Hyva isaehdokas ja passeli av(i)omies
^Ehkä katajainen kansa halusi ja haluaa ennaltaehkäistä pettymykset. Kun odottaa pahinta eikä turhia naureskele, eivät huonot kokemukset tunnu niin musertavilta, kun ne on jo etukäteen murehdittu. Ja sanotaanhan: Itku pitkästä ilosta... turha nauru ja ilo vetää puoleensa huonoa kohtaloa 
Nothing is quite what it seems
HehMaybrick kirjoitti: ^Ehkä katajainen kansa halusi ja haluaa ennaltaehkäistä pettymykset. Kun odottaa pahinta eikä turhia naureskele, eivät huonot kokemukset tunnu niin musertavilta, kun ne on jo etukäteen murehdittu. Ja sanotaanhan: Itku pitkästä ilosta... turha nauru ja ilo vetää puoleensa huonoa kohtaloa Shocked
No, kaiken järjen mukaan nauru helpottaisi ankeita aikoja. Mutta tuohan liittyy uskontoon, kaikenlainen ilakointi ja tanssi (suurin synti) vie ajatukset pois Jumalasta. Näin olen kuullut erään saarnasmiehen selittävän myös urheilun synnillisyyttä
Olihan tämä ketju nimenomaan henkilökohtaisille mielipiteille?
MINUN mieheni pitää olla pitkäpinnainen, huumorintajuinen, lempeä, rento, huolehtivainen, symppiksen näköinen ja kaunisääninen. Niin sängyssä kun muutoinkin. Hyvä perse ja suu on ISO plussa. Ja...no ookoo, kokoasiat jääköön muuanne. Sen pitää olla sellainen että haluan sitä vuosienkin jälkeen eli kaikki vaikuttaa kaikkeen.
MINUN mieheni pitää olla pitkäpinnainen, huumorintajuinen, lempeä, rento, huolehtivainen, symppiksen näköinen ja kaunisääninen. Niin sängyssä kun muutoinkin. Hyvä perse ja suu on ISO plussa. Ja...no ookoo, kokoasiat jääköön muuanne. Sen pitää olla sellainen että haluan sitä vuosienkin jälkeen eli kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Haluan lisätä omaan listaani vielä yhden kohdan: milloinkaan missään tilanteessa tai mielentilassa miehen ei tule valittaa eikä ruikuttaa kuulteni yhtään mitään asiaa, eteenkään turhia komplekseja ulkonäöstä tai muusta toisarvoisesta. Mieluummin tuollaiset asiat kannattaa jättää patoutumaan sisälleen ja antaa niiden purkautua myöhemmin vaikka mielisairautena, mutta ruikutusta en potentiaaliselta poikaystävältä kestä! Todellisesta ongelmasta voi puhua asiallisesti silloin tällöin, kunhan pitää tarkasti huolen siitä, ettei se ole millään muotoa muuttumassa jankutukseksi. Huh.
Muistin taas miksi olenkaan pysytellyt tiiviisti sinkkuna.
Muistin taas miksi olenkaan pysytellyt tiiviisti sinkkuna.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Alkaahan niitä tulla. Päästään asiaan tuon "-Kiinitti huomioni Martin ensikertaa tavatessani hänen syvällisiin ajatuksiinsa Martin spekuloidessa Valamon luostarin tulevaisuutta." lässyn lässyn jälkeen...Mata Hari kirjoitti: Ääni, takapuoli, ne ratkaisee fyysisten ominaisuuksien puolelta. Eli jos ne ok, voi päästä välieriin, joss sitten tarkastellaan psyykkistä ja sosiaalista puolta.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Tärkeintä miehessä on se, että sillä on jokin oma juttu, oli se sitten harrastus, kiinnostuksen kohde tai vaikka ihan vain yleinen elämänasenne. Ulkonäöllä ei ole juuri mitään väliä, enemmän kiinnitän ihmisissä huomioon kokonaisuuteen, esim. kävely- ja puhetyyliin, pukeutumiseen ym. Periaatteessa mies saa olla ujo, ylisosiaalinen tai jotain siltä väliltä, jälleen kerran painotan kokonaisuutta. Vaikka jotain huonoja ominaisuuksia löytyisikin, niitä voi jossain määrin kompensoida hyvillä. Oikeastaan ainut välttämätön ominaisuus on hyvä hygienia 
Esim. käpistelijät (tietojenkäsittelytieteen opiskelijat) ovatkin sitten jo asia erikseen (sori jos teitä sattuu täällä olemaan).
Mitä ihmettä, itse opiskelen matikkaa ja pakko sanoa, että meidän pojat on aivan mahtavaa, mukavaa ja rentoa sakkia, ei todellakaan mitään rouskujaMerope kirjoitti: - Fiksu. Sekä älykäs että ihan noin maalaisjärkeäkin pitää olla. (katsokaapa esimerkiksi matikan opiskelijoita, niin tiedätte, mitä tarkoitan...)
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
-Shakespeare
Nooh, enköhän kykene uskomaan, että on olemassa myös hieman maanläheisempiä matikanopiskelijoita. Omat kokemukseni heistä ovat kenties hieman rajoittuneet, mutta noin yleensäottaen, jotenkin tuntuu, että tietyt elämisen peruselementit ovat hukassa useammalta, kuin muualta napatulla sakilla keskimäärin.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
into his head.
Heheh, no onhan meillä toki jonkin verran sellaista "MAOL=raamattu"-porukkaakin (tai no eihän se tietenkään enää yliopistossa ole), mutta itse ihan yllätyin siitä, miten rentoa porukkaa matikan laitokselta löytyi. Tietysti matikka on monelle vain välivuosien viettopaikka (helpohko päästä sisään), mikä osaltaan selittää, miksi jengi ei paljon pingota. Ehkä nuo kuvailemasi tyypit löytyvät sitten noista täyden pisteen laudatureilla sisään päässeistä ja ihan varta vasten matikkaa opiskelemaan tulleista...Merope kirjoitti:Nooh, enköhän kykene uskomaan, että on olemassa myös hieman maanläheisempiä matikanopiskelijoita. Omat kokemukseni heistä ovat kenties hieman rajoittuneet, mutta noin yleensäottaen, jotenkin tuntuu, että tietyt elämisen peruselementit ovat hukassa useammalta, kuin muualta napatulla sakilla keskimäärin.
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
-Shakespeare