavan mukaan. Jos miellyttää, pitää ottaa ohjelmaan :wink:
Tänään on ruuanlaittovelvoitteet vaatimattomat, kun puolet tenavista on sienimetsässä saaressa. Pari uutta koulukirjaa odottaa vielä kontaktoimista, mutta sen ehtii illemmallakin. Skål!
Nothing is quite what it seems
Canaris
Frank Drebin

Hexan kirjoitti:Jos vähän potkaisen meidän kännistä amiraali Canarista pois jukeboksilta niin ehkä se kaatuu ja voin soittaa tämän, Suomessa vähemmän tunnettua kanadapoppia:
Hexan, ei kannata ryhtyä isottelemaan, voi käydä ohraisesti :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=4wKo_YF6GN4
Thomas Fuller
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Mäkin kävin koiraa varten sienimettällä, mutta kaikki sienet taisi olla kelvottomia syötäväksi joten roskiinhan ne meni :|
Ah, sieneilyn jälkeen maistuu kylmä mustikkalonkku! Kanpai!
Nanika ga tooku matteiru to
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Clyde kirjoitti: Ah, sieneilyn jälkeen maistuu kylmä mustikkalonkku! Kanpai!
Saanen huomauttaa ettei maitokaupan mustikkalonkkua voi kutsua lonkeroksi,pyhä häväistys.Ainoata oikeata lonkeroa saa Alkosta jota ei ole tehty käymisteitse kuten maitokaupasta saatavat...
Saanko tarjota original

Kuva

Tosin A.le Coqin lonkerokin yhtä maukasta.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Pakko on juoda muita lonkkuja, koska ikisuosikki aidosta lonkusta (gin 5.5) tulee pää kipeäksi ;) Siis ihan heti vaikka olisi juonut vasta puolet.
Nanika ga tooku matteiru to
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Clyde, olet siis allergeeninen aidolle lonkulle! Tai sen ainesosalle...
Sienet oli ensluokkasia, ne on paistettu ja syöty. Iltapalan jälkiruokaan sain tungettua viimeiset ei-pakastimeen menevät mustikat, eli m.soppa Vanilla-Floran kera (vaahdotettuna). Oli muuten hyvää!

Nyt pyyhkäisen otsaa ja otan sitä mustikkaa lonkun muodossa. Sitä en osaa itse valmistaa... Baaritiskin toiselta puolelta kuuluu jonkun amerikkalaisen sedän örveltävää lauluntapaista.
Nothing is quite what it seems
Canaris
Frank Drebin

Maybrick kirjoitti:Baaritiskin toiselta puolelta kuuluu jonkun amerikkalaisen sedän örveltävää lauluntapaista.
Amiraali kaivaa levylaukustaan kirkasäänistä laulantaa:

http://www.youtube.com/watch?v=KVuLfjsN20Y
Thomas Fuller
Cotton
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Cotton »

Kauheaa! Jos se onkin allerginen alkoholille noin niinkuin suuremmissa määrin?

Clydelle jäävesi ettei pää pipiinny ja mulle vielä olutta vaikkapa pari tuopposellista! Ja ne sienet syödään sitten jos ei näiden jälkeen tunnu keskushermostossa...
Alussa on rakkaus, lopussa on naru. (K. Palsa)
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Noniin, kohtuullisen rankan työviikon päätteeksi maija on täällä taas :D

Oliskohan kukaan Prisonin viskisiepoista sen verran kätevä käsistään, että saatais lyötyä seinään naula tälle mun upealle peilitaululle?

Kuva

Eikä sitten tartte niitä jäitä laittaa ollenkaan, tänään vedetään kaikki semmoisenaan 8) ja mieluiten vielä tuplana...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Cotton
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Cotton »

No hitto! Kyllähän mulla naula päässä pysyy.. eiku... Otetaas ensin sitä Whiskyä!
Alussa on rakkaus, lopussa on naru. (K. Palsa)
Lukittu