Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
Ällöttää kun suht asiallisena ( mutta jankkaavana) kirjoittajana pitämäni Bird on lähtenyt peesaamaan putsarin juttuja
Eiliseltäin on monta viestiä, jossa lainannut rutsaria ja suu vaahdossa "olen ihan samaa mieltä" ulinaa.
Toivottavasti bird oli vaan kännissä. Kait bird tajuaa, että tuo on puhdas trolli ja tekee kaiken putinin pelikirjan mukaan ja haluaa vain provota. Häpeä lintunen.
Eiliseltäin on monta viestiä, jossa lainannut rutsaria ja suu vaahdossa "olen ihan samaa mieltä" ulinaa.
Toivottavasti bird oli vaan kännissä. Kait bird tajuaa, että tuo on puhdas trolli ja tekee kaiken putinin pelikirjan mukaan ja haluaa vain provota. Häpeä lintunen.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Kieltämättä tuli oksennus suuhun kun joku lainaa putsarin viestejä ja komppaa niissä olevaa suomaismiesvihaa ja trollausta.Gurney kirjoitti: Su Heinä 05, 2026 7:04 am Ällöttää kun suht asiallisena ( mutta jankkaavana) kirjoittajana pitämäni Bird on lähtenyt peesaamaan putsarin juttuja
Meni maku birdiin kun se ihan varmasti tällä palstalla niin paljon pyörineenä tietää putsarin taustat (100 postettua nikkiä trollauksesta, ltmtxtä, ot:sta ja ketjunpaskonnasta)
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:52 pm Onneksi tästä ketjusta huomaa, ettei Suomessa ole rasismia.
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Onhan tuosta multinikkeilijästä varotettu niin moneen kertaan, etten minäkään ymmärrä, että joku ns. järkikirjoittaja menee edelleen sen juttuja komppaamaan. Tulee mieleen, että kyseessä on tahallinen teko, mutta miksi, sitä en millään jaksa ymmärtää. Ehkä Ko. nikki siitä joskus meille avautuu.Salmari kirjoitti: Su Heinä 05, 2026 10:53 amKieltämättä tuli oksennus suuhun kun joku lainaa putsarin viestejä ja komppaa niissä olevaa suomaismiesvihaa ja trollausta.Gurney kirjoitti: Su Heinä 05, 2026 7:04 am Ällöttää kun suht asiallisena ( mutta jankkaavana) kirjoittajana pitämäni Bird on lähtenyt peesaamaan putsarin juttuja
Meni maku birdiin kun se ihan varmasti tällä palstalla niin paljon pyörineenä tietää putsarin taustat (100 postettua nikkiä trollauksesta, ltmtxtä, ot:sta ja ketjunpaskonnasta)
Samalla linjalla. Meni maku koko tyyppiin, tosin en sen ylipitkiä kirjoituksia juuri jaksa lukea.WalkingDisaster kirjoitti: Su Heinä 05, 2026 10:35 pmOnhan tuosta multinikkeilijästä varotettu niin moneen kertaan, etten minäkään ymmärrä, että joku ns. järkikirjoittaja menee edelleen sen juttuja komppaamaan. Tulee mieleen, että kyseessä on tahallinen teko, mutta miksi, sitä en millään jaksa ymmärtää. Ehkä Ko. nikki siitä joskus meille avautuu.Salmari kirjoitti: Su Heinä 05, 2026 10:53 amKieltämättä tuli oksennus suuhun kun joku lainaa putsarin viestejä ja komppaa niissä olevaa suomaismiesvihaa ja trollausta.Gurney kirjoitti: Su Heinä 05, 2026 7:04 am Ällöttää kun suht asiallisena ( mutta jankkaavana) kirjoittajana pitämäni Bird on lähtenyt peesaamaan putsarin juttuja
Tuo haistaa aina kilometrin päästä ketjut, joissa hänestä puhutaan, mutta nyt "ei huomaa". Mahtaa hävettää rutsarin peesaus ja trollin kelkkaan hyppääminen.
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Tilanne senkun pahenee, en voi kertakaikkiaan ymmärtää tuota ääliöiden kanssa ns. "keskustelua". Jotenkin ahdistavaa, joten muutamat ketjut meni siihen, etten edes vilkaise enää. Mikäli edes aiemmin vilkaisin 
Ai ihania minfon naisia täällä avautumassa musta.

En oikeastaan edes kommentoi näiden viestien sosiaalista paheksuntaa tältä minfon tietyltä naisporukalta, koska se on nimenomaan sitä – ei argumentointia.
Nyt myös selvästi ylimielinen WalkingDisasterkin pääsee vihdoin helpolla, kun ei tartte yksin nillittää musta.
En nyt muista kuka teistä, kun katsoin äkkiä (ehkä Gurney) väitti jotain, että mun olis muka "pakko" tietää kuka putsari on satoine nikkeineen — oikeasti? Aika klassinen itsekeskeinen oletus kuvitella, että jos itse tietää sitä ja tätä, niin muidenkin on tiedettävä.
Todellisuudessa mä ehdi edes lukea läheskään kaikkea minfosta, mitä haluaisin. On todellisuudesta vieraantunutta väittää, että mä tietäisin jonkun hiton putsarin kaikkinensa.
Ja tällainen oletus kertoo tekijästään, ei kohteestaan.
Ei ole myöskään uutta, että olen ollut jo pidemmän aikaa huolissani mm. siitä, kuinka mustavalkoisesti osa ihmisistä ajattelee. Siis aikuisistakin. Missä on ymmärrys esim. siitä, että jos vaikka mä olen yhdestä asiasta samaa mieltä jonkun kanssa tai pidän yhtä kommenttia hauskana, niin se ei tarkoita sitä, että olisin kaikin puolin "samaa leiriä" tms. Usein ilmeisesti päätellään heti, että kannatan kaikkea samaa kyseisen henkilön kirjoittelusta, jos pidän yhtä kommenttia hyvänä, vaikkei se pidä välttämättä lainkaan paikkaansa.
Mun ei tarvitse olla "pakettina" kaikesta samaa tai eri mieltä kenenkään kanssa. Voin olla samaa mieltä yhdestä näkemyksestä, vaikka pitäisin muuta huonona ja niin edelleen. Pyrin aina myös keskustelemaan asioista ikään kuin yhdessä tutkien enkä arvioimaan niiden sisältöä sen perusteella, kuka ne esittää.
Ps. Arvioitteko vielä, että mistä on kyse siinä, kun olen esim. puolustanut WalkingDisasteria, Perillaa ja kompannut ja ollut avoimesti samaa mieltä ASierran kanssa ym. ? Vai onko sekin mun kohdalla eri asia?
Ps2. Oletteko kaikki Perussuomalaisten äänestäjiä?
En oikeastaan edes kommentoi näiden viestien sosiaalista paheksuntaa tältä minfon tietyltä naisporukalta, koska se on nimenomaan sitä – ei argumentointia.
Nyt myös selvästi ylimielinen WalkingDisasterkin pääsee vihdoin helpolla, kun ei tartte yksin nillittää musta.
En nyt muista kuka teistä, kun katsoin äkkiä (ehkä Gurney) väitti jotain, että mun olis muka "pakko" tietää kuka putsari on satoine nikkeineen — oikeasti? Aika klassinen itsekeskeinen oletus kuvitella, että jos itse tietää sitä ja tätä, niin muidenkin on tiedettävä.
Todellisuudessa mä ehdi edes lukea läheskään kaikkea minfosta, mitä haluaisin. On todellisuudesta vieraantunutta väittää, että mä tietäisin jonkun hiton putsarin kaikkinensa.
Ei ole myöskään uutta, että olen ollut jo pidemmän aikaa huolissani mm. siitä, kuinka mustavalkoisesti osa ihmisistä ajattelee. Siis aikuisistakin. Missä on ymmärrys esim. siitä, että jos vaikka mä olen yhdestä asiasta samaa mieltä jonkun kanssa tai pidän yhtä kommenttia hauskana, niin se ei tarkoita sitä, että olisin kaikin puolin "samaa leiriä" tms. Usein ilmeisesti päätellään heti, että kannatan kaikkea samaa kyseisen henkilön kirjoittelusta, jos pidän yhtä kommenttia hyvänä, vaikkei se pidä välttämättä lainkaan paikkaansa.
Mun ei tarvitse olla "pakettina" kaikesta samaa tai eri mieltä kenenkään kanssa. Voin olla samaa mieltä yhdestä näkemyksestä, vaikka pitäisin muuta huonona ja niin edelleen. Pyrin aina myös keskustelemaan asioista ikään kuin yhdessä tutkien enkä arvioimaan niiden sisältöä sen perusteella, kuka ne esittää.
Ps. Arvioitteko vielä, että mistä on kyse siinä, kun olen esim. puolustanut WalkingDisasteria, Perillaa ja kompannut ja ollut avoimesti samaa mieltä ASierran kanssa ym. ? Vai onko sekin mun kohdalla eri asia?
Ps2. Oletteko kaikki Perussuomalaisten äänestäjiä?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Minutkin näköjään mainittiin. Äänestän kokoomusta.Bird kirjoitti: To Heinä 16, 2026 1:02 am Ai ihania minfon naisia täällä avautumassa musta.![]()
Todellisuudessa mä ehdi edes lukea läheskään kaikkea minfosta, mitä haluaisin. On todellisuudesta vieraantunutta väittää, että mä tietäisin jonkun hiton putsarin kaikkinensa.Ja tällainen oletus kertoo tekijästään, ei kohteestaan.
Ps. Arvioitteko vielä, että mistä on kyse siinä, kun olen esim. puolustanut WalkingDisasteria, Perillaa ja kompannut ja ollut avoimesti samaa mieltä ASierran kanssa ym. ? Vai onko sekin mun kohdalla eri asia?![]()
Ps2. Oletteko kaikki Perussuomalaisten äänestäjiä?![]()
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Olen naispuolinen minfolainen, en kuitenkaan mainittujen joukossa. SDP:tä äänestän, tai ainakin äänestin viimeksi...Bird kirjoitti: To Heinä 16, 2026 1:02 am Ai ihania minfon naisia täällä avautumassa musta.![]()
Todellisuudessa mä ehdi edes lukea läheskään kaikkea minfosta, mitä haluaisin. On todellisuudesta vieraantunutta väittää, että mä tietäisin jonkun hiton putsarin kaikkinensa.Ja tällainen oletus kertoo tekijästään, ei kohteestaan.
Ps. Arvioitteko vielä, että mistä on kyse siinä, kun olen esim. puolustanut WalkingDisasteria, Perillaa ja kompannut ja ollut avoimesti samaa mieltä ASierran kanssa ym. ? Vai onko sekin mun kohdalla eri asia?![]()
Ps2. Oletteko kaikki Perussuomalaisten äänestäjiä?![]()
Saatan itsekin olla jonkun kirjoittajan kanssa samaa mieltä yhdestä asiasta, ja toisesta siis täysin eri mieltä, aiheesta riippuen.
Lintuselle hyvää lomaa ja kauniita kesäpäiviä!
PS. En edelleenkään tiedä kuka tuo legendaarinen putsari on.
Putsari on todellinen multinikkeilijä. Bumerangi, joka palaa aina uudestaan iloksemme uudella tai vanhalla, jäähyllä olleella käyttäjätunnuksella. Maneerit ja käyttäjätunnukset on tunnistettu ja listattu (löytyvät täältä minfosta).manearia kirjoitti: To Heinä 16, 2026 1:21 pm
PS. En edelleenkään tiedä kuka tuo legendaarinen putsari on.
Tyhmä ja outo kysymys: Ajatteletko ruotsiksi vai suomeksi? (jäänyt sellainen kuva, että olisit ruotsinkieliseltä alueelta)
Siis suomeahan osaat kyllä 100%, mutta se, että kyllä yleensä putsarin tunnistaa jo pelkästään viestin "hengestä".
Ketään/mitään en ole äänestänyt. Kannatan autokratiaa, mutta sopivaa diktaattoria ei ole osunut kohdalle.
6EQUJ5 / 15.8.1977
“If you want to get laid, go to college. If you want an education, go to the library.”
― Frank Zappa
“If you want to get laid, go to college. If you want an education, go to the library.”
― Frank Zappa
Ihan asiallinen kysymys tuo oli! Ajattelen tosiaan joko ruotsiksi tai englanniksi. Puhun sujuvaa suomea, mutta kirjoitettuna ei suju yhtä hyvin.Wow! kirjoitti: To Heinä 16, 2026 2:01 pm Tyhmä ja outo kysymys: Ajatteletko ruotsiksi vai suomeksi? (jäänyt sellainen kuva, että olisit ruotsinkieliseltä alueelta)
Siis suomeahan osaat kyllä 100%, mutta se, että kyllä yleensä putsarin tunnistaa jo pelkästään viestin "hengestä".
Nimimerkit Knobster ja SariTup äsken vastasivat mulle lähes täsmälleen samalla viestillä.Wow! kirjoitti: To Heinä 16, 2026 2:01 pmPutsari on todellinen multinikkeilijä. Bumerangi, joka palaa aina uudestaan iloksemme uudella tai vanhalla, jäähyllä olleella käyttäjätunnuksella. Maneerit ja käyttäjätunnukset on tunnistettu ja listattu (löytyvät täältä minfosta).manearia kirjoitti: To Heinä 16, 2026 1:21 pm PS. En edelleenkään tiedä kuka tuo legendaarinen putsari on.
Olenko nyt sitten vihdoinkin tavannut tuon putsarin...?
^ Nyt mulla lasit päässä, ja huomasinkin, että toinen viesteistä on rasisminvastainen kun toinen taas persujen ideologian mukainen, eli kopsattu viesti ja eräät sanat vain vaihtuneet. Pahoitteluni Knobsterille sekä SariTupille.
-
jotunheimen
- Martin Beck
Saa olla sitten viimeinen kerta. Vasemmistoliittokin mieluummin. Tai Vihreät, etenkin jos he pitävät puheenjohtajansa.
@veitera has blocked you
-
Mietintämyssyttelijä
- Nikke Knatterton
Kissantappajan puoluetta?jotunheimen kirjoitti: To Heinä 16, 2026 3:19 pmSaa olla sitten viimeinen kerta. Vasemmistoliittokin mieluummin. Tai Vihreät, etenkin jos he pitävät puheenjohtajansa.
Keskusta kävi mielessä, mutta saa nähdä. Vihreillä ja vassareilla monet sellaiset ideologiat, mistä en hekilökohtaisesti pidä.jotunheimen kirjoitti: To Heinä 16, 2026 3:19 pmSaa olla sitten viimeinen kerta. Vasemmistoliittokin mieluummin. Tai Vihreät, etenkin jos he pitävät puheenjohtajansa.