tuskin se sentään rikos, jos minulla kirjoitusvirheitä saati vääriä naamoja..ja liikaa pilkkuja ja pisteitä. ei se sentään ole rangaistava teko, johon puuttuu. saati arvostella.onko minulla lukihäiriö. minusta keskustelun ei nyt sentään tällaiseen pitäs mennä. en voi kun huokaista syvään! uhrin omaisille ja ystäville ja rakkaille. voimia toivon <3.kuollutta, ei saa takasisn ikinä tää äiti, isä, sisarus, ystävät. ei koskaan. mutta täälä on jollain aikaa näihinkin kirjoitusvirheisiini puuttua. surullista

. teko järkyttävä. täysin kokonaisuudessaan, vaikka kirjoittaisin suomen kieltä oikein tai vääri. teko kamala..suunniteltu..harkittu kuukausia. sitä ikävä kyllä, minun kirjoitusvirheet ei oista. saati syyttömän mollaus. tämä teko ei koskaan oo pois pyyhäisty. vaikka kirjoiitasin väärin suomee tai oikein:(.teko pöyristyttävä. anteeks taas kirjoitusvirheet. ei ne vissiin oleellisia ole pelastaan ketään.. ei täälä enää viitsi kirjoitaa. koska ihmiset nää muutamat , alan ammattilaiset ei o kiinnostunu , kun kielioppivirheistä .syvä huokaus.tämä tässä. sehän se rikos ollu. kauheen pahalle tuntuu, koska tiedän , että esim uhrin omaiset ei ikinä toivu. koskaan. ei edes 25 vuoden päästä. sen verta tiedän.