Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
Mä taidan käydä jututtaa saunatonttua nyt. Onhan toi hikimaja jo parituntia melkeen jo lämmennyt, kai siellä jo tarkenee.
"Yöperho on koteloitunut"
Jopas. Selkänsä kääntää niin Rosa ei enää huutele vaan hytkyttelee vieraisiin pöytiin
Kiitos mustikkalonkerosta, muru. Vaikka et sitä itse joutunutkaan maksamaan. Onneksi meillä on kukkarot, eikun sori, miehet
Jahas, joko olis tämän nukkumaanmenoaika. Pienet torkut tuli otettua tuossa pöydän alla, mutta nyt voisi oikaasta ihan kunnolla.
Kiitos mustikkalonkerosta, muru. Vaikka et sitä itse joutunutkaan maksamaan. Onneksi meillä on kukkarot, eikun sori, miehet
Jahas, joko olis tämän nukkumaanmenoaika. Pienet torkut tuli otettua tuossa pöydän alla, mutta nyt voisi oikaasta ihan kunnolla.
Nanika ga tooku matteiru to
-
rosamarine
- Adrian Monk
Kyllä kai sitä pitäis nukkumaan sitten mennä, ärsyttää joka tiistai mennä pienessä krapulassa potkimaan harkkoihin...hmm.. yhden punaviinin vielä, sitten meen...ehkä 
Ai solmuke meni saunaan...hmm...no sinne mä en änkee
Ai solmuke meni saunaan...hmm...no sinne mä en änkee
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Saunatontun kans tarinoitu tältä illalta, nyt pakko kallistaa pää tyynyyn myös.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Joo, mennään me nukkumaan, härkä kuulemma valvoo
*huono vitsi...tiedän...*
jahas, tässä saunan lämpiämistä odotellessa voisin ottaa vaikkapa oluen.. Jos tällä kertaa vaikka A. Le Coq. Niin ja sit ehkä vielä yks Russkij standard-vodka. Kiitos.
Täälläkin sauna lämpeemässä, ja pakkohan se on hiukan nesteyttää tässä ennen lauteille kipuamista ettei kuivu sinne.
Joo, nesteytys on tärkeää, eli ehkäpä vielä pari oluttaSolmu kirjoitti:pakkohan se on hiukan nesteyttää tässä ennen lauteille kipuamista ettei kuivu sinne.
No niin poijaat, tarjoottekos mulle yhden punaviinin 
On tässä jo tullut omatoimisesti vähän pohjiteltuakin
On tässä jo tullut omatoimisesti vähän pohjiteltuakin
Every ship must sail a world.
Tämä herrasmies tarjoaa
Riittääkö lasillinen, vai pistetäänkö kaksi? Molemmille tis.. käsille
Tämä vois kans pienen yömyssysen ottaa, ikäänkuin seuraksi.
Tämä vois kans pienen yömyssysen ottaa, ikäänkuin seuraksi.
Nanika ga tooku matteiru to
Nonii nyt on saunottu ja kohta sohvalle... alkaa Champions Leaguen peli Zürich - Real Madrid
Voisin täs viel yhden geeteen hörppästä.
Voisin täs viel yhden geeteen hörppästä.
Punkun tissutt... nauttijia tänään täällä... Timo T.A.... eikun siis saanko skåålata arvoisa ABC -murders? Liityn joukkoon harmaaseen vai oliko se harmajaan? Joka tap. Pohojammaan kautta!
Nothing is quite what it seems
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Ah, arvoisat vinkunlipittäjät. Jos pullosta heruis vielä minullekin, niin voisin kohottaa lasillisen mun uuden puhelimen kunniaksi. Koko ilta mennyt näpelöidessä, mutta kylli se siitä pikkuhiljaa tutuksi tulee
Pankaas vahtien kännyköitänne... ties mitä kuvia saattaapi alkaa tulla, kun nyt mulla on kamerakin kännykässä
Pankaas vahtien kännyköitänne... ties mitä kuvia saattaapi alkaa tulla, kun nyt mulla on kamerakin kännykässä
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Hmm, tää venäläisten tapa juoda jääkylmää votkaa saunassa ei oikein sovi meikäläiselle, siitä kun meinaa heilahtaa reippaaseen humalaan ihan huomaamatta.. Mut ei se mitään, pannaan piikki auki baariin ett saadaan muutkin paikallaolijat samaan kuntoon
Eli juokaa ystävät, bura tarjoo tänään.
-
rosamarine
- Adrian Monk
^ Viuh *paikalla* Jaa, että tarjoot? No talollonkku tiÄtty
Itseasiassa mä olin nopea, ja mulla on drinksu jo edessäni
Itseasiassa mä olin nopea, ja mulla on drinksu jo edessäni