Lintupojat

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner kirjoitti:[Lintupoikien tavanomainen käytös tuollaisessa tilanteessa on etsiä pesä vaikka farkuista ja jättää kuittaukseksi tahrittu tyynyliina ?
8)
Merivuokko varmaan tietää, onko veljensä DNA:ta verrattu tyynyliinan spermatahroihin.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Tietynlainen tuska lintupoikien ympärille muodostuu - näistä "Bodom -tutkijoista", jotka jo vuosia ennen oikeudenkäyntiä on yrittäneet ratkaista mysteeriota ja ovat omasta mielestään jo aika-ajoin olleet jopa jäljillä.

Halu löyttää murhaaja ja ratkaista mysteerio on ollut aika-ajoin jo "kivenheiton päässä".

Viikkoja ja tuhansia tunteja on kiihkossa kynnetty - kunnes tulee se ilkeämielinen poliisimies, joka romuttaa kaiken - tuhoaa haaveen - ratkaista läheiseksi koettun mysteerio.

Kaikki tuhoutuu - ymmärrys siitä että omat " tutkimukset" ovat ajautuneet täysin väärille raiteille saa aikaan turhauman - ja ainoastaan taistelu siitä, että tekemäni työ ei ole turhaa on jäljellä.

On pakko syyttää poliisimiestä, joka on kaiken tuhonnut - lääkäreitä jotka ei tiedä mitään ja etsiä muutoinkin omitusia selityksiä tavallisille tapahtumille.
Viimeksi muokannut awa, To Elo 23, 2007 11:33 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Jesse Livermore »

Laamannille ja muille 6-0:n äänestäneillekö valitat?
:twisted:
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

awa kirjoitti:Tietynlainen tuska lintupoikien ympärille muodostuu - näistä "Bodom -tutkijoista", jotka jo vuosia ennen oikeudenkäyntiä on yrittäneet ratkaista mysteeriota ja ovat omasta mielestään jo aika-ajoin olleet jopa jäljillä.

Halu löyttää murhaaja ja ratkaista mysteerio on ollut aika-ajoin jo "kivenheiton päässä".

Viikkoja ja tuhansia tunteja on kiihkossa kynnetty - kunnes tulee se ilkeämielinen poliisimies, joka romuttaa kaiken - tuhoaa haaveen - ratkaista läheiseksi koettun mysteerio.

Kaikki tuhoutuu - ymmärrys siitä että omat " tutkimukset" ovat ajautuneet täysin väärille raiteille saa aikaan turhauman - ja ainoastaan taistelu siitä, että tekemäni työ ei ole turhaa on jäljellä.

On pakko syyttää poliisimiestä, joka on kaiken tuhonnut - lääkäreitä jotka ei tiedä mitään ja etsiä muutoinkin omitusia selityksiä tavallisille tapahtumille.
Mitäpä tuohon lisäämään.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

awa kirjoitti:On pakko syyttää poliisimiestä, joka on kaiken tuhonnut - lääkäreitä jotka ei tiedä mitään ja etsiä muutoinkin omitusia selityksiä tavallisille tapahtumille.
Hienoa, palaavatko muutkin ngläiset tähän "tavallinenlauantai-illan tarina" moodiin, jota toistettiin kovasti ennen etp:n julkistamista. Kun se julkistettiin, niin huomattiinkin, ettei Tuomisen teoria ollutkaan mikään ihan tavallinen. Taisipa eräs syyttäjä todeta sen olevan "uskomattomuudessaan aivan naurettavan".
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Urho kirjoitti:Hienoa, palaavatko muutkin ngläiset tähän "tavallinenlauantai-illan tarina" moodiin, jota toistettiin kovasti ennen etp:n julkistamista. Kun se julkistettiin, niin huomattiinkin, ettei Tuomisen teoria ollutkaan mikään ihan tavallinen. Taisipa eräs syyttäjä todeta sen olevan "uskomattomuudessaan aivan naurettavan".
NG:n syyttäminen avasi monta solmua Bodom-tutkinnasta. Aina löytyy marisijoita. Minä ehdotan Tuomiselle mitalia.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Maza kirjoitti: NG:n syyttäminen avasi monta solmua Bodom-tutkinnasta. Aina löytyy marisijoita. Minä ehdotan Tuomiselle mitalia.
Joo samaa mieltä. Ainakin Nilsin osuus tuli tutkittua huolella, ja kun mitään ei löytynyt, niin se helpotti jo yhdeltä kantilta.

Sitten tuli lisää todistajia, jotka olivat pantanneet tietojaan. Erityisesti Marjatta ja hänen motiivinsa voisi olla yksi ratkaisu solmun avaamiseen. Tuominen ei vain vielä ole tajunnut, että onnistui kaivamaan puhumattomuuden suosta mahdollisesti jotakin tärkeätä. Ehkä jonkin päivänä....
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

konsta kirjoitti:
Maza kirjoitti: NG:n syyttäminen avasi monta solmua Bodom-tutkinnasta. Aina löytyy marisijoita. Minä ehdotan Tuomiselle mitalia.
Joo samaa mieltä. Ainakin Nilsin osuus tuli tutkittua huolella, ja kun mitään ei löytynyt, niin se helpotti jo yhdeltä kantilta.
Siis mitään ei löytynyt? Mitään? Löytyi paljonkin, koko syytettä ei oltaisi voitu nostaa ilman Mitään perustetta ja evidenssiä. Ja minultakin Tuominen&Haapala co. saa mitalin, ei tosin kultaista.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Loka kirjoitti:
Siis mitään ei löytynyt? Mitään? Löytyi paljonkin, koko syytettä ei oltaisi voitu nostaa ilman Mitään perustetta ja evidenssiä. Ja minultakin Tuominen&Haapala co. saa mitalin, ei tosin kultaista.
Ainakaan oikeus ei löytänyt. Iltapäivälehdet löysivät jo paljonkin, ennen oikeudenkäyntiä, mutta sitä ei kait kannata laskea. Ja kyllähän jotkut oikeusoppineet kysyivätkin, että missä se evidenssi sitten oli, vaikkapa vain vangitsemiselle.

No mitä sinun mielestäsi löydettiin?
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

konsta kirjoitti: No mitä sinun mielestäsi löydettiin?
Paljonkin, jos Mitään ei olisi löydetty, Nisse ei olisi ollut oikeudessa, capishe? Kerro minulle, miksi (ja miten hänet saatiin oikeuden eteen) Nisse oli oikeudessa jos häntä vastaan ei ollut Mitään? Suomen laki kieltää täysin turhat oikeudenkäynnit, sen tietänet.
Viimeksi muokannut Loka, La Elo 25, 2007 12:30 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Totta - ja on kerrottu, että pidätys vaiheessa - Gustafsson olisi käyttäytynyt ikäänkuin olisi osannut odottaakin tämän tapahtuvan.

Outo juttu.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Konsta, Sinä olet melko kaksijakoinen persoona.

Tuolla toisaalla nostat iltapäivälehden (I-S) jalustalle, kun se silloin aikoinaan kertoi liioitellen Gussen vammautumisesta.

11 reiästä päässä ja puolet päätä muutenkin tohjona.

Nyt sitten haukut iltapäivälehtiä siitä, kun ne eivätkään liioitelleet Gussen vammoja, vaan kertoivat sen, minkä asiantuntijalääkärit heille sanoivat.

Muutenkin syytät lehdistöä panettelusta ja yksipuolisesta uutisoinnista sekä siitä, että poliisi muka lavasti Gustaffssonnia syylliseksi murhaan.

Tällaisen kuvan olet minulle antanut kirjoituksillasi, mutta minähän olen niin uuno, että olen tietenkin käsittänyt tuon kaiken väärin.

Sinä siis valitset ne kirjoitukset, jotka antavat myönteisen kuvan Gussesta puolikuolleena, etkä anna mitään arvoa sille, että tämä heilutteli jo maanantaina kahta sormea voitonmerkkinä petiltään.

Et myöskään usko maanantain perhetapaamisessa olleen puhetta muiden retkeläisten kohtalosta.

Varmasti oli, ei sellaista voisi jättää käsittelemättä, tämä on minun tyhmä toteen näyttämätön olettamukseni.

Eli Gusse tiesi jo hyvissä ajoin tapahtuneen, eikä vasta neljän viikon päästä, kuten hän on väittänyt.

Oliko näin, sitä emme tiedä.

Ihmeen vähään kuitenkin Gusse tyytyi kunnianloukkausjutussaan, sillä olisihan eväät olleet suurempaankin rahaan, vai eikö hän halunnut olla ahne?

Minkälaiset siteet sinulla on noihin tiettyihin piireihin, kenties sukua?

Miksiköhän useimmat täällä kirjoittavat, ruotsinkielta äidinkielenään pitävät, ovat NG-faneja?[/img]
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Hessu52 kirjoitti:
Miksiköhän useimmat täällä kirjoittavat, ruotsinkielta äidinkielenään pitävät, ovat NG-faneja?[/img]
Se, että pidän Nisseä syyttömänä ei tee minusta hänen faniaan. Ja ruotsinkielisyyteni ei vaikuta tähän asiaan lainkaan.
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Olisiko ydinkysymyksenä se , että miksi teltan 25:stä pistojäljestä yksikään ei osunut Nilsiin?
konsta
Ainesta Watsoniksi

kukkuu kirjoitti:Olisiko ydinkysymyksenä se , että miksi teltan 25:stä pistojäljestä yksikään ei osunut Nilsiin?
Tai kenneenkään muuhunkaan uhriin? Tämä on yksi ydinkysymyksistä, aivan varmasti.
Vastaa Viestiin