Kauhajoen koti- ja laitostalousoppilaitoksen ammuskelu 2008

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Mia Wallace
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Mia Wallace »

Muron puolella "tiedetään", että Matti olisi Pyhäjärveltä kotoisin.
Siellä myös "tiedetään", että syrjintää ja koulukiusaamista olisi hänenkin taustalla... Enkä kyllä yhtään ihmettele, vaikka näin olisikin! :cry:
Ja mä kuolen näihin ihmisiin
jotka ei merkitse mulle mitään
kertoo mitä pitää tehdä
mitä täytyy yrittää
mä kuolen kun mun suuni huutaa
valkoisia valheita
ja jättää kertomatta
aina osan totuutta
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

vilja kirjoitti: Ja muistaako kukaan miten Auvisen vanhemmille kävi, kun selvisi mitä poika oli tehnyt?
Muistaa. Auvisen isä lähti koululle heti asiasta kuultuaan.

Tuo piilotteleminen ei muutenkaan ole kovinkaan hyvä pitkän tähtäimen suunnitelma ja poika saattaa olla jo tuntien sisällä kuollut. Jotenkin luulisi, että oman pojan luokse sairaalaan olisi kiire, kaikesta huolimatta.
Viimeksi muokannut joey, Ti Syys 23, 2008 5:25 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
PorcelainDoll
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja PorcelainDoll »

vilja kirjoitti:toisaalta haluttaako tuossa enää vastatakkaan puhelimeen. eiköhän vanhemmat/vanhempi ole kuullut sen telkkarissa tai radiossa, netissä, töissä..? tietää, että mikä puhelu on tulossa. :(
Ja muistaako kukaan miten Auvisen vanhemmille kävi, kun selvisi mitä poika oli tehnyt?
Ilmeisesti tarkoitat sitä että Auvisen vanhempia alettiin "vainoomaan" jopa saman sukunimisille muistaakseni soiteltiin.
Nothing Lasts Forever
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

joey kirjoitti:
Harmittaa vietävästi tuo että ulkomailla uutisoidaan taas siitä, kuinka paljon Suomessa on aseita. Miten helvetissä se nyt kertoo yhtään mistään yhtikäs mitään?
Joku voisi tietysti tehdä tutkimusta siitä, että korreloiko aseiden määrä asella tehtyjen väkivallantekojen määrän kanssa millään tavalla...
Viimeksi muokannut Marsalkka, Ti Syys 23, 2008 5:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
vilja
Susikoski

Viesti Kirjoittaja vilja »

PorcelainDoll kirjoitti:
vilja kirjoitti:toisaalta haluttaako tuossa enää vastatakkaan puhelimeen. eiköhän vanhemmat/vanhempi ole kuullut sen telkkarissa tai radiossa, netissä, töissä..? tietää, että mikä puhelu on tulossa. :(
Ja muistaako kukaan miten Auvisen vanhemmille kävi, kun selvisi mitä poika oli tehnyt?
Ilmeisesti tarkoitat sitä että Auvisen vanhempia alettiin "vainoomaan" jopa saman sukunimisille muistaakseni soiteltiin.

khyl.
Kaikkea sanomaanne voidaan käyttää teitä vastaan.
Luupää
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Luupää »

.

Ote Alibin netistä:
Menehtyy tai vammautuu eliniäksi

- Tällä hetkellä leikkaus ei ole mahdollinen, Lehto kommentoi.

Ampujan ennuste on todella huono. Lääkärin mukaan ampuja vammautuu eliniäksi, mikäli hän jää henkiin.
Että joo... taitaa uhreja tulla ns. pyöreä luku.
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

En usko häpeään, enkä pelkoon. Jokin muu selitys varmasti vanhempien kiinni saamiselle ja saapumiselle on.

Kyllä veri on vettä sakeampaa
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Marsalkka kirjoitti:
joey kirjoitti:
Harmittaa vietävästi tuo että ulkomailla uutisoidaan taas siitä, kuinka paljon Suomessa on aseita. Miten helvetissä se nyt kertoo yhtään mistään yhtikäs mitään?
Joku voisi tietysti tehdä tutkimusta siitä, että korreloiko aseiden määrä asella tehtyihin väkivallantekoihin millään tavalla...
Siitä en tiedä, mutta aseita hallussapitävien henkilöiden määrä varmasti korreloi. Suomessa tilanne ei ole sama kuin esimerkiksi Jenkeillä, että joka toisella on pyssy auton hanskalokerossa. Kuten sanottua, suuri määrä aseita jakaantuu kohtalaisen pienen joukon kesken. Ja aseharrastajia en ainakaan itse pidä kovinkaan vaarallisina.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

TV1:n uutisissa haastateltu IRC-Gallerian viestintäpäällikkö sanoi toimittajalle hymähtäen, että kyllä se vastuu on heillä jotka sivuja katsovat. He voivat ilmoittaa asiattomuuksista ja jos on aihetta, niin sitten kyllä poistamme aineiston.

Viestintäpäällikkö siirsi vastuun sivuston lukijoille... Kiva homma hänelä. Ei vastuuta. Nyt sitten selitteli, että juu, heti kun saimme epäilyjä, niin suljemme ja kerroimme poliisille. Sitten vasta.

Olisikohan ao. hapatusta suoltavan gallerian syytä lisätä moderaattoreita. Moiset aseella rehvasteluvalokuvat voisi nakata ilman syytä roskiin. Aih, mutta meillähän on sananvapaus...

Kuin myös Kouvolan juhannussurman puukottajan kuvat. Jotain hauskaa ja hihiteltävää niissäkin irc-gallerian viestintäpäällikön mukaan varmaan oli, kun antoi niiden siellä olla.

Kynnys esittää idioottia ja olla idiootti on niin matala, että siihen olisi syytä puuttua.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Mia Wallace
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Mia Wallace »

Tai sitten tietävät jo että niiden lapsi on tekejen takana, häpeävät niin paljon sekä pelkäävät mediamyllytystä?
Voihan se noinkin olla, mutta jos kuvittelisin, että kyseessä olisi oma lapseni (toivon ja rukoilen, ettei koskaan ole) niin kyllä minä haluaisin olla hänen vierellään. Itse asiassa en haluaisi mitään muuta kuin olla hänen vierellään ja lähellään tuossa tilanteessa.
Ja mä kuolen näihin ihmisiin
jotka ei merkitse mulle mitään
kertoo mitä pitää tehdä
mitä täytyy yrittää
mä kuolen kun mun suuni huutaa
valkoisia valheita
ja jättää kertomatta
aina osan totuutta
karra
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja karra »

*poistettu lautamiestekstiä*tm
teltta puukko ja viimeinen erhe.
Paikalla
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Kun nyt Suomelle luodaan brändiä niin valitettavasti näyttää siltä että ulkomailla ajatellaan jo: "Suomi - kouluammuskelujen luvattu maa"

Ei tarvitse olla kummoinen ennustaja jos toteaa, että nyt näitä tulee lisää. Mitähän tapahtuu Jokela massacren vuosipäivänä 7.11. :evil:

Tällä pojalla taisi olla järeämpää aseistusta kuin .22 pistooli. Poliisi oli ainakin todennut että järeillä aseilla on ammuskeltu = hirvikivääri, haulikko?
Viimeksi muokannut Jack the Ripper, Ti Syys 23, 2008 5:31 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Mother_North
Roger Murtaugh

Ovat näämmä siistineet käyttäjien kuvia Irc-galleriassa jo.
Muutamilta ns tutuilta on kadonnut kuvamateriaalia ylläpidon toimesta.
Mother_North
Roger Murtaugh

Ei passaa syyttää ketään ellei varmaksi tiä.. soo soo
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

*poistettu lautamiestekstiä*tm
Vastaa Viestiin