Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Madeline_Poel
Harjunpää

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

jupuduu kirjoitti:
Madeline_Poel kirjoitti:
HP OG kirjoitti:Se kuva oli linkkinä tämän ketjun ENSIMMÄISEN sivun ENSIMMÄISESSÄ viestissä :roll:

Ja juu kamputseassa käy porukkaa tosi paljon matkailemassa, espanjasta kiihottuvat eläkeläisturistit on sitten asia erikseen :lol:
No nyt VASTA näin sen ensimmäisen kuvan, aiemmin oli vain se joku hirttäytyneen äbäläväbän kuva.
Se hirttäytynyt on se Reindeerspottingin Jani josta olet itse puhunut useampaan otteeseen. Allekirjoituksesi pitää kyllä paikkansa :roll:
[
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
Madeline_Poel
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

No nyt VASTA näin sen ensimmäisen kuvan, aiemmin oli vain se joku hirttäytyneen äbäläväbän kuva.[/quote]
Jupudoo kirjoitti: Se hirttäytynyt on se Reindeerspottingin Jani josta olet itse puhunut useampaan otteeseen. Allekirjoituksesi pitää kyllä paikkansa :roll:[/quote][[/quote]

Kiva, jos allekirjoitukseni on sun mielestä mulle sopiva :D .
Sinä ja Muppe varmaan voitte jatkaa viestittelyä YV.nä, niin ketju ei mene ihan harakoille.
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Muppe kirjoitti:Kerropa tuosta kuvasta,että mitä kaikkea oli vetäny,oliko paljon velkoja,välit poikki vanhempiin jne?

Sähän näet tällaisia asioitakin?
Just näin, voit nähdä joskus oman sukulaisesi kuvan jossain palstalla, onkohan Madeleine Pohl silloin päättelemässä vaikka "selvä homppeli tuo velipoikani, narkillekin näyttää". Pientä rajaa vaikka anonymiteetti sinuakin Madde suojaa. Ihan vaikka ihmisyyden tai karman(en ole uskis, mutta karma usein toimii...) takia
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
ekn81
Alokas

Viesti Kirjoittaja ekn81 »

Kyllä siellä huumeisiin kuoltiin.olen samalta paikkakunnalta ja tiedän tapauksen.myi omaisuutensa suomessa ja lähti reissuun kavereiden kanssa.toinen kaveri kaatusi kännissä skootterilla samassa paikassa ja katkaisi kätensä.Aineiden kanssa pelasivat kaikki ja Tatu veti överit.
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Muppe kirjoitti:
Madeline_Poel kirjoitti:Anteeksi, kun sekoitin tämän kuolleen siihen Reindeerspottingin Janiin...toi Kambotzsa vain hämäsi, ja pikaisesti lukaisemalla erehdyin sitä sitten luulemaan ko. Janiksi.
Mutta tuossa kuvassa oleva hirttäytynyt henkilö ei kyllä näytä suomalaiselta, ei sitten ollenkaan.
On se kumma, että tuonne asti pitää itsari lähteä tekemään :?: .
Ei kai se nyt jumalauta itsemurhan takia sinne menny alunperin,Hoihhoijjaa

Jani oli reissussa ollu pitempään jo,alunperin porukalla,asiasta löytyy lisäinfoa Reindeerspotting-ketjusta.Tilanne siellä meni todella huonoksi,jäi yksin,se oli hukassa kauan siellä,pyysi rahaa täältä,kaverit valui suomeen,rahat loppu,lähetettiin lisää,passikin oli hukassa/myyty jne. ei saanu rahaa enää siten ulos jne jne kuvia löytyy ihan googlaamalla reindeerspotting,joku pervo on niitä tallettanu koneelleki :shock:

Ei helevetti :roll: : "On se kumma, että tuonne asti pitää itsari lähteä tekemään"

Oliko tuo oikeasti itsari? Katoppa yhtä noista kaulakiikkukuvista tarkemmin, miten hitossa tuolta korkeudelta pystyy hirttäytymään? (polvet ottaa maahan)

Yksi kuva lisää Janin "kaulakiikusta", älä klikkaa jos kasettisi ei kestä

Minusta tuo näyttää siltä, että joku veti Janin jojoon aidan yli, odotteli kunnes sätkintä loppuu ja päästi sen jälkeen köyden vapaaksi ja lähti? Ei olleskaan kaukaan haettu skenaario jos kerta rahat oli lopussa + nisti asialla = aineita käytelty velaksi?

Joten miksi tuota "itsemurhaksi" aina mainostetaan?
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Muppe
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Muppe »

Et taida hirveästi tietää itsemurhatavoista,siis ihan oikeista?
Kaverini hirtti itsensä vankilassa niin että takapuoli oli löydettäessä noin 15-20cm lattiasta,jalat suorassa eteenpäin (tutkintapöytäkirjojen mukaan)miten se on mahdollista? Helposti, kaulan alueelle ei tarvita isoakaan painetta jos haluaa kuolla väenväkisin.
Ja vastaavia hirttäytymisiä on tiedossa lukemattomia missä tekijä on vaan pötkötellyt kaulan varassa aikansa,muun kehon ollessa lattialla.
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

^Just näin - kun ei voi tietää, ei kannata olla faktaproffa.

On mahdollista tappaa itsensä jos saat nuo päähän menevät rännit tukkoon ja olet sopivassa asennossa. Painovoima hoitaa loput.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Vastaa Viestiin