Pub Prison **AVATTU**
-
rosamarine
- Adrian Monk
Re: Pub Prison **AVATTU**
No khyllähän sitä yhden viinilasin vois sittenkin ottaa, minkäs teet, kun mieli on heikko 
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Voisin ehkä nauttia jonkun juoman, tässä nuotionpolton lomassa.. 
Se oli lauantaina. Kyllä se ihan hyvin meni.. no senverran täytyy myöntää, että tiesin ettei sillon lähdetä kylille hillumaan, vaan oli ihan kaverin luona pippalotrosamarine kirjoitti:Mitens meni muuten Solmu tää sun "muuttumisleikki"? Olikos se eilen, kun vaihdoit tyyliä? =) Ja nyt kivennäisvesilinjalla![]()
ja tokihan nyt sellaisiin uskaltaa pukeutua melkein miten vaan.
En kyllä mihinkään baariin ois uskaltanut mennä... luulisin. Tai, enkai olis sisällekään päässy
Sain kyllä paljon "ihailevia" katseita, kun fillarilla kaverin luo poljin muutaman kilometrin matkan
Lapsetki nauro puistossa ja osotti sormella
Edit: päivällä otin kivennäisvettä.. kun olin ikäänkuin töissä. Mutta kyllä nyt taas pari GeeTeetä on jo uponnut.
"Yöperho on koteloitunut"
-
rosamarine
- Adrian Monk
Joo par geeteetä huiviin, niin mieli virkistyy, mulla menee jo kolmas punkkulasi ja pitäs anopin kans muka mennä jtn kärpässienii huomen mettää kattoo...hu0h...Eikö kukaan tajuu, kuin kaupunkilainen mää oon, sienet pitäs ostaa kaupasta ja tölkistä 
Höpöhöpö.. minä oon maalta ja täällä kasvaa jumankekka omenatki puussa.rosamarine kirjoitti:sienet pitäs ostaa kaupasta ja tölkistä
Munatki kuulema tulee kanoista...
Perunatki kasvaa tuolla maassa.. HYYYIII!! kananpaskan seassa.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Jaa, sieltäkö ne tuleekinSolmu kirjoitti:Munatki kuulema tulee kanoista...
Mulle yks limppari! =)
No ei.. kyllä minunki munat.. taisiis kananmunat tuli kaupasta tänäänrosamarine kirjoitti:Jaa, sieltäkö ne tuleekinSolmu kirjoitti:Munatki kuulema tulee kanoista...![]()
Mulle yks limppari! =)
Limpparia rosalle.. sulla oli se joku lemppari.. diet pepsi? ..jota ei suomessa kai myydä?
Mä voisin ottaa kylmän kaakaon... punaiseen maitoon tehtynä.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Joo, oon luopunu taas kolajuomista, kun ei tarvii pysyy hereillä yötä myöten, eli joku keltanen jaffa on hyvä, tiksis!Solmu kirjoitti:Limpparia rosalle.. sulla oli se joku lemppari.. diet pepsi? ..jota ei suomessa kai myydä?
Mä voisin ottaa kylmän kaakaon... punaiseen maitoon tehtynä.
Ja usko tai älä, sienimettällä oli yllättävän mukavaa, en mä montaa sientä sillai hmm..löytäny, mutta ne mitkä löysin, niin tiputin anopin koriin, ja ei siinä vis mitn myrkyllisiä ollu
Joo kyllä metsässä on aina mukava kulkea, varsinkin syksyisin siellä on jotenkin omanlainen tunnelmansa.rosamarine kirjoitti:Ja usko tai älä, sienimettällä oli yllättävän mukavaa, en mä montaa sientä sillai hmm..löytäny, mutta ne mitkä löysin, niin tiputin anopin koriin, ja ei siinä vis mitn myrkyllisiä olluLähinnä hengailin seurana muutaman tunnin ja mietin, miten raikas ilma Suomessa onkaan =)
Itsekin teen sellaisia pienimuotoisia päiväretkiä toisinaan ihan lähiseudun metsiin, reppu selkään ja eväät mukaan jne.
Toki sienestänkin jonkunverran, mutta liian vähälle on se jäänyt kyllä.
Siis mitä, eikö munia voikaan kasvattaa? Mä olen aina luullut, että luomumunat pistetään siitä keltaisesta siemenestä multapurkkiin itämään ja annetaan luomuaurinkoa ja luomuvettä jotta siitä kasvaa oikein iso muna!
Jaa, voiskai sitä ottaa yhden karppislonkkis kun kerran paikalle asti tuli vääntäydyttyä
Jaa, voiskai sitä ottaa yhden karppislonkkis kun kerran paikalle asti tuli vääntäydyttyä
Nanika ga tooku matteiru to
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Kyllä maamunia voi viljellä.

"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Luomu-munista tuli mieleen, niissä joissain kennoissa kun lukee "Onnellisten kanojen munia".
Mistä hemmetistä ne tietää niiden kanojen onnellisuudesta? Onko joku käynyt haastattelemassa niitä?
Ties vaikka olis koko kennollinen vittuuntuneiden kanojen munia, vaikka kuinka olis luomuja ja lattiakanalasta peräisin
Mistä hemmetistä ne tietää niiden kanojen onnellisuudesta? Onko joku käynyt haastattelemassa niitä?
Ties vaikka olis koko kennollinen vittuuntuneiden kanojen munia, vaikka kuinka olis luomuja ja lattiakanalasta peräisin
-
rosamarine
- Adrian Monk
Heh... teijän juttuja
Mun on pakko tulla tänne baarin puolelle, kun kotiorja (clyde varmaan arvaa) halus ehottomasti tehdä mulle talonlonkeron, joten siemaillaan se ny sit täällä jättimunien joukossa
Mun on pakko tulla tänne baarin puolelle, kun kotiorja (clyde varmaan arvaa) halus ehottomasti tehdä mulle talonlonkeron, joten siemaillaan se ny sit täällä jättimunien joukossa
Pliis...mullekki talonlonkero. Kuka täällä on nyt tänä iltana sisäneekerinä, kun vakiobarista on kuulemma sikaflunssassa?
Nothing is quite what it seems