(kiitos, Sinulle nihilist!)
2:19:

(klikkaa kuvaa, (MP4-video)
Käräjäoikeuden mukaan JL oli ennen tätä saanut kuolettavat iskut tai jopa kuollut...
Jukka lahti kuolee tasan tarkkaan häketallenne ajassa 02:47 viimeiseen kopsahdukseen, sitä kopsahdusääntä ennen kuuluu Jukka Lahden laamnäälaamnääaa'aa-ääntä häkehenkilön puheen, "mä kysyn vähän lisätietoja" taustalta ja jo sitä ennen kuuluu täysin selkeä iskukopsahdus ajassa kun kuuloke melkein vaihtaa käyttäjää ja tuo niin erittäin selkeä ja muista äänistä irrallaan, eikä kuulu muita ääniä, kuuluu ajassa 02:39,35.sisotalo kirjoitti:Kyllä minun vanhat korvanikin kuulevat tässä eri ihmisten ääniä. Kuinka se nyt sitten oikein meni? Selittäkää joku joka hallitsee tapahtumien kulun. Ymmärtääkseni tässä ollaan siinä, että Jukka kuoli 02.29 ja murhaaja lähti 02.42.
Tuomiossa ja tuomiossa, ei helvetti sentään kun Amanda itse sanoo, että " jokin pakotti, mun oli pakko mennä katsoon (oma sisäinen pakko, ei siis ulkopuolinen eli äitinsä), hänet menee katsoon mitä oikeen tapahtuu"sisotalo kirjoitti:Meillä ei ole videota takkahuoneen tapahtumista 02.29-02.47. Kolahdusten perusteella ei voida tehdä varmoja johtopäätöksiä. 02.29 on kuitenkin vakiintunut oikeusistunnoissa eikä sen siirtäminen ole tältä kannalta mahdollista. Sitä ei salissa ole kukaan kiistänyt
Tuomiossa on aivan keskeistä, että Amanda näki murhaajan poistumisen riittävästi ennen 03.14, jolloin hän jo uskalsi mennä isää katsomaan. Syyttäjän pää asiallinen todiste tulee siitä, että Amanda olisi muka sanonut nähneensä murhaajan poistuvan vasta joskus 03.14 jälkeen ja että murhaaja olisi lymyillyt talossa lähes minuutin laskettaessa kuolemisesta 02.29. Tämän vuoksi syyttäjän uskoo todistaneensa, että murhaajaa ei ollut.
Kuolemisen aika 02.47 ja sitä seuraava ulosmeno on täysin mahdollista oikeusjutun kannalta. Murhaaja oli varmaan todella vikkelä, mihin on syytä uskoa kun poliisia odotettiin apuun jo kolmen minuutin verran. Jos hän hyppäsi heti jää Amandalle parikymmentä sekuntia koota rohkeutta ja mennä isää katsomaan. Tappo ajassa 02.47 olisi raudanluja alibi Annelille, joka puhui puhelimeen silloin jo viidettä sekuntia.
Koska en ole saanut koskaan vastausta kahteen kysymykseen, jotka olen esittänyt, sitkeänä sissinä päätän kuitenkin yrittää vielä kerran. Sattumalta kysymykset ovat samat kuin mitkä syyttäjä esittää valituksessaan.nihlist kirjoitti:Jukka lahti kuolee tasan tarkkaan häketallenne ajassa 02:47 viimeiseen kopsahdukseen, sitä kopsahdusääntä ennen kuuluu Jukka Lahden laamnäälaamnääaa'aa-ääntä häkehenkilön puheen, "mä kysyn vähän lisätietoja" taustalta ja jo sitä ennen kuuluu täysin selkeä iskukopsahdus ajassa kun kuuloke melkein vaihtaa käyttäjää ja tuo niin erittäin selkeä ja muista äänistä irrallaan, eikä kuulu muita ääniä, kuuluu ajassa 02:39,35.sisotalo kirjoitti:Kyllä minun vanhat korvanikin kuulevat tässä eri ihmisten ääniä. Kuinka se nyt sitten oikein meni? Selittäkää joku joka hallitsee tapahtumien kulun. Ymmärtääkseni tässä ollaan siinä, että Jukka kuoli 02.29 ja murhaaja lähti 02.42.
Tuolloin on Amanda puhelimessa vielä ja heti välittömästi kopsahduksen jälkeen kuuluu kun Amanda vetää lyhyesti henkeä eli se kertoo sen, että Amanda kuulee tuon kopsauksen.
Se sisäänhenkäisy on todella vaimea ja on juuri erotettavissa ja kuuluu todellakin ihan välittömästi kopsahduksen jälkeen.
Sisotalo, uskallan panna pääni pantiksi Jukka Lahden lopullisesti surmanneen loppuiskun ajankohdasta ja Jukka Lahden kuolin hetkestä ja se todellakin on ja tasan tarkkaan, siis jos oikein tarkkoja ollaan, niin häketallenneajassa 02:47,30
Vastataan nyt vaikka kiire olisi jo muualle.Nicht schuldig kirjoitti:Koska en ole saanut koskaan vastausta kahteen kysymykseen, jotka olen esittänyt, sitkeänä sissinä päätän kuitenkin yrittää vielä kerran. Sattumalta kysymykset ovat samat kuin mitkä syyttäjä esittää valituksessaan.nihlist kirjoitti:Jukka lahti kuolee tasan tarkkaan häketallenne ajassa 02:47 viimeiseen kopsahdukseen, sitä kopsahdusääntä ennen kuuluu Jukka Lahden laamnäälaamnääaa'aa-ääntä häkehenkilön puheen, "mä kysyn vähän lisätietoja" taustalta ja jo sitä ennen kuuluu täysin selkeä iskukopsahdus ajassa kun kuuloke melkein vaihtaa käyttäjää ja tuo niin erittäin selkeä ja muista äänistä irrallaan, eikä kuulu muita ääniä, kuuluu ajassa 02:39,35.sisotalo kirjoitti:Kyllä minun vanhat korvanikin kuulevat tässä eri ihmisten ääniä. Kuinka se nyt sitten oikein meni? Selittäkää joku joka hallitsee tapahtumien kulun. Ymmärtääkseni tässä ollaan siinä, että Jukka kuoli 02.29 ja murhaaja lähti 02.42.
Tuolloin on Amanda puhelimessa vielä ja heti välittömästi kopsahduksen jälkeen kuuluu kun Amanda vetää lyhyesti henkeä eli se kertoo sen, että Amanda kuulee tuon kopsauksen.
Se sisäänhenkäisy on todella vaimea ja on juuri erotettavissa ja kuuluu todellakin ihan välittömästi kopsahduksen jälkeen.
Sisotalo, uskallan panna pääni pantiksi Jukka Lahden lopullisesti surmanneen loppuiskun ajankohdasta ja Jukka Lahden kuolin hetkestä ja se todellakin on ja tasan tarkkaan, siis jos oikein tarkkoja ollaan, niin häketallenneajassa 02:47,30
1) Miksei tekijän poistumisääniä kuulu? Voisiko se kuitenkin olla niin, että juuri ajankohta esim. 2.47 on se tekijän poistumishetki ja siitä kuuluva kopsahdus on se poistumisääni. Esimerkiksi tiedetään, että ulkopuolella on jälki seinässä, että sorkkarauta olisi ehkä osunut siihen?
2) Jos uhrin puhekyky on jo menetetty ajankohdassa 1.55 - 1.57 (uhri lallattaa), niin mitä murhaaja tekee paikalla lähes minuutin?
Mielestäni ei ole aivan varmaa tietoa siitä, kuka surmasi Jukka Lahden. Epäilty tai epäiltyjä kyllä on. Se kyllä vaikuttaa varmalta, että Anneli Auer ei ollut siellä takkahuoneessa sillä hetkellä, kun tappavat iskut siellä annettiin. Siihen on todiste, tuo hätäkeskusnauhoite.Dr Rieux kirjoitti:Jukka Lahden murhasi Anneli Auer. Anneli Auerilla oli puolesta tunnista kahteen tuntiin aikaa toteuttaa surma, lavastella ja käydä suihkussa sekä piilottaa/hävittää materiaaleja. Auerilla oli aikaa, olihan Lahdella eriaikaiset haavat ja eriaikaiset veret. Kuolemansyyntutkija totesi että haavojen ja vammojen tuotoissa on väliä aina puolesta tunnista lähes kahteen tuntiin.
Samaan aikaan tiedotusvälineissä ilmeni kirjoitusvirheitä mm. siten, että Valkamalle oli merkitty titteliksi valtakunnansyyttäjä. Kukahan tuo henkilö on, joka on ansainnut näin jättimäiset suojelutoimenpiteet, ja joka oli äärettömän vaikea saada teoistaan vastuuseen, mitä ne sitten ovatkaan olleet. Ja mitä KKO:ssa käsiteltiin.Ulvilan surmajutun valituslupahakemusta avaa valtionsyyttäjä Jarmo Hirvonen, joka esitteli hakemuksen valtakunnansyyttäjänvirastossa.
Ulvilan surmajutun kihlakunnansyyttäjä Jorma Valkama hakee valituslupaa korkeimmasta oikeudesta kolmeen eri perusteeseen vedoten. Virallisesti syyttäjää korkeimmassa oikeudessa edustaa apulaisvaltakunnansyyttäjä, jolle valituslupahakemus on esitelty.
Uudella tilanteella Hirvonen viittaa uuteen ilmitulleeseen todisteeseen ottamatta tarkemmin kantaa sen sisältöön.
http://mtv3.mobi/uutiset/rikos/2011/08/1382333