papillon kirjoitti:Kommentoin vain tyyliäsi esittää asioita, se on tahallisen provoavaa,
Kyllä asia on kuitenkin niin, että Gustafssonin valheilla rehvastelu se provoa on, ei se, että osoittaa - kuten minä - ettei sankarin jorinoissa ole kerrassaan mitään perää...
Jo esittää kenkäpyykkäri-konsta, että "Gustafsson vittuuntui" Tuomiselle ja heitti huulena äitinsä laskeneen liikkeelle perättömän huhun korvastaan poistetuista luunpalasista...
Hoh-hoijaa... kyllä täytyy ällistellä aina vain, että mikä saa ihmisen noin katkeraan loppuun asti itseään pettämään, ja vielä propagoimaan typeryyttään muillekin.
Siis vielä kerran: kun Gustafsson itse jää kuulustelussa kiinni valehteluistaan puukoniskuista kasvojensa vasemmalle puolelle ja itse kertoo äitinsä laskeneen liikkeelle perättömän huhun korvastaan poistetuista luunkappaleista, niin mikä siinä on niin vaikeaa hyväksyä?
Eikö Gustafsson olekaan suorapuheinen sankari, jonka luritteluja ei tarvitse tulkita ja päinvastaisiksi vääntää?
Vai onko kyseessä niin kiero tyyppi, että valehtelee aina, kun suustaan jotain laskettelee, ja hirttoköysiryhmä on sitten se, jolla on kyky tulkita puheet siten, että julistavat kaikille, mitä Gustu oikeasti sanoi...
Voi poijat, kuulkaas: jos on sankarinne niin kiero, ettei se siihen läjää tee, mihin kyykistyy, niin vähintään samalaisia on oltava teidänkin...
J.k. Papillon: äläs nyt vedä hernettä nenääsi. Sinulla on nähtävästi koko esitutkintapaketti hallussasi. Kuten näet tästä puukonpisto- ja luunpala korvasta -törinästä, nimen omaan se, että laitoit faktaa luettavaksi palstoille, ampui alas mielettömät tulkinnat kummastakin jutusta. Ne osoittautuivat kumpikin Gustafssonin mahtivalheiksi, kuten olen aina esittänytkin...