Teltan paikka

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
papillon
Perry Mason

Re: Teltan paikka.

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ En tiedä, mutta tuo Reinon vuodatus ei ollut mitenkään epäselvä.

Olen hieman myös pohdiskellut noita kotioloja, Irmeli koulussa mustelmilla kun tytöt kertoi äidin pieksevän hameenrajaan saakka.

Sitten Nilssi ei arvannut tulla pihaan saakka hakemaan vaan oli tiellä valmiina nostamaan kytkintä " jos alkaa kuulua metakkaa " tms.

Isäpuoli raivosi sinänsä ymmärrettävasti kun PP oli murhien jälkeen paikalla, veti varmaan poika polvia yhteen kun isäpuoli uhkasi hirttää tekijän munista. :lol:

No mitäs tämä nyt taas kuuluu kokemuksiin miesten kanssa, ei mitään.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Oulunmies
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Tämäkään ei kuulu tähän ketjuun mutta toivotan kaikille palstalasille, uusille ja vanhoille Hyvää Uutta Vuotta 2010!

Toivotaan merkkivuoden tuovan ratkaisun tähän keissiin.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

^^Saattaapa kuuluakin. Olen joskus kuullut väitettävän, että ne tytöt (miksei pojatkin), jotka eivät saa kotonaan hyväksyntää ja rakkautta, ajautuvat herkästi jo nuorena seksisuhteiseen luullen saavansa vaille jäämäänsä siten. Eli ei mitenkään ihmeellinen yhdistelmä.

Hyvää uutta vuotta minunkin puolestani kaikille.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Kotipoliisi kirjoitti:...Näissä aisoissa "paneminen", "naaraat" , "taisto" ja "likvidointi" eivät ole missään erityisessä roolissa.
Ihanko arvelet Bodomille mennyn kalastelemaan ja lausumaan runoja ?
Minusta tuntuu siltä, että sinne mentiin linnut mukana pesänetsintään

Normaalin nuoruuden kuvioita, pahoitteluni, jos olet tästä välttynyt.
En halua millään tavoin loukata, en vain ymmärrä roolikuvitelmiasi.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Kotipoliisi
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Kotipoliisi »

Tämä ei taas otsikkoon "Teltan paikka" osu mitenkään, mutta haluan sen verran edellisiin puheenvuoroihin sanoa, että kuolleita yleensä mystifioidaan ja glorifioidaan.

Tässäkin Bodomin tapauksessa on aika paljon glorifioitu Seppoa ja Irmeliä.

Mitäs jos Seppo olikin lihaksikkaana painijamiehenä mieletön naistenmies? Oikein kunnon Hunks, joka muutaman Salmisaaren jälkeen veti niemenkärjessä sellaiset uimahousu-uinnit, että Irmelillä jäi Laulukirjan tekstit kesken? Nissukka unohdettiin kokonaan kun Sepi elvisteli rantakalliolla ja naiset huokaili lihaksien lomassa?

Seuraava havaintohan on prätkän raivoisa päristely ja rikkinäiset jaffapullot pitkin pientareita.

Mitäs sitten seurasi ...
They copied all that they could follow but they could not copy my mind,
and I left ´em sweating and stealing and a year and half behind.

- Rudyard Kipling
Kotipoliisi
Martin Beck

Wagner kirjoitti:
Kotipoliisi kirjoitti:...Näissä aisoissa "paneminen", "naaraat" , "taisto" ja "likvidointi" eivät ole missään erityisessä roolissa.
Ihanko arvelet Bodomille mennyn kalastelemaan ja lausumaan runoja ?
Minusta tuntuu siltä, että sinne mentiin linnut mukana pesänetsintään

Normaalin nuoruuden kuvioita, pahoitteluni, jos olet tästä välttynyt.
En halua millään tavoin loukata, en vain ymmärrä roolikuvitelmiasi.

8)
Hei Wagsu, kaikki on koettu, enkä ole näiltäkään välttynyt. Juttu koski vaan Konstan kummallista ajattelumallia, jota en oikeastaan jaksa ajatella enää, kun äijä sekottaa hyvätkin ajatukset ja laittaa kaiken mullinmallin :D

Onnellista Uutta Vuotta 2010!

- Rudyard Kipling
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Kotipoliisi kirjoitti:Mitäs jos Seppo olikin lihaksikkaana painijamiehenä mieletön naistenmies?
Oikein kunnon Hunks, joka muutaman Salmisaaren jälkeen veti niemenkärjessä sellaiset uimahousu-uinnit, että Irmelillä jäi Laulukirjan tekstit kesken?
Nissukka unohdettiin kokonaan kun Sepi elvisteli rantakalliolla ja naiset huokaili lihaksien lomassa?
Heh, jos joku profiloisi tuon kirjoittajan luiseksi, aknesta kärsiväksi pitkätukkaiseksi maalaispojaksi < 18v, jonka ainoa lihaskäyttöaktiviteetti liittyy Zetorin virta-avaimen kääntöön, en epäröisi antaa anlyysille puoltoani, sillä ei naista voi valloittaa hiellä, lupauksilla, mehtäsuunnitelmilla tai lihaksilla, vaan aidolla ja rehellisellä tunteella ja molemminpuolisella, kunniottavalla kanssakäymisellä ja aidolla rakkaudella.
Ainakaan niitä naisia, joita arvostan.

8)
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kotipoliisi
Martin Beck

Wagner kirjoitti: ..aidolla ja rehellisellä tunteella ja molemminpuolisella, kunniottavalla kanssakäymisellä ja aidolla rakkaudella.
Ainakaan niitä naisia, joita arvostan.

8)
Noin, vuoden viimeisenä päivänä löytyi se syvin olemus ja tunteiden palo. Tähän on hyvä lopettaa tämä vuosi, laitetaan tähän loppuun vielä kaikista ihanin mietelause rakkaudesta:

Rakkaus on pitkämielinen. Rakkaus on lempeä.
Rakkaus ei kadehdi. Rakkaus ei kerskaa. Rakkaus ei pöyhkeile.
Rakkaus ei käyttäydy sopimattomasti. Rakkaus ei etsi omaansa.
Rakkaus ei katkeroidu. Rakkaus ei muistele kärsimäänsä pahaa.
Rakkaus ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa.
Kaikki se peittää. Kaikki se uskoo. Kaikki se toivoo. Kaikki se kärsii.
Niin pysyvät nyt Usko, Toivo ja Rakkaus, nämä kolme ;
mutta suurin niistä on Rakkaus

Näin se on. 8)

- Rudyard Kipling
papillon
Perry Mason

^^^ Tuosta Sepon lihaksikkuudesta, olemisesta " painijamies " niin sen verran että tuo painiura kesti kolmisen vuotta, 8v - 11v jos sitäkään.
Eli en nyt tiedä niistä lihaksista enkä oikein lopulta painitaidoistakaan.
Etevä pikkupoika oli painimaan, joskin liian hyväntahtoinen ja sanoiko että pehmeä, nimittäin valmentaja A. Toivola, taksisuhari.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Sitä mietin, että jos teltta ei ollut löydettäessä sillä paikalla, mihin se alunperin pystytettiin, niin olisiko sen liikettä mahdollista selittää uhrien rimpuilulla ja kamppailulla, mikä murhaajan hyökätessä käytiin? Osa teltan naruista oli katkaistu ennen murhia vai kuinka, osa sitten repesi?

Olisiko paikalla huhuttu "koroilla raavittu maa" voinut olla irronneiden telttakeppien raapimajälkiä? Tässä voi olla murre-erojakin, mutta mielestäni korko viittaa teräviin ja suht kapeisiin kengänkorkoihin, vrt. korkokenkä, ei mihinkään miesten kannallisiin ronttosiin.
yövuoro
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Ajatus teltan siirtymisestä ainakin osittain kumoaa sitten sen, että Gustafssonin kenkien Mäen veriroiskeet olisivat syntyneet kenkien ollessa jätettynä teltan oviaukolle nukkumaan mentyä.
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

yövuoro kirjoitti:Ajatus teltan siirtymisestä ainakin osittain kumoaa sitten sen, että Gustafssonin kenkien Mäen veriroiskeet olisivat syntyneet kenkien ollessa jätettynä teltan oviaukolle nukkumaan mentyä.
Vai oletetaanko teltan siirtyneen vasta surmien jälkeen?
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
papillon
Perry Mason

^ Ei tarvitsisi olettaa mitään jos alunperin se tutkimus olisi tehty niin huolella kun siihenkin aikaan oli mahdollista.
Ensimmäisessä aallossa KRP stä paikalle tulivat Leirimaa, Falck ja Aalto.
Heistä Aalto kameransa ja Falck paikallistuntemuksensa vuoksi.
Kellon sojottaessa noin 13:30-14:00. Leguri oli paikalla lämpömittareineen 13.20.
Mutta kun pääjoukko Vainion johdolla kerkesi paikalle n. klo 16:00 aikoihin oli uhrit pois ja taisi olla telttakin kasassa.
Loppuporukka pohti että mitähän tässä sitten tutkitaan. :shock:
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Jos telttaa olisi siirretty, niin mihin suuntaan sitä olisi siirretty? Olen lukenut kyllä ketjun, mutta en osaa hahmottaa (suurin osa kuvistakaan ei näy minulla, liekö vika koneessa vai ovatko ne muuten hävinneet, muutama "taidetta ilman käsiä"-installaatio kyllä näkyy).

Eli jos telttaa olisi siirretty tappajan toimesta, niin loogisinta - joskin lyhytnäköistä - sitä olisi kai ollut siirtää rannan suuntaan. Eikös maastokin viettänyt sinnepäin? Jos taas teltta on siirtynyt pääpuolen suuntaisesti keskemmäksi niemeä, niin silloin uhrit olisivat luultavasti vaistomaisesti sitä siirtäneet yrittämällä paeta jalkopäädystä päin (?) annettuja iskuja.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Siirron suunnasta minulla ei ole tietoa.
Palstan muilla keskustelijoilla luultavasti on varsin tarkkojakin tietoja telttakeppien kohdista
ja poliisin eri lavastustilanteissa pystyttämien telttojen positioista.
Mahdollisesti teltan siirto selittäisi 60-luvun uutisoinnin kengän korkojen jäljistä paikalla.
KRP parhaiten tiennee, paljonko ja mihin suuntaan telttaa on siirretty.
Vastaa Viestiin