Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Rescuer
Watson itse

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Täällähän kasvaa trolleja kuin sieniä sateella! Taitaa olla tulossa kova trolli syksy...
Otetaanpa iso kolmonen!
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Tuossa ois ohimennen 3 koppaa olutta ja mansikkapontikkaa, https://www.youtube.com/watch?v=C5ujwNzy_GY vapaapäivä toisinaan
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Joo, trollisyksyä pukkaa! Mut olipahan hyvä idea tulla käymäseltään tänne. Mansikkaponua on pakko vetää motti jos toinenkin vaikka en aikonutkaan hetkeen päihtyä, ei väliä ku lomalla saa temmeltää!
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Lassie
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Lassie »

OAK, kirjoitan tänne pubiin ettei mene ketjusta tyystin ohitse tuolla Ilahtumisketjussa. :) Nyt olen aika ulalla, siis onko Halonen ollut raskaana ja jostain syystä ohjelma käsitellyt juttua? Mikä se dokumentti oli? Onko nää jutut tosia?

(Alkureaktio: liikaa ihmettelyä) .

Onhan se mahdollista, että on voinut olla raskaana. Tarkemmin ajatellen, ei kai siinä sen kummempaa.

(Jälkitunnelma seesteistä. )

Äh, pakko ottaa kahvia jotta olisi paremmin kärryillä.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Destiny
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Varsinaisesti tulin kurkkaamaan, mitä Riina Mäkisen ketjuun kuuluu. Mutta sinnepä oli palannut tämä yksi ärsyttävä jankkari jankkaamaan "faktojaan", vaikka aiemmin lupasi keskustelusta häipyä. Eipä tarvitse sielläkään enää käydä. Sellaisia ketjuja alkaa olemaan jo aika paljon, joita ei viitsi lukea, osallistumisesta puhumattakaan.

Mitäs ottaisi.. Mansikkamargarita ja bebe-leivos. Menen taas nurkkapöytään lukemaan vanhoja Rikosposteja.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
J.Maybrick
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

^Mistä olet löytänyt vanhoja Rikosposteja? Itsekin niitä mielelläni lukisin, voitko jättää tänne pubiin tai lainata yksityisesti minulle, jos et halua kaiken maailman mämmikourien haltuun niitä täällä jättää. 8)
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Chefile
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Good evening!

Otetaan Milleriä kylmä pullollinen heinäkuun viimeisen illan kunniaksi. Kaunis ilta onkin! Sitä olis taas viikonlopulle menoa ja meininkiä rajan takana, kutsu kävi, mutta saa nähdä. Se on 50/50. Toisaalta yhdessäoloon, hauskuuteen ja kokemuksiin kun sijoittaa, niin raha ei mene hukkaan.

Menen tuonne suvakkinurkkaan asiaa pohtimaan. Sopivan rauhallinen tunnelmakin, niin laitatko kyyppäri jotain letkeää ämyreistä. Kiitos.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Lassie
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Lassie »

Tää Pub Prison on aika sisäänpäinlämpiävä paikka, eikö vain.

Mulle käy ihan hyvin juoda pirtelöä nurkkapöydässä tai vaikka ulkosalla, ei paljoa kiinnosta nää "oon sun kaveri mutta en sun, letkautan passiivisaggressiivisesti juttuja" - meininki. Pistäydyin täällä käytännön syystä, kun ei tuonne ilahdutusketjuun voinut enää jatkaa tekstejä - muutoin tuskin olisin tullut piipahtamaan.

Kahvia otan ja sokeria päälle.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Destiny
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Lapsuuskotini varastosta löysin. Voin jättää lehdet tähän nurkkapöytään. Luotan porukkaan, että kohtelevat arvokkaasti. Askartelen ne vaikka joku päivä kansioihin. Voidaan tehdä lukunurkkaus pitkään pubissa maleksiville.

Toinen mansikkamargarita, kiitos.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Gladys
David Starsky

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Iltoja taloon ihan kaikillen ja joka nurkkaan ja lasi chardonnayta, kiitos.

Lukunurkkaus on erinomainen idea, ja huomaankin, että sinne on kertynyt jo vino pino luettavaa. Löysin kuulkaas esim. vuosien takaisen "Me Naiset ja Miehet ja Muut Sukupuolet"- lehden, jossa edelleen ajankohtainen "Testaa oletko suvakki, rajakki, vajakki vaiko kajakki"- osio. Vetäydynkin viinin ja lyijykynän kanssa itseäni testaamaan. Villi arvaus on, että tulos mennee jonnekin suvakin ja kajakin välimaastoon. :lol:

Jätän lehden auki kyseiseen kohtaan, niin voitte muutkin halutessanne itseänne testailla.

Niin, ja kierros minun piikkiini sikäli mikäli tänne joku tänään harhautuu.
All is pretty.
- Andy Warhol
On Anoi Kaa

Pakkohan tuo oli testi tekaista ja tuloksena sain jottanotta oon Kajakki. Mutta pettymyksekseni testi antoi minun olla vaan yksikkö - kajakkikaksikko kun ois ollu sama kuin seksisukkula ja tuo tarkoittaa taas suosittua perheautoa sieltä 70/80-luvun havinoilta. Ja minä kun niin oisin halunnut saada hieman pönkitystä miehuudelleni. Saatana, että osaakin pänniä. Rasistinen lehti on kyllä tää, kun ei nimessä ole mainittu erikseen muunsukupuolista, vaan heitetty tollainen väljä monikkotermi!
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
On Anoi Kaa

Lassie kirjoitti:OAK, kirjoitan tänne pubiin ettei mene ketjusta tyystin ohitse tuolla Ilahtumisketjussa. :) Nyt olen aika ulalla, siis onko Halonen ollut raskaana ja jostain syystä ohjelma käsitellyt juttua? Mikä se dokumentti oli? Onko nää jutut tosia?
Höh, onhan Tarjalla sentäs kerrottu olevan tyttö, Englannissa opiskellut nätti nainen nykyään. En minäkään kehtaa sentään kaikesta vääntää paskajuttua eli on totta ja dok siis tää:Muisti - Uutinen Rissalasta(yle areena). Kiinnostava pätkä monestakin syystä, joita en tarkemmin perkkaa tässä. Jotenkin tuo asiallisemman kuvan tuollainen, kuin ylen nykymainokset, missä omakehuvat toimittajiaan jossain mainossarjassa = vitun naurettavaa paskaa.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^No enpäs ollut tuotakaan seksisukkula -nimitystä ennen kuullut, mahtaako tarkoittaa Saab96-sta? (ainakin mulle tuli heti se mieleen) :D

Rissalan lentoturmastahan täälläkin on keskusteltu:

https://www.murha.info/phpbb2/viewtopic ... 2A#p568468

Joo, yksi saunajuoma, kiitos, samalla voin tehdä tuon em. testinkin. Ja OAK-lle kiitokset viime päivien ansiokkaasta vanhojen ketjujen esiin kaivamisista.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Gladys
David Starsky

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Iltoja maija t, saunajuoma olkaat hyvät!

Ja tähän asti tämän luotettavan testin tuloksina suvakki-kajakki sekä yksikkökajakki :) Joten hyvin menee. Mielenkiinnolla odotan tulevia tuloksia

Jos tähän vielä toinen valkkari ja sen kylkeen vesilasi, ja sitten minä nukkumatin kylkeen.
All is pretty.
- Andy Warhol
Chefile
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Iltaa! Otetaan viikonloppua odotellessa kylmä Sol. Silpaisen sen ja katson mitä mieli sanoo jatkosta. 8)
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Vastaa Viestiin