25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
katjuska82
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: La Huhti 26, 2014 3:29 pm

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja katjuska82 »

jos mä kerron sen nimen niin se on takuuvarma kunnianloukkaus syyte tulossa.. niin lähellä mä olen tätä asiaa niin en viitsi riskeerata
-VF-
Armas Tammelin
Viestit: 80
Liittynyt: To Tammi 13, 2011 11:45 pm

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja -VF- »

katjuska82 kirjoitti:se murhaaja oli ennen kiltti ja ihana ihminen josta ei tosiaan olisi koskaan uskonut että tekee jotain tämmöistä. mutta kama alko maistumaan liikaa ja vei mukanaan..
Se on jännä miten näitä piri/subunarkkeja pidetään aina niin mukavina ja ihanina ihmisinä. Sitten ihmetellään kun ne tekevät jotain typerää, niin alkaa jeesustelu ja voivottelu.

Kaikista narkeista kannattaa olla erossa jos ei halua, että lähipiiriin kuuluva tekee jotain typerää.
katjuska82
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: La Huhti 26, 2014 3:29 pm

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja katjuska82 »

mä lähinnä kyllä tarkoitin että ennen kun sille se kama alko maistumaan niin oli semmoinen, sitten muuttui.. ja en ole vissiin mitään voivotellut,mua ei tippaakaan kiinnosta sen narkkaamiset ja muut paskat. saa mädäntyä selliinsä niin pahan teon teki.
tötterö
Rico Tubbs
Viestit: 1209
Liittynyt: Pe Elo 30, 2013 9:11 am

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja tötterö »

Miksi juuri ne mukavat ihmiset tekevät hirmutekoja ? Itsekin koen olevani kaikkien kaveri ja avohoidossa sekä suunnitellut aikoinaan hurjiakin juttuja.

Jos olisin aikoinaan tehnyt Gertit, olisi varmasti moni loksuttanut suunsa levälleen. Meillä mukavilla kaikkien kavereilla on pimeä puolemme.. :\.
Mulla varsinkin se on välillä todella vahvasti läsnä & silloin väärä ajoitus voisi saada paljon pahaa aikaan..
Petrit ja koululistijät olisivat pikkugeishejä. Breivikiä lähemmäksi menisin.
Kauheaa kun joku alkaa puhumaan päässä, että sinä olet luuseri paska etkä uskalla tapoaa hyttystätäkään..
Tietäisittepä ;)
Onneksi olen niin sairas että itsekin tiedostan tilanteeni, toisin kuin monet :\
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2887
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

katjuska82 kirjoitti:jos mä kerron sen nimen niin se on takuuvarma kunnianloukkaus syyte tulossa.. niin lähellä mä olen tätä asiaa niin en viitsi riskeerata
Tuskimpa vain. Täällä kirjoitellaan nimimerkillä ja mulla on joku etäinen musitikuva, että palvelin ym muut asiaan liittyvät on muualla kuin suomessam joten se IP saaminen tään sivun osalta ym ei käy posliineilta niinkuin strömsössä.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
katjuska82
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: La Huhti 26, 2014 3:29 pm

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja katjuska82 »

mä kirjauduin tänne ihan vaan siksi että saan kerrottua niinkuin asiat ovat ettei olisi niin paljoa noita turhia syyttelyitä ja spekulointeja,joten tein nimimerkin jonka kuka vaan joka oikeasti tapauksen osalliset tietää voi tajuta kuka mä olen. sen takia sitä murhaajan nimeä en voi kertoa.
Pirhonen
Olivia Benson
Viestit: 734
Liittynyt: Su Joulu 14, 2008 5:52 pm

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja Pirhonen »

Murhaajia suojellaan, perusmeininki suomessa. :?
Hattivatti
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 98
Liittynyt: La Huhti 26, 2014 10:14 pm

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja Hattivatti »

Onko etunimi Joonas?
katjuska82
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: La Huhti 26, 2014 3:29 pm

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja katjuska82 »

mä en sitä piripäätä suojele millään tavalla,mä haluan että se kärsii ja kituu lopun ikänsä niin paljon pahaa se aiheutti teollaan. mutta mä en voi sanoa sitä nimeä,ihan itseni takia en halua mitään kunnianloukkaus syytteitä tai muutakaan.
THG
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Su Joulu 09, 2012 2:01 pm

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja THG »

Katjuska, oot pelkkä vitsi. Ei ketään kiinnosta kuinka et voi kertoa jotain. Kerro tai ole oikeasti hiljaa.

Oot nyt niin lähellä ja kaikki tietää kuka sä oot ja ennen kaikkea, sä tiedät kaiken näistä kahdesta jampasta. Mutta et voi kertoa. Näit varmaan koko jutun, mutta nyt ei vaan voi.

Tietäisin onko se Joonas, mutta ai että.. nyt en voi kertoa...

Mene pois.

Itse aiheeseen;
Ainahan ne yhteiskunnallisesti heikot ja kiltit sekoo doupista, ei ne jo valmiiksi 14-17v budin, pirin, naksujen yms. kanssa leikkineet tekijät joista tulee in the end ne isoimmat ja "fiksuimmat" maahantuojat, liivijengiläiset, "katukauppiaat". Jonka jälkeen tullaankin tälle tasolle (myyntiannokset max 500e/kerta) missä uskon näiden kahden veijarin olleen, siis ko. subutex-kaupassa. Tosin voin olla väärässäkin, ja ampuja olikin kovempi äijä (ylempänä hierarkiassa mitä oletan?) mitä oletan. Mutta eikai kovat ja isokenkäiset äijät tapa näin?

En usko, että päihtymystilan takia saadaan murhaksi, enkä varsinaisesti nää kiistatonta yhteyttä sille, että tekoa olisi suunniteltu edellisenä iltana. Vaikuttaa aika impulsiiviselta odotella jotain noinkin huonossa paikassa ja lähteä ilmeisesti ilman mitään suunnitelmaa painamaan kaasua. Ja jos tämä on ollut suunnitelma pidempään kuin yhden aamun, on kyseessä helvetin tyhmä yksilö.

Ja vaikka kuinka tutut ja poliisi kääntelisi asiaa edestakas syytetyn lausuntojen mukaan, en jaksa uskoa että tässä on ollut muusta kyse kuin rahasta ja egosta. Ja tietysti se, että kun valvot pari päivää, todellisuus katoo, kuka on ystävä ja kuka vihollinen jne. sekoaminen. Like always.
kaljaloota
Theo Kojak
Viestit: 1158
Liittynyt: To Syys 13, 2012 5:34 pm
Paikkakunta: si lähikauppa

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

Jeah, nyt löytyi pienellä hakemisella, mut eipä kerrota enempää, suu suppuun :mrgreen:
katjuska82
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: La Huhti 26, 2014 3:29 pm

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja katjuska82 »

mä voin olla sulle pelkkä vitsi tai mitä tahansa oikeastaan mua ei edes kiinnosta.

ja sähän tunnut tietävän kaiken kaikesta ja siitäkin viel enemmän niin anna palaa jaa tietosi..
ainakaan tossa sun tekstissä ei ollut mitään totuutta mistään mut kaippa sä jotain viel keksit..
Roy Riviera
Alibin satunnaislukija
Viestit: 51
Liittynyt: La Syys 15, 2012 5:28 pm

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja Roy Riviera »

Tää kaveri on vissiin kattonu ihan liikaa Boardwalk Empiree :)
tötterö
Rico Tubbs
Viestit: 1209
Liittynyt: Pe Elo 30, 2013 9:11 am

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja tötterö »

Edellisiin viesteihin viitaten.

https://www.facebook.com/joonas.vaarala.1

:(
tötterö
Rico Tubbs
Viestit: 1209
Liittynyt: Pe Elo 30, 2013 9:11 am

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja tötterö »

Älä vaan "Katjuska82" sano olevasi ammutun "tyttökaveri" tai vaimo :( ?

Osanotot :(
Vastaa Viestiin