Nimimerkki Millavaan
Re: Nimimerkki Millavaan
Niklas kantaa aina veistä ja hän flippaa aika helposti niin olen lähes varma että joku päivä hän flippaa sillä tavalla että joku siitä veitsestä saa.
Seuraavaksi tutustumaan Jyväskylän alamaailman sillä nokka on kohti Jyväskylää kun muutan sinne.
Sinäkö oot seuraava joka löytyy matkalaukusta.Millavaan kirjoitti: Ke Helmi 12, 2025 10:24 am Seuraavaksi tutustumaan Jyväskylän alamaailman sillä nokka on kohti Jyväskylää kun muutan sinne.
Jätä nyt hyvä ihminen kaikki sekoilut, utelut ja juoruamiset taakse ja jatka elämääs.
Idiootitkin tarvitsevat ystäviä
Yritän mutta luulen tietäväni mistä alamaailman löytää. Ne käy Tampereella ja Porissa ainakin matalan kynnyksen kahvilassa minne saa tulla päihtyneenä. Siellä ne oon oppinut tuntemaan. Siellä se Kantolan visakin kävi ja musta on tän minfoilun vuoksi kiva tuntea näitä tapauksia. Mut en tiedä onko se sen arvoista.Niks kirjoitti: Ke Helmi 12, 2025 10:57 amSinäkö oot seuraava joka löytyy matkalaukusta.Millavaan kirjoitti: Ke Helmi 12, 2025 10:24 am Seuraavaksi tutustumaan Jyväskylän alamaailman sillä nokka on kohti Jyväskylää kun muutan sinne.
Jätä nyt hyvä ihminen kaikki sekoilut, utelut ja juoruamiset taakse ja jatka elämääs.
Ei vaineskaan. Jos ja kun täälläkin sellainen kahvila löytyy niin sinne en astu jalallanikaan. Nyt saa jo riittää. Porissa häpesin silmät päästäni kun narkkarit tuli juttelemaan kadulla.
Jyväskylä on jees mutta nyt en voi raportoida tampereen asioista jos siellä sattuu jotain.
Voi jessus mikä trolli. *Huutonaurua*Millavaan kirjoitti: Su Helmi 16, 2025 5:47 pm nyt en voi raportoida tampereen asioista jos siellä sattuu jotain.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Jaaa...?Millavaan kirjoitti: Ke Helmi 12, 2025 11:42 am
...Porissa häpesin silmät päästäni kun narkkarit tuli juttelemaan kadulla.
Ei tuttavuus ole rikos. Itselläni vanhojakin tuttuja, vielä elossa olevia narkomaaneja, joidenka kanssa saatan pysähtyä jubaamaan. Jos joku harva nykytuttava näkee ja ihmettelee, niin kysykööt multa, että mikä pössis menossa. Tosin kyllä olen kai joku "monster magnet".
Olenpa joskus saattanut heittää femman tai kybänkin, jos olen nähnyt että toinen on törkeesti tärinöissä, mutta nykyään harvemmin kun on tuo käteisen käyttö jäänyt vähiin.
X X X X X
- LiamNeeson
- Theo Kojak
Odotamme teräviä raportteja Jyväskylän alamaailmasta. Jos siellä sellaista on.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Olikos nyt mitään keinoa poistaa omia viestejä kun tuli mokattua niin että tää vaikuttaa ystävyyssuhteisiin tää minfojuoruilu?
Tää Jyväskylä on ikäänkuin uusi alku niin toivon että en tutustu täällä alan ihmisiin .LiamNeeson kirjoitti: Su Helmi 16, 2025 9:25 pm Odotamme teräviä raportteja Jyväskylän alamaailmasta. Jos siellä sellaista on.
- LiamNeeson
- Theo Kojak
Oma kommenttini oli sarkasmia. Tarkoitin juurikin että olisit ollut hiljaa muutosta ja sulkenut tunnuksesi. Sulla toki taitaaMillavaan kirjoitti: Ti Helmi 18, 2025 9:18 amTää Jyväskylä on ikäänkuin uusi alku niin toivon että en tutustu täällä alan ihmisiin .LiamNeeson kirjoitti: Su Helmi 16, 2025 9:25 pm Odotamme teräviä raportteja Jyväskylän alamaailmasta. Jos siellä sellaista on.
olla myös facessa kirjoittelua joka ei ole hyväksi uudelle alulle.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
- Oikeus ennen kaikkea
- James Bond (Daniel Graig)
Minä ainakin odotan malttamattomana Millan juttuja Jyväkylästä!
Tykkään kovasti! Myötätuulta elämääsi, Milla!
Tykkään kovasti! Myötätuulta elämääsi, Milla!
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Milla sinä itse valitset mihin ihmisiin tutustut. Ei se paikkakuntaa vaihtamalla muutu, jos tykkäät jaella pimpsaa Simoille ja muille spurguille ja ongelmakäyttäjille.Millavaan kirjoitti: Ti Helmi 18, 2025 9:18 amTää Jyväskylä on ikäänkuin uusi alku niin toivon että en tutustu täällä alan ihmisiin .LiamNeeson kirjoitti: Su Helmi 16, 2025 9:25 pm Odotamme teräviä raportteja Jyväskylän alamaailmasta. Jos siellä sellaista on.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Porin ryssin sillä että aloin käydä lissussa (kahvila minne saa tulla päihtyneenä) ja Tampereen huoltsulla. Nyt Jyväskylässä en aio mennä sellaisiin paikkoihin.