Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Damien »

Ei huolta.Metsässä normaalilaukauksesta luoti ei lennä varmasti paria kilometriä pidemmälle,
jos niinkään kauas.Viiteen kilometriin voi päästä kukkulalta yläviistoon
ammuttaessa, osuessaan ei kyllä tällöinkään ole kovin tappava. :mrgreen:
Enemmän minua pelottaa nyt nuo metsäteiden reunassa pyssy kourassa japittavat miekkoset.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
buracee
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja buracee »

No joo, viis kilsaa on vähän liioittelua kyl mut kuitenkin, jokaisen ohilaukauksen pitäis maksaa melko paljon ampujalle niin oppisivat olemaan räiskimättä vaan vähän sinne päin.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Näinpä.Vielä kun monilla on tapana ampua kaikkea mikä liikkuu.Varsinkin täällä. :evil:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Dormeator
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Dormeator »

Damien kirjoitti:Ei huolta.Metsässä normaalilaukauksesta luoti ei lennä varmasti paria kilometriä pidemmälle,
jos niinkään kauas.Viiteen kilometriin voi päästä kukkulalta yläviistoon
ammuttaessa, osuessaan ei kyllä tällöinkään ole kovin tappava. :mrgreen:
Enemmän minua pelottaa nyt nuo metsäteiden reunassa pyssy kourassa japittavat miekkoset.
no, ei yleisesti otettuna varmaan lennäkkään, mutta olen siis ollut itse metsästäjä ja ampunut myös monesti hirvikiväärillä, jos maasto on tasaista ja hiukan aukempaa kuin sakeaa niin luoti tosiaan tappaa 5km päästä, siinä voi olla muutama puukin luodin tiellä se ei paljoa hidasta 308 hirvikiväärin luodin tehoa.
tuossa kyllä olen saa mieltä että nuo metsiän äijät tiellä on aika arvaamattomia aseensa kanssa, kun tokkopa moni jättää ampumatta jos hirvi kirmaa tien yli..

Taidankin ottaa sen kaljan kumminkin.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Viño tinto que se llama Furia, por favor (meniks toi nyt oikein?) Onkos tämä nyt itse raivotarten viiniä? Who knows, tarjoan MEGille lasillisen jos sattuu pitämään viinistä! ;)
Every ship must sail a world.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^MEGistä en tiedä, mutta mä voisin vaikka maistaa lasillisen. Näin vanhan naisen kannattaa poiketa totutuista tavoistaan aina, kun vaan voi, eikä uusien makujen opetteleminen koskaan ole pahasta.

Vaan eikös se kuitenkin ole tuossa hutihommassa niin, että parempi ampua puhdas huti kuin osua sen verran, että sitten saa koko porukka jäljittää sitä haavakkoa pimeään asti...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Dormeator
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Dormeator »

maija turjukka kirjoitti:^MEGistä en tiedä, mutta mä voisin vaikka maistaa lasillisen. Näin vanhan naisen kannattaa poiketa totutuista tavoistaan aina, kun vaan voi, eikä uusien makujen opetteleminen koskaan ole pahasta.

Vaan eikös se kuitenkin ole tuossa hutihommassa niin, että parempi ampua puhdas huti kuin osua sen verran, että sitten saa koko porukka jäljittää sitä haavakkoa pimeään asti...
voi jättää ampumattakin jos kädet tärisee.
buracee
Martin Riggs

maija turjukka kirjoitti:
Miksi ampua jossei tiedä osuvansa? Oikeasti must olis hieno systeemi sellainen, ett jokaisella ampujalla olis jollain tavalla merkityt, lasketut patruunat. Ja jokaisesta puuttuvasta joutuis maksamaan reilun hinnan, melko harvoin kun tuo luotikaan läpi menee oikealla osumalla. Ja tällä mun idealla koittaisin vain saada siivottua ne kerran vuodessa metsällä käyvät kauopunkilaississit joille edes ladon sisältä latoon osuminen tuottaa vaikeuksia silloin kun ollaan "metsästyskunnossa". Ne lääkärit/konsultit/whatever kun on aidosti pelottavaa porukaa ase kädessä.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

buracee kirjoitti: Ja kertokaa ny jo, paljonko tuo olutloota suomessa nykyään maksaa?
Lidlissä maksaa Olvin loota 17.95 € .

Kahvia.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Joo, kahvia tännekin, pikaset ehtii siemaista ennenkuin on lähdettävä jatkamaan huushollihommia.

Buracee: Ei yhtään huonompi tuo sun ideasi merkityistä kudeista. Mutta ettei menis liian tiukaksi väännöksi totean vaan, että kylli niitä huteja tulee muistakin syistä kuin krapulasta. Ja että ainakin meidän porukassa niille tärinäveikoille ei edes anneta pyssyä, joutuvat puhtaasti jalkamiehiksi nääs :lol:

Mutta totuus on ainakin täällä se, että koko touhu olisi huomattavan paljon vaikeampaa ilman niitä kaupunkilaisvahvistuksia, kun oma sakki harmaantuu ja laiskistuu vuosi vuodelta. Ja toistaiseksi ne meidän ulkopaikkakuntalaiset on kylli olleet ihan pelimiehiä, kun ei olla päästetty ketään ihan pelkällä rahalla mukaan porukkaan...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kelju K. Kojootti
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kelju K. Kojootti »

Voi vittu mikä kankkunen. Pitikö taas ryypätä.
buracee
Martin Riggs

maija turjukka kirjoitti:Joo, kahvia tännekin, pikaset ehtii siemaista ennenkuin on lähdettävä jatkamaan huushollihommia.

Buracee: Ei yhtään huonompi tuo sun ideasi merkityistä kudeista. Mutta ettei menis liian tiukaksi väännöksi totean vaan, että kylli niitä huteja tulee muistakin syistä kuin krapulasta. Ja että ainakin meidän porukassa niille tärinäveikoille ei edes anneta pyssyä, joutuvat puhtaasti jalkamiehiksi nääs :lol:

Mutta totuus on ainakin täällä se, että koko touhu olisi huomattavan paljon vaikeampaa ilman niitä kaupunkilaisvahvistuksia, kun oma sakki harmaantuu ja laiskistuu vuosi vuodelta. Ja toistaiseksi ne meidän ulkopaikkakuntalaiset on kylli olleet ihan pelimiehiä, kun ei olla päästetty ketään ihan pelkällä rahalla mukaan porukkaan...
Joo, kahvia tänne kans ja paljon.. Ja mä olen senverran noita hirviporukoita elämäni aikana kiertänyt ett tiedän kyllä millasessa kunnossa siellä metsässä sitä porukkaa pahimmillaan heiluu. Enkä mä väitä että jokainen kaupunkilaississi on samanlainen, suurimmalla osalla on kyllä järki mukana mutta yksikin krapulainen idiootti kivääri kourassa on liikaa. Viimeisessä porukassa muuten oli tapana että jokainen ohilaukaus maksoi 200 euroa RHY:lle, kolmeen vuoteen en muista kenenkään joutuneen maksamaan.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Niin se on poijaat: rahanmeno opettaa paremmin kuin Siperia. Ja kun sitä rahaa on vähän, antakaapa tarjoilija nyt jotain talon halvinta valkkaria. Se kyllä tähän tarpeeseen passaa (yritän välttää ukkoni ilmeisen sikanuhan tarttumista itseeni) 8)
Nothing is quite what it seems
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Hippaluikka! Otetaan sille, että sukulaiset kotiutuivat kotiluoliinsa :lol:

Clydea on ikävä... Siksipä kallistelen tänään vaikka hmm... muutaman punkun!
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Neiti Etsivä
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

Aika hiljaista näyttää pubissa olevan... mutta mulle joku alkoholiton, millä saa äkkiä tajun pois. Että jos joku yst. laittas miun mehuun vaikka reilulla kädellä sedatiiveja :mrgreen: Nyt ois pakko nukahtaa, jotta jaksaa herätä aikaisin :|
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
Lukittu