Unohdin mainita että allekirjoitan heti tappelukoirien kieltoa koskevan lakialoitteen kun sellainen tulee vireille. Olen itse asunut yhden tai useamman eri rotuisen (myös sekarotuinen mahtuu joukkoon) koiran taloudessa suurimman osan elämääni, mutta en ikimaailmassa hankkisi tappelurotuja itselleni.Vanilja kirjoitti: Su Touko 24, 2026 8:55 pmTransventtiili kirjoitti: La Touko 09, 2026 4:54 pm Näistä koirista sitä viettiä pyritään jalostamaan pois ja normaalin koiran elämä on tosiaan pois siitä tappelusuunnasta.Transventtiili kirjoitti: Ma Touko 11, 2026 4:47 pm Luuletko että mun koira on ainoa kiva ja tervepäinen yksilö?Transventtiili kirjoitti: La Touko 09, 2026 12:10 pm Koirat nyt lähtökohtaisesti kuuluu muutenkin pitää aina kiinni. Eikä mun esim tarvi koiraani pitää erossa kaikista koirista. Kuten ei tosiaan tarvitse kaikkia muitakaan näiden rotujen edustajia.Transventtiili kirjoitti: Su Touko 10, 2026 10:14 am Ja ei, mun ei tarvitse tällä käyttää koppaa missään ulkonaTransventtiili kirjoitti: Pe Syys 19, 2025 9:18 am Klassinen "ei missään nimessä" -moka ulkoiluttajallta. Koira itse toki toimii viettinsa ja koulutuksensa varassaTästä viimeisestä paistaa läpi se ylpeys ja syy miksi tappelukoiria hankitaan ja myös se syy miksi ne tulisi kieltää. Kun jalostus on pari tuhatta vuotta keskittynyt äärimmäisen tappajakoneen kehittämiseen niin se vietti ei yhden ihmisen koulutuksella katoa mihinkään. Vahinkoja sattuu osaavillekin ihmisille ja osaamattomien käsissä nämä ovat kuin aikapommeja.Transventtiili kirjoitti: Ma Touko 11, 2026 7:22 pm Tämä kyseinen pitbullmix kävi mun koiran päälle joskus huolimattomuusvirheen seurauksena mutta se kyllä poistui häviäjänä siitä lyhyestä ottelusta.
Koiran purema nainen löytyi kuolleena Siuntiossa
Re: Koiran purema nainen löytyi kuolleena Siuntiossa
-
Transventtiili
- Remington Steele
Tuo yksi lainaus ei edes ole mun kirjoittama joten yritä nyt edes. Ja ei, en kerro mikä, selvitä itse.Vanilja kirjoitti: Su Touko 24, 2026 8:55 pmTransventtiili kirjoitti: La Touko 09, 2026 4:54 pm Näistä koirista sitä viettiä pyritään jalostamaan pois ja normaalin koiran elämä on tosiaan pois siitä tappelusuunnasta.Transventtiili kirjoitti: Ma Touko 11, 2026 4:47 pm Luuletko että mun koira on ainoa kiva ja tervepäinen yksilö?Transventtiili kirjoitti: La Touko 09, 2026 12:10 pm Koirat nyt lähtökohtaisesti kuuluu muutenkin pitää aina kiinni. Eikä mun esim tarvi koiraani pitää erossa kaikista koirista. Kuten ei tosiaan tarvitse kaikkia muitakaan näiden rotujen edustajia.Transventtiili kirjoitti: Su Touko 10, 2026 10:14 am Ja ei, mun ei tarvitse tällä käyttää koppaa missään ulkonaTransventtiili kirjoitti: Pe Syys 19, 2025 9:18 am Klassinen "ei missään nimessä" -moka ulkoiluttajallta. Koira itse toki toimii viettinsa ja koulutuksensa varassaTästä viimeisestä paistaa läpi se ylpeys ja syy miksi tappelukoiria hankitaan ja myös se syy miksi ne tulisi kieltää. Kun jalostus on pari tuhatta vuotta keskittynyt äärimmäisen tappajakoneen kehittämiseen niin se vietti ei yhden ihmisen koulutuksella katoa mihinkään. Vahinkoja sattuu osaavillekin ihmisille ja osaamattomien käsissä nämä ovat kuin aikapommeja.Transventtiili kirjoitti: Ma Touko 11, 2026 7:22 pm Tämä kyseinen pitbullmix kävi mun koiran päälle joskus huolimattomuusvirheen seurauksena mutta se kyllä poistui häviäjänä siitä lyhyestä ottelusta.
Ei ole ylpeyttä että mun koira joutui vanhingossa tilanteeseen jossa sen oli pakko puolustaa itseään. Samasta syystä se ei ole syy miksi niitä hankitaan, en todellakaan halua näitä tilanteita. Ja miksi sanoin mun koiran olleen voittaja on se, että täällä nämä suurimmat öyhöt pitää pittejä jonain ihan voittamattomina tappokoneina, vaikka oikeasti ne on melkoisen pieniä koiria eikä mitenkään voittamattomia. Ja se tappelu nyt oli hyvin nopeasti ohi eikä se ollut lähelläkään mitään sellaista oikeaa koiratappelua.
Hävisikö mun viesti sensuuriin:)
Tuo, joka lykkäsi naamaan purreen bullmastiffin eteenpäin ja vieläpä lapsiperheeseen ,kertoo paljon älykkyydestä. Muka sukurutsainen koira, ei taida ihan olla kokemusta jalostuksesta, jolla ns.rotukoirilla saadaan jalostettua päästään viallisia vaan koiran kokemuksista ja kasvatuksesta.
Eipä valopää ajatellut, että koira tulee uudestaan puremaan, onneksi lapsi on hengissä ja koira toivottavasti lopetettu. Nyt 3 pittäiä omistavana ei ole yhtään sen viisaampi.
Pitit on suurimmaksi osaksi narkeilla, juopoilla, vähemmistön edustajilla, rikollisilla ja nuorilla. Hämmästyttää tämä ristiriitaisuus koirien kohdalla kun moni sanoo, miten ihania mussukoita ne on eikä ikinä purisi ketään, silti niitä käytetään rikollismaailmassa pelotteena....
Tuo, joka lykkäsi naamaan purreen bullmastiffin eteenpäin ja vieläpä lapsiperheeseen ,kertoo paljon älykkyydestä. Muka sukurutsainen koira, ei taida ihan olla kokemusta jalostuksesta, jolla ns.rotukoirilla saadaan jalostettua päästään viallisia vaan koiran kokemuksista ja kasvatuksesta.
Eipä valopää ajatellut, että koira tulee uudestaan puremaan, onneksi lapsi on hengissä ja koira toivottavasti lopetettu. Nyt 3 pittäiä omistavana ei ole yhtään sen viisaampi.
Pitit on suurimmaksi osaksi narkeilla, juopoilla, vähemmistön edustajilla, rikollisilla ja nuorilla. Hämmästyttää tämä ristiriitaisuus koirien kohdalla kun moni sanoo, miten ihania mussukoita ne on eikä ikinä purisi ketään, silti niitä käytetään rikollismaailmassa pelotteena....
-
Transventtiili
- Remington Steele
Noilla sun luettelemilla ihmisryhmillä on jotain mitälie sekoituksia mutta harvassa noissa on ne, kenellä oikeasti puhtaita pittejä on. Ja oileasti pitbull ei kovinkaan pelottava ilmestys ole koska ei ole edes iso koira. Joten tuskin toimii kovin hyvin pelotteena. Isommat sekoitukset paremmin pelotteena toimii.oh my kirjoitti: Ma Touko 25, 2026 7:03 am Hävisikö mun viesti sensuuriin:)