Tuomitsemaan siskoa siis sen perusteella ettei vastannut tai huomannut puheluita. Puheluihin vastaamattomuus on outoa. Siinä voi olla miljardi syytä, mutta en sen puolesta lähtisi tuomitsemaan siskon perhettä osallisuudesta. Monta asiaa puhuu sen puolesta etteivt oikeasti tiedä koko jutusta mitään. Ei ole mitään järkeä heitellä tuommosia syyllisyttyttä puoltavia en tiedä kommentteja jos on juonessa mukana.Sippura kirjoitti: Ti Loka 05, 2021 11:51 pmTuomitsemaan ketä? Briania?Jaapatijaapati kirjoitti: Ti Loka 05, 2021 11:27 pm
Niin siis juu. Mä käsitin että puhui myös sen jälkeisestä ajasta kun tämä alko, että yrittivät ottaa yhteyttä myös sen jälkeen kun levis julkisuuteen. Sinällään hyvä pointti että miksi ei vastannut aikaisemmin.
Itse en tuon perusteella lähtisi kuitenkaan vielä tuomitsemaan. Hyvin moni asia puhuu myös syyttömyyden puolestakin.
Kyllä Gabbyn vanhemmat alkoivat ottaa yhteyttä heti, kun Gabby lopetti yhteydenpidon loppukuusta. Oliko 24. pvä kun oli viimeinen Facetime ja 27. viimeinen päivitys Instaan. Gabby oli siihen asti ollut äitiinsä yhteydessä vähintään kolme kertaa viikossa ja nuo pari viimeistä viestiä olivat jo alkaneet herättää epäilyksiä, että kaikki ei ole ok. Onhan se selvää, että ottaa yhteyttä Brianin vanhempiin ja kyselee onko heistä kuulunut mitään, kun Gabby ei ole ollut yhteydessä. Itse toimisin juuri noin tuossa tilanteessa.
Kyllä mielestäni Cassien ulostulo oli suurelta osin sitä, että halusi protestoijat pois tontiltaan, mikä ihan ymmärrettävää. Ei hän sinänsä ole avainasemassa tuossa jutussa, eikä varmaan syyllistynyt mihinkään rikokseen.
Nyt tuli juuri Laundrien asianajajalta viesti, että vanhemmat muistelevatkin Brianin kadonneen jo päivää aiemmin.![]()
Katselin just samaa, että päivä oli muuttunut. Mystistä.