No juu, mä olen suosinut eläinkaupan hiekkoja, kun yleensä paakkuuntuvat hyvin ja hajuhaitat ovat minimaalliset. Meillä putsataan kissanvessa päivittäin ja muksut ovat myös innokkaina mukana siinä hommassa (Luojan kiitos).
Mutta se hiekka, viimeksi oli niin taivaallisen huonoa, että sanoin kaupantätille siitä sitten, että eikö parempaa löytyisi ja paikkakunta on minulle niin uusi, että pitäisi tutkailla paikkoja, jos löytäisi muitakin tuotteentarjoajia.
Miten ne virtsakivet muuten ilmenee kissoilla, mouruavatko vai miten käyttäytyvät? Olen joskus miettinyt meidän kissan kohdalla, kun sillä on niitä hepuleita, että onko virtsakiviä taijtn... Leikattu kolli sekin siis.
Tosin, tää mouruaminen tuntuu rajoittuvan aamuun, kun jengi lähtee omille teilleen ja jos en päästä ovesta ulos, niin alkaa huutokonsertti

Illalla hyvin rauhallinen ja nukkuu yöt. Aamulla sillä on paha taipumus tulla herättämään (olen vähän aamu-uninen tapaus).
Ruoasta vielä, tää on tosi ronkeli, kelpaa vaan shebat ja nyt ei oikein sekään iske, kuivaraksut ostan eläinkaupasta, joskus myös jotain maitonappeja ja kissanherkkuja.
Jos kissalla on virtsakiviä, millaista ravintoa pitäisi syöttää? Ja annatko ollenkaan kuivaraksuja?