No nyt uskalsin jo naurahtaakinEikai täällä jollain ole jo maanantaina rähinäkännit päällä?
Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
Nothing is quite what it seems
Parhaani mukaan yritän ainakin..rosamarine kirjoitti:
Eikai täällä jollain ole jo maanantaina rähinäkännit päällä?
Ny pakko hiukkasen ottaa huikkaa, ja hiukkasen kiihdyttäen lopettaa fuusiot, mutta laittaa silti hyvää mutta wanhaa musiikkia gramofonista ilmoille:
Hanoi Rocks - Million Miles Away
http://www.youtube.com/watch?v=hdhRmFnajiY
Hanoi Rocks - Million Miles Away
http://www.youtube.com/watch?v=hdhRmFnajiY
"Yöperho on koteloitunut"
^^ No yritämmä sitten hyssytellä sua ja istuttaa pöytään ja puhua järkeä ja tarjota jotain todella rauhoittavaa mitä se sitten olisikin - ehkä sittenkin Maybrickin luottorohtoa sekoitettuna sopivaan juomaan.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Tiksis Solmu ja May *änkee teidän väliin höpöttää* Ja jos buracee alkaa rähiseen ni mä muistutan siitä A. Le Coqin pakkauksesta
Se_oli_kyl_hjuva 
Maija tarvii jonkun terävän, Spete! Maijalle viski! Kamala kun mie oon äänekäs taas
Maija tarvii jonkun terävän, Spete! Maijalle viski! Kamala kun mie oon äänekäs taas
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
No joo, kalja kelpaa.. ei jaksa aivoja enää kärvennelläMaybrick kirjoitti:Onko täällä pubissa ketään jonka pöytään uskaltaisi istua? Pikku lasi valkkaria, ihan hiljaa vain, ettei häiritse ketään
tuo katti muuten löytyi googlelta, omakin katti on mutta ei perskele osaa kaljaa juoda.
^Tuli mieleen se kissa Woman´s best friend sarjasta Smack the Pony. Katsoin Youtubesta sen taas. 
-
rosamarine
- Adrian Monk
Dormeatori, millanen rontti teillä on?
Meillä on sellanen 7 kilonen uros Maine Coon joka vaan kasvaa ja kasvaa ja kasvaa...huh Se on kuin koira, ulkonakin se seuraa mua ja kun hihkasen Oliver! Se jäykistyy ja jää kuuntelemaan, että mitä ny
Kuulemma Karvinen on myös Maine Coon, ja en ihmettele, tän intohimo on syöminen, nukkuminen ja ulkona kirmaaminen, lähinnä metsästää...jotain. Lempeä on luonteeltaan, mutta jääräpää ja juntti, niinkuin urokset nyt yleensäkin
Ai katos, mie huutelen taas vieraisiin pöytiin, kohta vois poket poistaa mut häröömästä
Meillä on sellanen 7 kilonen uros Maine Coon joka vaan kasvaa ja kasvaa ja kasvaa...huh Se on kuin koira, ulkonakin se seuraa mua ja kun hihkasen Oliver! Se jäykistyy ja jää kuuntelemaan, että mitä ny
Kuulemma Karvinen on myös Maine Coon, ja en ihmettele, tän intohimo on syöminen, nukkuminen ja ulkona kirmaaminen, lähinnä metsästää...jotain. Lempeä on luonteeltaan, mutta jääräpää ja juntti, niinkuin urokset nyt yleensäkin
Ai katos, mie huutelen taas vieraisiin pöytiin, kohta vois poket poistaa mut häröömästä
Hyi Rosa! Nyt hiljaa, ota tästä viinaa. Ei huudella toisten pöytiin ollenkaan.
Vai ei Dormeatorin kissille kelpaa kalja, meidän koira joisi sitä vaikka kuinka, jos vain saisi
Isäntäänsä tullut
Olispa jo viikonloppu..
Vai ei Dormeatorin kissille kelpaa kalja, meidän koira joisi sitä vaikka kuinka, jos vain saisi
Olispa jo viikonloppu..
Nanika ga tooku matteiru to
Huuvella saa. vanha mummo tuo kisu, 14v.. Coctail josta löytyy siamilaista, ja jotain Egyptiläistä muutakin rotua (onneks) joten muistuttaa enemmän kissaa kuin lepakkoarosamarine kirjoitti:Dormeatori, millanen rontti teillä on?
Meillä on sellanen 7 kilonen uros Maine Coon joka vaan kasvaa ja kasvaa ja kasvaa...huh Se on kuin koira, ulkonakin se seuraa mua ja kun hihkasen Oliver! Se jäykistyy ja jää kuuntelemaan, että mitä ny![]()
No niin no, varsin toimiva ainakinrosamarine kirjoitti:mä muistutan siitä A. Le Coqin pakkauksestaSe_oli_kyl_hjuva
![]()
-
rosamarine
- Adrian Monk
Ai kato Clyde, olit sit pöydän alla wai? Sori, en huutele enää... ehkä
Clydelle mustikkalonkeroa!
Hmm, joku uros vois maksaa nää juomat, kun virkavapaalainen ei vis saa käyttää firman korttii
muoks. oho, tää baari on maanantaina ihan täys
Clydelle mustikkalonkeroa!
Hmm, joku uros vois maksaa nää juomat, kun virkavapaalainen ei vis saa käyttää firman korttii
muoks. oho, tää baari on maanantaina ihan täys
Se onnistuu kyllärosamarine kirjoitti:Hmm, joku uros vois maksaa nää juomat, kun virkavapaalainen ei vis saa käyttää firman korttii
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Thomas Fuller
Voin tänkerran maksaa firman kortilla (oman firman), menkööt kuitteihin vaikka nimellä liikeneuvottelun tarjoilutrosamarine kirjoitti: Clydelle mustikkalonkeroa!
Hmm, joku uros vois maksaa nää juomat, kun virkavapaalainen ei vis saa käyttää firman korttii![]()
Mutta.. ei sitten tuu tavaksi tämmönen lainkaan
"Yöperho on koteloitunut"
-
rosamarine
- Adrian Monk
Canaris! Herttinen, sun laiva rantautu Prisonin satamaan *iso hali* iuh, mitää en oo ottanu...hikCanaris kirjoitti:Se onnistuu kyllä
Ja hytkytellään?
Solmu ja Canaris siis tarjoo tän illan, Jättekivaa
Dormatori voitais teetättää pentuja teidän mummon ja mun nuoren uroksen kesken, mutta kun tuli poistatettua pallit urosparalta