Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

manearia
Agentti Scully

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja manearia »

nipsunapsu kirjoitti: Su Elo 23, 2026 2:16 pm
manearia kirjoitti: Su Elo 23, 2026 1:18 pm ..,
koska minulla ei ollut kaikki faktat hallussa.
Yllättyneitä riittää jonoksi asti.
Rakastan sinuakin. :lol:

Kyseessä oli oma ketju. Siihen kirjoitin "faktoja", jotka oli tullut perheenjäsenen kautta. Ei mikään isoin rikos, mutta ainakin itse haluan, että faktat ovat faktoja.
Sipi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Minua kiinnostaisi näin boomerina ylläpidon työskentely. Siis käytättekö esim. asiasanahakua, jolloin tietyt toistuvat ja provokaatioksi tarkoitetut sanavalinnat hälyttävät? Vai oletteko kenties listanneet punakynällä ruutuvihkoon nimimerkit, joita ei tarvitse seurailla, nimimerkit, joita on hyvä viikonloppuöisin pitää silmällä sekä nimimerkit, joiden töräyksistä on syytä poistaa 90% jo ennen lukemista? Vai perustuuko kurinpito pääosin kanssakirjoiitajien vasikointiin?

Tämän kysymyksen voisi hyvin siis vääntää tekniseksi ja työskentelytapoihin liittyväksi tiedusteluksi, eikä sinällään moderointia koskevaksi. Mikä on otsikossa kielletty.
Eriksson
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Eriksson »

Katoaako täältä viestejä noin vaan avaruuteen? Äsken tein lainauksen erääseen ketjuun päivällä tulleesta viestistä, lyhensin sitä viestipyramidia lyhemmäksi eli helpommin luettavaksi, kirjoitin oman viestini ja lähetin sen.

Ei sitä kumminkaan näy missään. Kyseinen viesti, johon vastasin on edelleen paikallaan.

En ole aiemmin huomannut moista tapahtuvan.
Kuollut ryssä on hyvä ryssä.
Salmari
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Eriksson kirjoitti: Ti Elo 25, 2026 7:40 pm Katoaako täältä viestejä noin vaan avaruuteen? Äsken tein lainauksen erääseen ketjuun päivällä tulleesta viestistä, lyhensin sitä viestipyramidia lyhemmäksi eli helpommin luettavaksi, kirjoitin oman viestini ja lähetin sen.

Ei sitä kumminkaan näy missään. Kyseinen viesti, johon vastasin on edelleen paikallaan.

En ole aiemmin huomannut moista tapahtuvan.
Liittyy tuohon minun muutamia viestejä aikaisemmin kysymään kysymykseen.

Jos olet liian kauan kirjaantuneena ja vastaat viestiin ja painat lähetä niin kirjaudut automaattisesti ulos ja viesti häviää.
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:52 pm Onneksi tästä ketjusta huomaa, ettei Suomessa ole rasismia.
Eriksson
Martin Beck

Salmari kirjoitti: Ti Elo 25, 2026 7:53 pm Liittyy tuohon minun muutamia viestejä aikaisemmin kysymään kysymykseen.

Jos olet liian kauan kirjaantuneena ja vastaat viestiin ja painat lähetä niin kirjaudut automaattisesti ulos ja viesti häviää.
Ok. Kiitos. Onpa merkillinen ominaisuus tuokin.
Rescuer
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Eriksson kirjoitti: Ti Elo 25, 2026 7:57 pm
Salmari kirjoitti: Ti Elo 25, 2026 7:53 pm Liittyy tuohon minun muutamia viestejä aikaisemmin kysymään kysymykseen.

Ihan normaali ominaisuus. Kyse ei ole siitä että on liian kirjautuneena, vaan siitä että on liian pitkään tekemättä mitään.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eriksson
Martin Beck

Rescuer kirjoitti: Ti Elo 25, 2026 8:43 pm Ihan normaali ominaisuus. Kyse ei ole siitä että on liian kirjautuneena, vaan siitä että on liian pitkään tekemättä mitään.
Se on vaan kumma että vaikken paljon olekaan kirjoitellut, niin paljon olen palstalla aikaa viettänyt näiden 9-10 vuoden aikana ja kun jotain nasevaa olen keksinyt niin sen kirjoittanut. Takuulla on mennyt paljon kauemminkin aikaa mitääntekemättömänä ennen kirjoittamista kuin tänä iltana, mutta eipä ole moista aiemmin tapahtunut.

Ei sillä väliä ole, ei se tämäniltainen hengentuotteeni mikään tärkeä ollut. En viitsi sitä uudestaankaan kirjoittaa, mutta rupesi vaan kummastuttamaan.

Kiitos avusta kaverit.
Salmari
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Rescuer kirjoitti: Ti Elo 25, 2026 8:43 pm
Eriksson kirjoitti: Ti Elo 25, 2026 7:57 pm

Ihan normaali ominaisuus. Kyse ei ole siitä että on liian kirjautuneena, vaan siitä että on liian pitkään tekemättä mitään.
Ei ole ollut aikaisemmin aikakatkaisua, vaikka olisi koko päivän ollut kirjaantuneena. Itse olen tyyliin aina puhelimella kirjaantuneena tekemättä mitään eikä tätä ongelmaa ole.
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:52 pm Onneksi tästä ketjusta huomaa, ettei Suomessa ole rasismia.
Rescuer
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Salmari kirjoitti: Ti Elo 25, 2026 10:48 pm Ei ole ollut aikaisemmin aikakatkaisua, vaikka olisi koko päivän ollut kirjaantuneena. Itse olen tyyliin aina puhelimella kirjaantuneena tekemättä mitään eikä tätä ongelmaa ole.
Jos kirjautuessa on laittanut täpän kohtaan "Muista minut", niin pysyy kyllä kirjautuneena.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
murha.infon tiimi
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja murha.infon tiimi »

Rescuer kirjoitti: Ke Elo 26, 2026 5:34 am
Salmari kirjoitti: Ti Elo 25, 2026 10:48 pm Ei ole ollut aikaisemmin aikakatkaisua, vaikka olisi koko päivän ollut kirjaantuneena. Itse olen tyyliin aina puhelimella kirjaantuneena tekemättä mitään eikä tätä ongelmaa ole.
Jos kirjautuessa on laittanut täpän kohtaan "Muista minut", niin pysyy kyllä kirjautuneena.
Istunnon pituus - asetus on tällä hetkellä kaksi tuntia.
Eli kahden tunnin jälkeen kirjautuu ulos jollei tee mitään.
Take one for the team!
murha.infon tiimi
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja murha.infon tiimi »

Öyhö kirjoitti: Ma Elo 10, 2026 6:55 pm Pieni pyyntö (kysynys!). Saisko ton vasikointinapin toimimaan niin, että valinta 1, default on "en muistanut valita vasikoinnin syytä".

Mulle nimittäin käy kännyllä hyvin helposti ennenaikainen emissio ja viesti lähtee ennen valintaa.

Luotan kyllä että moderaatio näkee aika hyvin mikä viestissä voisi olla pielessä, mutta silti.

Viesti rikkoo keskusteluforumin sääntöjä. Erittele mitä sääntöä!

Tämä nyt laitettu oletusvaihtohedoksi.
Siihen voi sitten jotain kirjoittaa jos haluaa.
Yleensähän nuo ovat aika itsestäänselviä.
Niin sanottu ltmtxtvp tai kokonaan ohi aiheen.
Take one for the team!
Vastaa Viestiin