Tuohon että olisi johonkin kuoppaan pudonnut niin kyllä se nuuskukoirat olisi pienen maddyn löytäneet kun tuoreita jälkiä pääsivät haistelemaan eli eipä unohdeta kaikkia FAKTOJA. Eikä etsintöjen alussakaan etsitty vain elävää maddya vaan poliisilla oli silloin vanhemmista huolimatta myös se mielessä että lapsi on voinut itse lähteä kävelemään ja loukata itsensä.
Meillä mies lukee ammulla mulle maddy-uutiset aamupalan painikkeena ja birminghamin labra ei ole siis vielä saanut valmiiksi tuloksia. Brittilehdet ovat siis painaneet taas mitä sattuu...tänään samassa artikkelissa oli mielenkiintoisia lapsuksia, ensin sanottiin että tutkimustulokset eivät ole tulleet mutta brittilehdet tiesivät kertoa että dnan joukossa oli ollut tupakan tuhkaa ja olivat niin viisaita vielä että osasivat sanoa että kyseessä on portugalilaisen poliisin polttamaa tupakkaa
Gerry on kuulemma menossa takaissin töihin ja poiisit pitävät huolen hänen turvallisuudestaan töissä
Mulla jäi vähän tyngäksi tuo edellinen viesti eli se että ruumiin piilottamiseen ei mene kuin noin vähän aikaa tukee entistä enemmän sitä että vanhemmat ovat jutun takana tai toinne vanhemmista. itse en usko autoa käytettäneen piilottamiseen kun koirat kuitenkin olivat niin hyvin maddyn jäljet haistaneet. täällä oli aiemmin se hassu juttu niistä kaksosten rattaista musta aurinkosuojan kanssa...Illalla kate on hyvin voinut kuskata maddyn niissä jonnekin ja jos joku tuttu olisi tullut vastaan niin sanonut vaan että nukuttaa lapsia näin kun eivät millään meinanneet sisällä nukahtaa...Katehan oli tapas-porukasta se joka lenkkeili lähimaastossa joka päivä joten paikat viikon aikana taisi tulla tutuiksi...
uusi poliisipäällikkö on kaikille epäilijöille nyt tehnyt selväksi että vaikka heillä on yksi vahva tutkimuslinja. Kaikki havainnot tutkitaan ja on tutkittu, ihan vaan niille tiedoksi jotka ovat tätä epäilleet...vaikka brittilehdet varmaan ottaa tämänkin ilmoituksen niin että haa poliisi tutkiikin sieppausteoriaa....
eli siis siksi juttu ei vielä ole mennyt eteenpäin että tutkimustuloksia edelleen odotellaan...