Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Canaris
Frank Drebin

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Canaris »

Kakira kirjoitti:Nuorimman tyttäreni yksi ihanne, yksi niistä lukuisista naisartisteista joita mielellään plagioi
:shock:
Kakira kirjoitti:Nyt koira hihnaan ja yölenkille, katsomaan taloa johon salama iski illan suussa tässä ihan lähellä (olematta mitenkään sairaaloisen utelias...)
Olehan varovainen siellä ulkona ja varo mystistä jokeen heittäjää! Vai erehdynkö kaupungista, ei olisi ihme, kun niitä konjakkileilejä on tyhjennyt jo aika monta... liian monta...
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Kakira
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Kakira »

Canaris kirjoitti:
Olehan varovainen siellä ulkona ja varo mystistä jokeen heittäjää! Vai erehdynkö kaupungista, ei olisi ihme, kun niitä konjakkileilejä on tyhjennyt jo aika monta... liian monta...
Et, mutta onneksi ei ollut joella päin... :lol:

En nähnyt kuin paljon paloautoja ja PALJON palomiehiä Kuva

Piti todella Kuva
omaan päähän että kotona on jo oma ihana "palomies"...
Kuva

Vieläkin hiukan salamoi, ne on hienoja näin yöaikaan (kunhan ei ole kohdalla)
Talo oli niin ryteikössä että en kehdannut mennä kyyläämään lähemmäs, ja voi millaisia kuvia olisin saanut jos olisin kehdannut ottaa...(otin vain 3 kaukaa)
Taidan puhua tyhjille seinille näin yöaikaan täällä Prisonissa, mutta onneksi viihdyn itseni seurassa kun olen niin ihana Kuva

Ja vielä yksi kuuma toti maistuisi...
ELÄ ja anna toisten elää
Canaris
Frank Drebin

Et sä mitään yksin ole, amiraali pitää sulle seuraa..
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Canaris
Frank Drebin

Tässä myöhäiseen yöhön sopivaa rauhallista ja tunnelmallista musiikkia. Tätä voi tanssata poski poskea vasten söpön palomiehen kanssa:

http://www.youtube.com/watch?v=sxqaw4UVvhM
Thomas Fuller
Canaris
Frank Drebin

Jahas, Kakira taitaa keskittyä palomieheen. No, minä poika hilpaisen vielä kerran tanssilattialle ja sitten tutumaan:

http://www.youtube.com/watch?v=ZKkIK4sckV8
Thomas Fuller
Kakira
Sabrina Duncan

Canaris kirjoitti:Tässä myöhäiseen yöhön sopivaa rauhallista ja tunnelmallista musiikkia. Tätä voi tanssata poski poskea vasten söpön palomiehen kanssa:

http://www.youtube.com/watch?v=sxqaw4UVvhM
Tauski ON ihana.. kiitos
Kuva

Luulen kyllä että jos nyt kiskoisin tuon oman palomieheni tanssimaan poskivalssia tuosta täydestä unesta, ei taitaisi askeleet oikein löytyä... ja hymyn, jopa virnistyksenkin kanssa olisi niin ja näin :mrgreen:
ELÄ ja anna toisten elää
Canaris
Frank Drebin

Kakira kirjoitti:Luulen kyllä että jos nyt kiskoisin tuon oman palomieheni tanssimaan poskivalssia tuosta täydestä unesta, ei taitaisi askeleet oikein löytyä... ja hymyn, jopa virnistyksenkin kanssa olisi niin ja näin
Voisi tulla irvistys? :wink: Öitä, Kakira!
Thomas Fuller
Kakira
Sabrina Duncan

Hyvää yötä sullekkin :wink:
Ja tämän tahtiin on hyvä nukahtaa

http://www.youtube.com/watch?v=kv0FY4GQgxw
ELÄ ja anna toisten elää
Kakira
Sabrina Duncan

Solmu kirjoitti:
Kakira kirjoitti:Nyt koira hihnaan ja yölenkille, katsomaan taloa johon salama iski illan suussa tässä ihan lähellä :lol: (olematta mitenkään sairaaloisen utelias...)
Markulantie?
Nyt vasta huomasin että Solmu kyseli tuolla toisella sivulla Kuva
No parempi myöhään kuin ei milloinkaan.. ja nappiin meni arvaus (tieto?)
Kuva
ELÄ ja anna toisten elää
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Kippis, minä tarjoan vahvat aamukahvit ;) Paras herätys ikinä.
Nanika ga tooku matteiru to
Canaris
Frank Drebin

Kirjoittaja Hexan päivämäärä To Elo 27, 2009 2:14 am
Tämä Canarishan se on oikein ihannemies, ei ollenkaan samanlainen ränsistynyt tavis kuin me muut. Sillä ei edes koskaan housut lökötä polvista tai ole jakaus sekaisin!
Ilmankos ne Prisonin naiset minua jahtaa :P

On silti hyvä, ettet Hexan näe minua nyt, en tahdo että vuokseni sä järkytyt; tässä naamassa arpikin kaunistus olisi ja hampaat voi uusiksi laittaa*... :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=P5ll9Q85Ntg

Ota hyvä mies hömpsyt konjamiinia!

*= Leeviä mukaillen
Thomas Fuller
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Canaris kirjoitti:On silti hyvä, ettet Hexan näe minua nyt, en tahdo että vuokseni sä järkytyt; tässä naamassa arpikin kaunistus olisi ja hampaat voi uusiksi laittaa*... :wink:
Jaa, että mitä :shock: Että näytät persduunarilta, mutta sisäisesti olet kapitalisti? :roll: :| :lol:

Mulle vaikka ihan colaa, tiksis.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Hexan
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Hexan »

^^Kiitos kiitos Canaris, mutta kurinpalautus pitää yhä ja tämä persduunari voisi ottaa vaikka colan tai pepsin rosamarien seuraksi ;) :lol:
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

^ Kilistelläänkin vaikka pepsillä Hexan, sehän on vähän sosialistisempi juoma, kuin coca cola ;)

Ei vaan, ei mulle merkkaa se, onko porvari vai duunari, pääasia, että on hyvä tyyppi.
Ite en ole löytäny sen enempää sisäistä porvaria kuin duunariakaan viime aikoina, kunhan jotenkuten eteenpäin mennään, se kai riittää?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Prisonilaisen voimatasapainon säilyttämiseksi (= vastaisku nenänvalkaisijoille siis) mä voisin ottaa jonkun alkkoholipitoisen juoman, kiitos :) Vaikkapa joku semmoinen toti, joka tepsii kipeään nieluun...

Duunari, kiitos, mutta mieluusti semmonen, jolla on vähän fyffeäkin tilillä :wink:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Lukittu
Null