henkilökohtainen kysymys...

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:Tästä jo vetäis galluppia niin yllättävän iso prosentti ihmisistä on bi-seksuaaleja...Tämä on vain taas asia josta ei ilmeisimmin puhuta.
Mutta olipa hyvä, että tuli tämäkin asia puheeksi.
Meinaan tuota miittinkiä aatellen. :roll: :lol: nimim:*asemalle jäävä*
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

enemmän mä olisin huolissani tämän palstan mahdollisista höyrypäistä kuin kaksinaisista :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Kalessin kirjoitti:enemmän mä olisin huolissani tämän palstan mahdollisista höyrypäistä :lol:
Nii,mut justhan mä sanoin, että jään asemalle :lol:
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Mother_North kirjoitti:^Ei ole miestä eikä ole naistakaan :lol:

Jos nainen on kallellaan molempiin Don Hessu,niin se ei tee hänestä Lesboa...vaan BI,n
Ah tiedän sen, tuli vaan kirjotettua jotain, tarkoitin lähinnä ainoastaan naisiin kallellaan =)
What you do... Makes you who you are.
Kalessin
Adrian Monk

Tiina kirjoitti:
Kalessin kirjoitti:enemmän mä olisin huolissani tämän palstan mahdollisista höyrypäistä :lol:
Nii,mut justhan mä sanoin, että jään asemalle :lol:
blaah... :lol: höpönhöpön! :wink:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Kalessin kirjoitti:pistin muuten merkille myös, että meistä kaksinaisista on tosi moni miehen kanssa kuitenkin...?aika jännä yksityiskohta, ja josko se sitten olisikin altistava tekijä tälle mielenkiinnolle kaikesta hämärästä...joskus on ihan jäänyt harmittamaan, että en ole naisen kanssa koskaan seurustellut, vaikka olen ylionnellinen mieheni kanssa. no mut mennyt on mennyttä ja se saakin olla niin :lol:
Jaa-a, oliskohan tuossa vielä vähän mukana nuoruuden ehdottomuutta? melkeinpä näen itseni 15 vuotta sitten.... never say never!
Tosin en mä vieläkään seurustele naisen kanssa, mutta voipihan sitä haaveilla, vai mitä?
-uuteen mieheen en ainakaan ensimmäisenä vaihtaisi-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kalessin
Adrian Monk

:?: mitä tarkoitat ehdottomuudella, on noi hoksottimet hiukan kesäterässä ollut viimeaikoina :lol:
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Kalessin kirjoitti::?: mitä tarkoitat ehdottomuudella, on noi hoksottimet hiukan kesäterässä ollut viimeaikoina :lol:
Jospa hän tarkoitti estottomuutta :lol:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Kalessin
Adrian Monk

niin, se sopisi kyllä kontekstiin :lol:
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Huomenta vaan, Kalessin! (ja tietty kaikki muutkin)
Kyllä mä sitä ehdottomuutta tarkoitin, tähän lauseeseesi viitaten:

" vaikka olen ylionnellinen mieheni kanssa. no mut mennyt on mennyttä ja se saakin olla niin "

Kuulosti jotenkin niin ihanan varmalta/ehdottomalta tuo sun näkemyksesi tulevaisuudesta.... sorry, jos meni henkilökohtaiseksi! Tarkoitukseni ei edelleenkään ole maalata piruja seinälle, mutta toistan: never say never!

Ai miksikö en vastannut jo eilen illalla? Nokun oli tuon miehen kanssa parempaa tekemistä.... :wink:
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Patricia C. Itämaa kirjoitti:
Kalessin kirjoitti::?: mitä tarkoitat ehdottomuudella, on noi hoksottimet hiukan kesäterässä ollut viimeaikoina :lol:
Jospa hän tarkoitti estottomuutta :lol:
Huomenta siis sullekin :)
Niinkuin tuosta edellisestä huomaat, niin tarkoitin juuri sitä, mitä sanoin, mutta kyllä se estottomuuskin taitaa mun sanavarastooni kuulua :wink:
Näin vanhemmiten olen huomannut, että kun tulee paremmin tietoiseksi omasta itsestään on paljon helpompaa puhuakin asioista niiden oikeilla nimillä... (ainakin näin tuntemattomien kesken.)
Ja edelleen sorry, jos nää jutut menee liian henkilökohtaisiksi.
hipsulainen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Miehet kiinnostaa eli hetero olen
Kalessin
Adrian Monk

maija turjukka kirjoitti:Huomenta vaan, Kalessin! (ja tietty kaikki muutkin)

" vaikka olen ylionnellinen mieheni kanssa. no mut mennyt on mennyttä ja se saakin olla niin "

Kuulosti jotenkin niin ihanan varmalta/ehdottomalta tuo sun näkemyksesi tulevaisuudesta.... sorry, jos meni henkilökohtaiseksi! Tarkoitukseni ei edelleenkään ole maalata piruja seinälle, mutta toistan: never say never!
jepjep, nyt hokasin. en tiedä onko ehdottomuutta, mutta totta se ainakin on :D enkä mä loukkaannu hyvällä sanotuista henkilökohtaisuuksista, koska on ihan kiva huomata kuinka paljon muut miettii omia postauksia :lol:
Miina
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Miina »

Miehiä, miehiä... ehdoton hetero.
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Kalessin kirjoitti:
maija turjukka kirjoitti:Huomenta vaan, Kalessin! (ja tietty kaikki muutkin)

jepjep, nyt hokasin. en tiedä onko ehdottomuutta, mutta totta se ainakin on :D enkä mä loukkaannu hyvällä sanotuista henkilökohtaisuuksista, koska on ihan kiva huomata kuinka paljon muut miettii omia postauksia :lol:
No hyvä, ettet loukkaantunut, mä jo säikähdin, että olenko taas (pahan tapani mukaan) ollut liiankin suora :roll:
Mulla taitaa olla tapana myös miettiä liiankin paljon :!:
-tyttäreni sanoin: ajattelen liikaa ja kärsin siitä-
Vastaa Viestiin