Naurattaa murhainfossa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

rosamarine
Adrian Monk

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

John Doe kirjoitti:Niin ja so what??Tää on mun aloittama ketju ja katson asiakseni sanoa,että VIE HEVONKUUSEEN ASIAT JOTKA EI MILLÄÄN TAVALLA LIITY TÄHÄN AIHEESEEN!! Kiitos. 8) Sirpan salaliitoille lienee olemassa parempiakin "sijoituspaikkoja" kuten Lautamiehet osio. :twisted:
Buaahh hah hahahaaa haaa :lol: :lol: :lol: :lol:

"Mun alottama ketju" ... :lol: :lol: :lol: :lol:

Idiootti.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Olisit ny liittäny mukaan vielä seuraavan kommentin Sirpalta: OSU JA UPPOS!
Nii että kuka tässä olikaan tyhmä/ohi aiheesta??
Sulle paras paikka olis äärimuslimimaa tai Pub Prison,kunhan pysyisit pois ketjuista,joissa puhutaan asiaa. Olkoonkin että luulen sinulla olevan järkeä...pitäs vaan oppia käyttämään sitä! :twisted:
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

John Doe kirjoitti:Olisit ny liittäny mukaan vielä seuraavan kommentin Sirpalta: OSU JA UPPOS!
Nii että kuka tässä olikaan tyhmä/ohi aiheesta??
Sulle paras paikka olis äärimuslimimaa tai Pub Prison,kunhan pysyisit pois ketjuista,joissa puhutaan asiaa. Olkoonkin että luulen sinulla olevan järkeä...pitäs vaan oppia käyttämään sitä! :twisted:
Heh. Hyvä kommentti John Doelta, jonka "puhuminen asiasta" tarkoittaa copy - pastea iltalehden nettiversiosta.
Paavo Arhinmäki on äijä!
John Doe
Christopher Lorenzo

Naurattaa ihmisten "kapea-alaisuus"....kuten tuo yllä oleva!! 8)
Siinä vaiheessa kun löytyy "oikeita" alustuksia,niiden kopioitujen lisäksi,voi mielestäni kommentoida toisen tekemisiä/tekemättä jättämisiä!!
Niin että LONELINES on hyvä ja osoittaa edes yhden tekemänsä alustuksen,joka on muualla kuin Ajankohtaista osiossa (ne kun on pakko hyväksyä copyina,koska tietoa ei ole haettavaksi MISSÄÄN!)....saatan siinä tapauksessa minäkin lakata nauramasta!! 8)
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

John Doe kirjoitti:Naurattaa ihmisten "kapea-alaisuus"....kuten tuo yllä oleva!! 8)
Siinä vaiheessa kun löytyy "oikeita" alustuksia,niiden kopioitujen lisäksi,voi mielestäni kommentoida toisen tekemisiä/tekemättä jättämisiä!!
Niin että LONELINES on hyvä ja osoittaa edes yhden tekemänsä alustuksen,joka on muualla kuin Ajankohtaista osiossa (ne kun on pakko hyväksyä copyina,koska tietoa ei ole haettavaksi MISSÄÄN!)....saatan siinä tapauksessa minäkin lakata nauramasta!! 8)
Kyllä minulla on ihan kohtuullisia alustuksia menneiltä ajoilta paljonkin, mutta en ole ollut niin aktiivinen viime aikoina, että olisi nyt viime viikoilta mitään alustuksia. Lisäksi jos laitan jonkun iltalehden jutun kopioituna, kommentoin myös niihin jotakin, että on myös omaa tuotosta, toisin kuin sinulla. Minfon etusivulla on ollut mm. minun aikanaan tekemä sepustus koulukiusaamisesta. Nuo jatkuvat hymiöt tuovat väkisin mieleen kuvan sinusta vähän yksinkertaisena vittuilijana kun sinulla harvemmin on mitään oikeaa annettavaa. Kohtuullisuudesta sen verran, että pidetään kohtuullisuuden mittarina vaikka sinun tasoasi, joka on helppo ylittää. Ilman muuta palstalla on minua etevämpiä ihmisiä montakin, sitä en yritä väittää.
Paavo Arhinmäki on äijä!
John Doe
Christopher Lorenzo

Katsoppas siinä tapauksessa vaik 2 viikon ajalta mun tekemät "oikeat" alustukset,tai vaikka koko ajalta mitä olen palstalla pyörinyt.....saatat vaikka hämmästyä! :wink:
rosamarine
Adrian Monk

Jooh, kiitos John Doe referaateista, ne oli ihan kivan tyhjentäviä. Vielä kun opit kirjottamaan sillai, että niitä jaksais lukeakin...
Yavanna kirjoitti:[OT]Toivomuksena sanon kyllä, että jospa arvon John Doe voisit kiinnittää huomiota siihen kirjoittamiseen. Olisi paljon mukavampi lukea tekstiä kun laittaisit pisteiden ja pilkkujen jälkeen välin. Jos kirjoittaminen muutoin tuottaa hankaluuksia, niin suositeltavaa on että kirjoitat tekstin puhtaaksi Microsoft officen tai Open officen tekstinkäsittelyohjelmalla ensin ennen kuin laitat tänne. Näin olen itse oppinut tekemään, kun kirjoittelen jatkotarinoita toisella foorumilla ja niihin tulee joskus kirjotettua todella pitkiä jatkopaloja.
Ja siis todellaki tarkoitan, että vain tämmöset pitkät jutut kuten alustukset juuri on hyvä käydä wordilla tms tekstinkäsittelyohjelmalla läpi, kun niissä on nykyisin se oikolukuohjelma.
Ei millään pahalla, mutta lähestulkoon yhtenä pötkönä olevan tekstin lukeminen ei ole kivaa.[/OT]
otappa vinkistä vaarin ja tsemii Kuva

:lol:
John Doe
Christopher Lorenzo

Paas Rosa katsoen kuinka olen oppinu annetusta palautteesta.....edes sinä et löydä huomautettavaa,paitsi hakemalla haettuna: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=3&t=8339
Missäs muuten on ne SUN alustukset? :twisted:
rosamarine
Adrian Monk

Hieno on alustus sulla ;)

Onko mun pakko jos ei jaksa eikä kiinnosta :mrgreen:

muoks. Mä en ikinä yltäis noin korkeelle tasolle kun sää :roll:
tyydyn siis pelkästään kommentoimaan =)
rosamarine
Adrian Monk

Palstan tarkoitus:
Foorumissa pystymme pohtimaan vanhoja rikostapahtumia ja niihin johtaneita syitä. Samaten voimme keskustella selvittämättömistä rikoksista ja pyrkiä hakemaan ratkaisuja ja vastauksia auki jääneisiin kysymyksiin/rikoksiin.

Voimme avoimesti pohtia kadonneita/löytyneitä henkilöitä ja niiden taustoja sekä mahdollisen rikoksen liittymistä tapahtuman kulkuun. On kuitenkin hyvä muistaa että käsitellessään henkilöiden nimiä, taikka yrityksiä, tai niiden omistajien taustoja, taikka heidän perheenjäseniään, on lähteet hyvä kirjata kirjoitukseen. Silloin vältytään spekuloinnilta onko kyseessä asian arvelua vai faktaa.

Kautta aikojen on suomessa myyty rikoslehtiä. Televisiokanavilta ei puutu rikosaiheisia ohjelmia. Julkisuuteen on tullut oikeudenkäyntejä, joita iltapäivälehdet ovat käsitelleet laajasti. Aiheita käsitteleviä keskustelupalstoja on kuitenkin ollut harvassa. Tätä varten on nyt perustettu http://www.murha.info
John Doe, onko sulta muuten jäänyt palstan tarkoitus kokonaan huomioimatta?
Kyllä, hyvät kirjoittajat ovat ihana yllätys palstalle, ja pakko sanoa, että ne mielenkiintoisimmat aiheet ovat jo täällä. Jos uusia aiheita haluaa pohdittavaksi, ajankohtaista osio on todella arvokas lisä, ettei tämä palsta kuole omaan mahdottomuuteensa.
En näe mitään tarvetta lähteä etsimään tällä hetkellä uusia aiheita merten takaa ja kääntämään niitä suomeksi. Täällä on jo hyviä jutun kirjoittajia kylliksi, kuten HarrietM ja muutama muu, sua en niin laske tähän meriittiin, sorry.
Mutta. Koska et pysty pohdiskelevaan tai muuten verbaalia taitoa vaativiin suomen kieltä 100%:sti osaaviin kommentteihin, niin suotakoon sinulle linkkien postaus, kyllä se sokea kanakin ehkä joskus jyvän löytää :lol:
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Mä en ookaan tiennyt, et jos ei aloita uusia aiheita Minfoon on pohjasakkaa, ja hyvillä alustuksilla on Minfon kermaa :shock:

*lähtee etsimään lähintä lusikkaa*
John Doe
Christopher Lorenzo

rosamarine kirjoitti:Palstan tarkoitus:
Foorumissa pystymme pohtimaan vanhoja rikostapahtumia ja niihin johtaneita syitä. Samaten voimme keskustella selvittämättömistä rikoksista ja pyrkiä hakemaan ratkaisuja ja vastauksia auki jääneisiin kysymyksiin/rikoksiin.

Voimme avoimesti pohtia kadonneita/löytyneitä henkilöitä ja niiden taustoja sekä mahdollisen rikoksen liittymistä tapahtuman kulkuun. On kuitenkin hyvä muistaa että käsitellessään henkilöiden nimiä, taikka yrityksiä, tai niiden omistajien taustoja, taikka heidän perheenjäseniään, on lähteet hyvä kirjata kirjoitukseen. Silloin vältytään spekuloinnilta onko kyseessä asian arvelua vai faktaa.

Kautta aikojen on suomessa myyty rikoslehtiä. Televisiokanavilta ei puutu rikosaiheisia ohjelmia. Julkisuuteen on tullut oikeudenkäyntejä, joita iltapäivälehdet ovat käsitelleet laajasti. Aiheita käsitteleviä keskustelupalstoja on kuitenkin ollut harvassa. Tätä varten on nyt perustettu http://www.murha.info
John Doe, onko sulta muuten jäänyt palstan tarkoitus kokonaan huomioimatta?

Mulla ei ole jäänyt huomiotta.....mutta sinulla valitettavasti näyttäisi niin käyneen!En ainakaan näin ykskaks muista YHTÄKÄÄN kommenttia edes,joka olisi sinulta kotoisin/ajankohtainen/järkevä,yhteenkään juttuun joka täällä esiintyy.Sitäpaitsi,JOS EI KIINNOSTA,kuten itse ilmoitit,voisi olla kannattavaa vaihtaa Suoli-24jään,siellähän ne muutkin kaltaisesi "keskustelee".Ainoa missä sinä olet Minfoa "rikastuttanut" on Pub Prison,kuten kuka tahansa voi havaita.Pakko myöntää,että sulla olis taatusti älyä muuhunkin,mutta kun ei kiinnosta,näköjään. :roll:
Niin ja TAAS naurattaa ihan pirusti! 8)
rosamarine
Adrian Monk

^ Kulta pieni, älä lue mun kommentteja, ignooraa ne ;)
Oi Khyllä naurattaa muakin, nauretaan yhdessä? :lol: :lol:
SharQ
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja SharQ »

Cassandra kirjoitti:Mä en ookaan tiennyt, et jos ei aloita uusia aiheita Minfoon on pohjasakkaa, ja hyvillä alustuksilla on Minfon kermaa :shock:

*lähtee etsimään lähintä lusikkaa*
Mulle kylla riittaa ihan hyvin tama 'pohjasakan' rooli... Kerma kuoriutuu aina ensimmaisena pois, sen jalkeen se neste siita valista, mutta pohjalle jaa aina voittajana POHJASAKKA :mrgreen:
John Doe kirjoitti:Katsoppas siinä tapauksessa vaik 2 viikon ajalta mun tekemät "oikeat" alustukset,tai vaikka koko ajalta mitä olen palstalla pyörinyt.....saatat vaikka hämmästyä! :wink:
Mietin vaan noita alustuksia. Sinallaan kivaa luettavaa, siina ei valittamista. Mutta, ne mita tuossa olen lueskellut ovat niin valmiiksi pureskeltuja ettei niista jaa enaa mitaan keskusteltavaa. Ja alustuksen tarkoitushan on se, etta se herattaisi keskustelua.

Ja jos vanhat merkit paikkansa pitaa niin minultakin tulet tenttaamaan, etta missas minun alustukset ovat? Vastaan siihen jo etukateen, saastyt kommentoimisen vaivalta. Ne alustukset tulee sitten aikanaan, kun on sellainen aihe, josta todellakin jaa keskusteltavaa ja spekuloitavaa.

EDIT: Pari typoa korjattu
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

JIIHAA! FOORUMI ON VIHDOIN AUKI!

Oliko tää semmonen joululahja nyt sitten meille kaikille m.infolaisille?

Ollaan oltu niin kilttejä :mrgreen:
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Lukittu