Teltan paikka

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

Re: Teltan paikka.

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Jaahas. Mitähän tauko on saanut aikaan teltan paikassa?
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

kukkuu kirjoitti:Jaahas. Mitähän tauko on saanut aikaan teltan paikassa?
Toivottavasti ainakin sen että Sariola lopettaa toisten sanomisten vääristelyn ja näin ollen valehtelun.

Olen hieman tarkemmin perehtynyt tällä välin aineistoon, henkilölista on melkoisen valmis esittää korjauksia ym. varten mutta: Koska edelleenkään ei voi viestejä muokata, kuten nyt tuotakaan listaa. niin se olisi laitettava ainakin aluksi linkin taakse.

Miten se sujuu viisaiten, on siis exelillä reilut parisataa nimeä ja muita tietoja? Kuinka sen tänne saa?

Sama juttu on aikataulun kanssa, se on pahasti työn alla vielä, mutta raakilettakin voisi kommenttien toivossa laitella.

Itse teltasta osui silmiin se tieto että mukana olikin NG n kertoman mukaan pätykepit, bambusta. Missä ne lienevät?
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

papillon kirjoitti:
Itse teltasta osui silmiin se tieto että mukana olikin NG n kertoman mukaan pätykepit, bambusta. Missä ne lienevät?
Kertoiko tämän vuonna 2003?
papillon
Perry Mason

kukkuu kirjoitti:
Kertoiko tämän vuonna 2003?
Se on 30.3. -04 kuulustelun sivulla 6. Siellä se on, yks kaks sekin. :lol:
papillon
Perry Mason

Tässä pätkä:

MT: Milläs tavalla tää teltan pystytys tapahtu?

NG: Me Sepon kanssa laitettiin se pystyyn. Haettiin sielt pinnat ja siinähän oli ne päätypuut teltassa, ne oli... oliks ne bambuu vai mitä. Ne ei ollu metallisii kuitenkaan muistaakseni. Se oli harjateltta. Ja se vedettiin sitten vaan, siin oli narut ja tapit tonne noin.
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

papillon kirjoitti:Tässä pätkä:

MT: Milläs tavalla tää teltan pystytys tapahtu?

NG: Me Sepon kanssa laitettiin se pystyyn. Haettiin sielt pinnat ja siinähän oli ne päätypuut teltassa, ne oli... oliks ne bambuu vai mitä. Ne ei ollu metallisii kuitenkaan muistaakseni. Se oli harjateltta. Ja se vedettiin sitten vaan, siin oli narut ja tapit tonne noin.
Vähän täytyy tuota epäillä. Toisaalta miksei se voisi pitää paikkaansakin, mutta mihin nuo salot sittemmin olisivat kadonneet?

Saas nähä, kun kaksin tässä kirjoitellaan, niin koska toinen meistä saa bannia. :D :D :D :D :D
teemu
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja teemu »

^^^Taulukon alueen voi maalata ja kopioida excelistä työpöydälle, ja sitten liittää se editorin list-option aloitus- ja lopetuskoodien
  • 1 väliin
    2 kaikkine
    3 elementteineen.
. (kts. koodi).
papillon
Perry Mason

teemu kirjoitti:^^^Taulukon alueen voi maalata ja kopioida excelistä työpöydälle, ja sitten liittää se editorin list-option aloitus- ja lopetuskoodien
  • 1 väliin
    2 kaikkine
    3 elementteineen.
. (kts. koodi).
Ahaa, no kokeillaas kun keritään, kinkku käryää uunissa joten mikäs tässä. Olennaista olisi että sitä voisi sitten muokata,ei kinkkua vaan sitä listaa.
Tai no, voihan sen duunata tietysti uudellen, mutta se vanha versio jää sitten olemaan?
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Teltan paikasta sen verran että KRP asetteli tikut vanhoihin reikiin.
Syksyllä kävin kuvaamassa vanhan polun paikan ja se osui siten kohdalleen, että ryttyisen ja verisen teltan polulta havainneet eivät voineet olleet välttäneet havaintoa siitä, että myös teltan päällä maannut NG näkyi verisine kasvoineen. Teltta ja maasto olivat täysin veriset.
Tältä pohjalta suoranaisesti arvaisin, että näillä tuonaikaisen lehdistön nimeämillä 'lintutieteijijöillä' on epäiltävästi ollut osuutta 5.6.1960 aamun surmatapahtumiin, uusien asiassa kaiken aiemmin lausumani.
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

Wagner kirjoitti:Teltan paikasta sen verran että KRP asetteli tikut vanhoihin reikiin.
Syksyllä kävin kuvaamassa vanhan polun paikan ja se osui siten kohdalleen, että ryttyisen ja verisen teltan polulta havainneet eivät voineet olleet välttäneet havaintoa siitä, että myös teltan päällä maannut NG näkyi verisine kasvoineen. Teltta ja maasto olivat täysin veriset.
Tältä pohjalta suoranaisesti arvaisin, että näillä tuonaikaisen lehdistön nimeämillä 'lintutieteijijöillä' on epäiltävästi ollut osuutta 5.6.1960 aamun surmatapahtumiin, uusien asiassa kaiken aiemmin lausumani.
Ai, no entäs Arska?
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Arskastakin olen muistaakseni joskus jotain maininnut asian osalta.
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

Wagner kirjoitti:Arskastakin olen muistaakseni joskus jotain maininnut asian osalta.
Juu. olet maininnut muutaman kerran. Ei tosin vieläkään ole auennut, mitä tarkoitat? Olisiko tekijöitä siis mielestäsi kolme?

Toivotan Teille kaikille oikein rauhaisaa joulua.

Kuva
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Epäillähän saa! Wagnerin tapaan minäkin epäilen, että nämä "lintutieteilijät" ovat voineet kaunistella jopa muunnella tosiasioita. Vaikuttaa siltä, kuin he olisivat keskenään sopineet mitä kerrotaan poliisille. Tällaisen vaikutelman olen saanut.

Jos teltan päällä makoili NG ja joku toinen mies poistui rantajyrkänteen taakse piiloon, merkitsee se sitä, että paikalla oli telttaseurueen lisäksi vieras mies. Koska hän halusi piiloutua, merkitsee se sitä, että hänellä todennäköisesti oli osuutta tapahtumiin. Täysin ulkopuolinen olisi tullut juttelemaan poikien kanssa. Tältä se vaikuttaa.

Minä epäilen myös, että pojat näkivät paljon enemmän mitä ovat kertoneet. Myös epäilen että he arvasivat mitä on tapahtunut. Toinen mahdollisuus olisi, että he syöttivät aivan pajunköyttä. Mitään rantaan kätkeytyjää ei sen mukaan ollut olemassakaan. Mutta sitten on tuo Kivilahden havainto - olisiko kysymyksessä sama mies. Sekään ei ole varmaa.

Mielestäni syyttäjä olisi voinut todeta lintupoikien kertomuksen epäluotettavaksi. Mielestäni siinä on vähintään kaunistelua totuudesta poispäin.

Tämä Bodom jää kyllä hyvin avoimeksi, kuten se oikeudenkäynnissä jäikin. On siis olemassa tekijöitä, jotka viittaavat selvästi ulkopuoliseen tekijään. Täydellistä varmuutta siitä ei kuitenkaan ole - eikä ehkä tulekaan.
---------------------------

Minä olen pöyhinyt tätä asiaa jo aivan tarpeeksi. Teltan paikkakin on täysin selvä. Täällä vielä keskustelevat eivät ole niitä parhaita tyyppejä, he ovat siirtyneet johonkin muualle. Tämä juttu piristyisi jos jotakin aivan uutta ilmenisi, siltä ei tosin näytä. Luulenpa, että lopetan tälle osastolle kirjoittelun ja kenttä on avoin papillonin ja Hessun temmeltämiselle. Ja kukkuu säestää! 8)
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Sariola kirjoitti:Epäillähän saa! Wagnerin tapaan minäkin epäilen, että nämä "lintutieteilijät" ovat voineet kaunistella jopa muunnella tosiasioita. Vaikuttaa siltä, kuin he olisivat keskenään sopineet mitä kerrotaan poliisille. Tällaisen vaikutelman olen saanut.

Minä epäilen myös, että pojat näkivät paljon enemmän mitä ovat kertoneet. Myös epäilen että he arvasivat mitä on tapahtunut. Toinen mahdollisuus olisi, että he syöttivät aivan pajunköyttä. Mitään rantaan kätkeytyjää ei sen mukaan ollut olemassakaan.

Mielestäni syyttäjä olisi voinut todeta lintupoikien kertomuksen epäluotettavaksi. Mielestäni siinä on vähintään kaunistelua totuudesta poispäin.

Minä olen pöyhinyt tätä asiaa jo aivan tarpeeksi. Teltan paikkakin on täysin selvä. Täällä vielä keskustelevat eivät ole niitä parhaita tyyppejä, he ovat siirtyneet johonkin muualle.
:lol: Ai. Hyvää Joulua kuitenkin.
papillon
Perry Mason

Sariola kirjoitti: Luulenpa, että lopetan tälle osastolle kirjoittelun ja kenttä on avoin papillonin ja Hessun temmeltämiselle. Ja kukkuu säestää! 8)
Mitä mainioin uutinen. Pidä tuosta kiinni, säästyy silloin banneilta kun ei tarvitse provosoitua vääristelyistäsi ja valheistasi ja oikoa niitä.
Kerrankin toimit älykkäästi, onnittelut. :lol:
Vastaa Viestiin