Ei välttämättä edes tarvi vaihtaa. Enempää en uskalla sanoa ettei bannataIra Stub kirjoitti: To Joulu 04, 2025 12:53 pm Vaihda selainta. Enempää en uskalla sanoa ettei bannata
Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
-
perusporilaine
- Neuvoja-Jack
Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
Jos joku on varmaa, niin se on aivan varmaa, että kun jotain tapahtuu niin murha.info on nurin.
Ei tuosta mitään bannia tule, joka selaimessa on varmaan nykyisin AD-blokkeri sisäänrakennettuna.perusporilaine kirjoitti: To Joulu 04, 2025 3:33 pm
Ei välttämättä edes tarvi vaihtaa. Enempää en uskalla sanoa ettei bannata
Mulla on Brave selaimena ja aina välillä ihan periaatteen vuoksi laitan sen pois päältä ja klikkaan muutamaa banneria, että niistä tulee jotain mainostuloja foorumille. Sen jälkeen on vaan siivottava kaikki kolmannen osapuolen keksit pois, mainoksilla kun on ikävä tapa ripotella niitä tulemaan. Oikeastaan en edes tiedä, enkä ala yp:ltä kyselemään tarviiko noita mainoksia klikkailla että niistä tulee taskurahaa sivun ylläpitoon vai lasketaanko ne kävijämäärän mukaan. Jos sivu olisi muualla kuin suomessa, niin periaatteessa rahaa sivun toimintaan saisi lahjoitusnapilla, mutta kun POHA ja sääntösuomi saatana.
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Uskallan väittää tähän syyksi sen, että kun jotain hidastusta tapahtuu jonkun otsikon käyvän kuumimmillaan, niin idiootit takovat enteriä aivan homona. Fiksut odottavat, että tilanne laukeaa, mutta fiksuja vissiin vähemmistö tälläkin alustalla.McCall kirjoitti: Ma Joulu 08, 2025 10:11 pm Jos joku on varmaa, niin se on aivan varmaa, että kun jotain tapahtuu niin murha.info on nurin.
Oliko se tämä Savonlinnan case mikä meidät tänään laittoi hetkeksi odottelemaan?WalkingDisaster kirjoitti: Ma Joulu 08, 2025 11:45 pmUskallan väittää tähän syyksi sen, että kun jotain hidastusta tapahtuu jonkun otsikon käyvän kuumimmillaan, niin idiootit takovat enteriä aivan homona. Fiksut odottavat, että tilanne laukeaa, mutta fiksuja vissiin vähemmistö tälläkin alustalla.McCall kirjoitti: Ma Joulu 08, 2025 10:11 pm Jos joku on varmaa, niin se on aivan varmaa, että kun jotain tapahtuu niin murha.info on nurin.
On kyllä toisaalta sellainen aihepiirikin, että ainakin itselleni teki ihan hyvää käydä välillä koiran kanssa lenkillä. Näin ajatellenhan minfo tekee lähes kansanterveystyötä.
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Villi veikkaus, etä juuri se ketju syynä. Jotain vastaavaa jäähdyttämistä suosittelisin aivan kaikille.Sipi kirjoitti: Ma Joulu 08, 2025 11:48 pm
Oliko se tämä Savonlinnan case mikä meidät tänään laittoi hetkeksi odottelemaan?
On kyllä toisaalta sellainen aihepiirikin, että ainakin itselleni teki ihan hyvää käydä välillä koiran kanssa lenkillä. Näin ajatellenhan minfo tekee lähes kansanterveystyötä.
Nyt olisi ollut aika lähteä kesämökille.WalkingDisaster kirjoitti: Ma Joulu 08, 2025 11:45 pmUskallan väittää tähän syyksi sen, että kun jotain hidastusta tapahtuu jonkun otsikon käyvän kuumimmillaan, niin idiootit takovat enteriä aivan homona. Fiksut odottavat, että tilanne laukeaa, mutta fiksuja vissiin vähemmistö tälläkin alustalla.McCall kirjoitti: Ma Joulu 08, 2025 10:11 pm Jos joku on varmaa, niin se on aivan varmaa, että kun jotain tapahtuu niin murha.info on nurin.
Onhan tästä puhuttu, että palvelu ei kestä kovia kuormia. Pari kertaa vuodessa pari enteriä niin kyllä se pitäisi kestää.
Sinulla on muuten rakentava tapa keskustella. Suosittelen vähän pidempää lenkkiä raikkaassa itsenäisessä Suomessa.
Mua ärsyttää joskus hiukan se, että kaikkia tuntuu ärsyttävän joku toinen kirjoittaja.
En sitten tiedä, onko ilmiö pahentunut koronasulun aikana, mutta mitään ei enää kestetä. Työpaikoille meno on yhtäkkiä ihan valtakunnankatastrofi, koska kotona on kivempaa. Ei tarvitse puhua muille, odottaa omaa vuoroa tai osallistua mihinkään. Voi uppoutua omaan nettikuplaansa ja asioida vain valittujen, samanhenkisten ihmisten kanssa. Tuntuu, että samat vaikeudet ovat näkyvissä täälläkin. "Vittu kun vituttaa muut ihmiset".
Toisinaan toivoisin, että ihmisillä riittäisi kykyä itsereflektioon, pikkuasioiden sivuuttamiseen, tiettyä ryhtiä oman mielipiteen tarkistamiseen faktatietojen lisääntyessä ja ymmärryksen kasvaessa, itselleen nauramiseen sekä joskus jopa anteeksipyyntöön.
Minut on saatu monta kertaa täällä "kiinni" siitä, että olen tunnekuohussani päästänyt näppäimistöni viilettämään ja joku on sitten kommentoinut, että nyt ei kyllä Sipi pidä paikkaansa. Kun lähteet on tarkistettu, voin suuttua ja vastata joko
a) haista sinä homopersuvassari vittu ja tuu saatana tänne uhoon, hakkaan sut ja sun vitun läskin muijas
tai ottaa palautteen vastaan ja sanoa
b) aivan, olen pahoillani. Olet täysin oikeassa, nytpä opin tämänkin. Kiitos kun korjasit!
Ihmiset ovat siis itse pääasiassa syyllisiä siihen, että eniten ärsyttää kaikki. Ja sitten se tuodaan esiin. kaivetaan vanhoja, haukutaan nimimerkkien takaa kirjoittelevia ihmisiä, joista kukaan ei aidosti tiedä yhtään mitään ja haetaan oikeutusta sille, että voi käyttää ihan räävitöntä kieltä.
Tämä on ilmiö, joka välillä ärsyttää vähän. Tai sanotaanko niin, että itse en jaksaisi.
Täällä lautamiehissä on esim. ketjuja, joissa on sata sivua geneerisiä viestejä siitä, miten jonkun ketjun nimessä mainitun, tietyn kirjoittajan poliittiset mielipiteet ovat typeriä, vääriä ja miten tämä ihminen on sairas ja pitäisi lopettaa. Itse en osaa tältä istumalta nimetä yhtäkään sellaista kirjoittajaa, jonka mielipiteet olisivat järjestäen niin paskoja, että kaikki hänen kirjoittamansa teksti olisi minulle lukukelvotonta. Kaikilta voi oppia jotain jos muistaa, että tämä on aika heterogeeninen otos suomalaisista. Usein mietin, että onpa kerrassaan... kai sitä noinkin voi ajatella ja maailman nähdä?
Uskon vakaasti siihen, että ihmiset olisivat lopulta kuitenkin paljon tyytymättömämpiä tähän palstaan, mikäli kaikki olisivat kaikesta koko ajan yhtä mieltä.
En sitten tiedä, onko ilmiö pahentunut koronasulun aikana, mutta mitään ei enää kestetä. Työpaikoille meno on yhtäkkiä ihan valtakunnankatastrofi, koska kotona on kivempaa. Ei tarvitse puhua muille, odottaa omaa vuoroa tai osallistua mihinkään. Voi uppoutua omaan nettikuplaansa ja asioida vain valittujen, samanhenkisten ihmisten kanssa. Tuntuu, että samat vaikeudet ovat näkyvissä täälläkin. "Vittu kun vituttaa muut ihmiset".
Toisinaan toivoisin, että ihmisillä riittäisi kykyä itsereflektioon, pikkuasioiden sivuuttamiseen, tiettyä ryhtiä oman mielipiteen tarkistamiseen faktatietojen lisääntyessä ja ymmärryksen kasvaessa, itselleen nauramiseen sekä joskus jopa anteeksipyyntöön.
Minut on saatu monta kertaa täällä "kiinni" siitä, että olen tunnekuohussani päästänyt näppäimistöni viilettämään ja joku on sitten kommentoinut, että nyt ei kyllä Sipi pidä paikkaansa. Kun lähteet on tarkistettu, voin suuttua ja vastata joko
a) haista sinä homopersuvassari vittu ja tuu saatana tänne uhoon, hakkaan sut ja sun vitun läskin muijas
tai ottaa palautteen vastaan ja sanoa
b) aivan, olen pahoillani. Olet täysin oikeassa, nytpä opin tämänkin. Kiitos kun korjasit!
Ihmiset ovat siis itse pääasiassa syyllisiä siihen, että eniten ärsyttää kaikki. Ja sitten se tuodaan esiin. kaivetaan vanhoja, haukutaan nimimerkkien takaa kirjoittelevia ihmisiä, joista kukaan ei aidosti tiedä yhtään mitään ja haetaan oikeutusta sille, että voi käyttää ihan räävitöntä kieltä.
Tämä on ilmiö, joka välillä ärsyttää vähän. Tai sanotaanko niin, että itse en jaksaisi.
Täällä lautamiehissä on esim. ketjuja, joissa on sata sivua geneerisiä viestejä siitä, miten jonkun ketjun nimessä mainitun, tietyn kirjoittajan poliittiset mielipiteet ovat typeriä, vääriä ja miten tämä ihminen on sairas ja pitäisi lopettaa. Itse en osaa tältä istumalta nimetä yhtäkään sellaista kirjoittajaa, jonka mielipiteet olisivat järjestäen niin paskoja, että kaikki hänen kirjoittamansa teksti olisi minulle lukukelvotonta. Kaikilta voi oppia jotain jos muistaa, että tämä on aika heterogeeninen otos suomalaisista. Usein mietin, että onpa kerrassaan... kai sitä noinkin voi ajatella ja maailman nähdä?
Uskon vakaasti siihen, että ihmiset olisivat lopulta kuitenkin paljon tyytymättömämpiä tähän palstaan, mikäli kaikki olisivat kaikesta koko ajan yhtä mieltä.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Hmmm..?Sipi kirjoitti: Ti Joulu 09, 2025 12:57 am
Mua ärsyttää joskus hiukan se, että kaikkia tuntuu ärsyttävän joku toinen kirjoittaja.
Muotoilisin tuon lauseen hieman toisin, eli... kaikkia täällä tuntuu ärsyttävän "eräs toinen" kirjoittaja. Jokainen kyllä tietää.
Äläpäs nyt... kyllä lankkumiesten aatelia ovat ketjut, joissa kaksi ryssäntrollia haukkuu sata sivua toisiaan ryssäntrolleiksi. Tosin kyllä, en niitä koskaan ole oikeasti jäänyt lukemaan.Täällä lautamiehissä on esim. ketjuja, joissa on sata sivua geneerisiä viestejä siitä, miten jonkun ketjun nimessä mainitun, tietyn kirjoittajan poliittiset mielipiteet ovat typeriä, vääriä ja miten tämä ihminen on sairas ja pitäisi lopettaa.
X X X X X
Täällä on myös ketjuja, joissa yksi nimimerkki on kohta tuhannen viestin verran pakkomielteisesti nimitellyt muutamaa käyttäjää väittäen heidän olevan sama henkilö.Sipi kirjoitti: Ti Joulu 09, 2025 12:57 am Täällä lautamiehissä on esim. ketjuja, joissa on sata sivua geneerisiä viestejä siitä, miten jonkun ketjun nimessä mainitun, tietyn kirjoittajan poliittiset mielipiteet ovat typeriä, vääriä ja miten tämä ihminen on sairas ja pitäisi lopettaa.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
En mä sinua kritiikilläni tarkoittanut. Kun mainitsit hitaudesta, sanoin sen ihan yleisellä tasolla, koska niin tapahtuu. Esim. tuplapostauksista sen näkee ja ovathan jotkut itsekin sanoneet, että hakkaavat näppäimiä, kun palstalla hitautta.McCall kirjoitti: Ma Joulu 08, 2025 11:55 pm
Sinulla on muuten rakentava tapa keskustella. Suosittelen vähän pidempää lenkkiä raikkaassa itsenäisessä Suomessa.
Oikeastaan moiseen saattaisi auttaa lukuoikeuden tilapäinen rajoittaminen rekisteröimättömiltä käyttäjiltä aina silloin kun ns. kakka lentää tuulettimeen oikein kunnolla. Jotenkin mulla on ainakin epäilys siitä, ettei palvelin postauksista kyykkää vaan siitä, että sitä rekisteröimätöntä lukijakuntaa on poikkeuksellisen paljon normaaliin verrattuna.WalkingDisaster kirjoitti: Ti Joulu 09, 2025 6:11 pm
En mä sinua kritiikilläni tarkoittanut. Kun mainitsit hitaudesta, sanoin sen ihan yleisellä tasolla, koska niin tapahtuu. Esim. tuplapostauksista sen näkee ja ovathan jotkut itsekin sanoneet, että hakkaavat näppäimiä, kun palstalla hitautta.
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E
Totta. Kyseessähän on teknisesti ottaen palvelunestohyökkäys, josta voi ihan hyvin omin tunnoin rangaista rekisteröitymättömiä lukijoita.SYLWAR kirjoitti: Ke Joulu 10, 2025 12:28 am Oikeastaan moiseen saattaisi auttaa lukuoikeuden tilapäinen rajoittaminen rekisteröimättömiltä käyttäjiltä aina silloin kun ns. kakka lentää tuulettimeen oikein kunnolla. Jotenkin mulla on ainakin epäilys siitä, ettei palvelin postauksista kyykkää vaan siitä, että sitä rekisteröimätöntä lukijakuntaa on poikkeuksellisen paljon normaaliin verrattuna.
Joo tiedän ettei kaikki moisesta tykkää, mutta oon kai muutamaankin kertaan ehdotellut tätä, samoin kuin uusien käyttäjien viestien määrää niin, että se sallittujen postailujen määrä kasvaa samalla tapaa kuten nuo "arvonimet" tunnuksien kanssa. Se auttaa ainakin sitten siihen ettei heti ei päästä ainakaan paskomaan varsinkin muutamien multinikkien toimesta ketjuja pilalle.
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E
-
Eskimopuikko
- Hetty Wainthropp
Niin kauan kun mitään tunnistautumista ei vaadita, niin tuollainen rajoittaisi ainoastaan "rehellisten" kirjoittajien toimintaa, kun näillä mainitsemasi kaltaisilla tapauksilla on siellä kymmenen käyttäjää odottamassaSYLWAR kirjoitti: To Joulu 11, 2025 2:28 am Joo tiedän ettei kaikki moisesta tykkää, mutta oon kai muutamaankin kertaan ehdotellut tätä, samoin kuin uusien käyttäjien viestien määrää niin, että se sallittujen postailujen määrä kasvaa samalla tapaa kuten nuo "arvonimet" tunnuksien kanssa. Se auttaa ainakin sitten siihen ettei heti ei päästä ainakaan paskomaan varsinkin muutamien multinikkien toimesta ketjuja pilalle.