Sivu 4/5

Re: Seksiskandaali pakolaisavustustyöntekijöiden keskuudessa

Lähetetty: Ma Syys 26, 2016 11:24 pm
Kirjoittaja Anti-Bini Laden
Ärrkele kirjoitti: En ole ikinä nähnyt yhdenkään musliminaisen seurustelevan kantasuomalaisen miehen kanssa. Kaikkihan tietävät miten siinä käy; nainen joutuu "kunniamurhan" uhriksi sukulaisten toimesta jos erehtyy vääräuskoisen kanssa seurustelemaan ja huonolla tuurilla mieskin murhataan, toisin kuin jos sukupuolet vaihdetaan.
Itsellä ollut nuorempana muutama suhde muslimitytön kanssa. Ja todellakin se oli aivan sairasta, isät,veljet,serkut ja muut sukulaiset soitteli mulle, kävivät etsimässä kotoani,vanhempieni ja kavereideni luonta.
Kyllä sitä nuorena pojan kloppina oli ihmeissään, kun oli vain antanut tytölle nautinnon, toisin sanoen pannut parastaan, ja koko suku oli perässä.
Että semmosta se oli. Kuinka vitun pihalla ns.suvakit ovat, tasa-arvosta ja siitä että olisimme samalla viivalla muslimien kanssa. Yrittäisivät edes ajatella asioita objektiivisesti,mikä tuntuu olevan liikaa heiltä odotettua.

Re: Seksiskandaali pakolaisavustustyöntekijöiden keskuudessa

Lähetetty: Ma Syys 26, 2016 11:41 pm
Kirjoittaja Ärrkele
Marskalkka kirjoitti:Mites toi Ben Zyskowicz ja vaimonsa?
Ben on juutalainen.

Re: Seksiskandaali pakolaisavustustyöntekijöiden keskuudessa

Lähetetty: Ti Syys 27, 2016 12:41 am
Kirjoittaja Hellapoliisi
poikani kirjoitti:Tätä on vaikea uskoa, tai että ainakaan suuremmassa mittakaavassa tapahtuisi. Karvakäsien seuraahan saa kuka tahansa kantisnainen ihan kotimaan kamarallakin, eikä tarvitse edes itse tehdä aloitetta. Jos ottaa hyysäys- ja hoivausbonarit huomioon, niin kyllähän niitä "hädänalaisia" myös helposti löytyy. Miksi mennä roskien ja paskan keskelle ulkomaille?

Eiköhän kyse ole raiskauksista, joista ei vain haluta tehdä ilmoitusta. Vastaavaahan on tullut julkisuuteen. "Heheh, yksissä tuuminhan mä noiden miesten kanssa..."
Käyväthän naiset porukalla Gambiassa ja Turkissakin. Nythän taloudellisesti tiukkoina aikoina on kuumalle puumalle selvää säästöä kun suklaasilmiä tulee Suomeen kuin liukuhihnalta.

Re: Seksiskandaali pakolaisavustustyöntekijöiden keskuudessa

Lähetetty: Ti Syys 27, 2016 2:03 am
Kirjoittaja annaanna
Berlin kirjoitti: Samoilija, paxcow, teppo (paljastettu),wd ja annanna ( jatkuvasti jäähyllä kun mokkakikkelin himo menee liian läpinäkyväksi) ja poliisiopistopelle poistuvat aina keskustelusta kun pitäisi perustella jotain... Esim. Miksi maassa maan tavalla koskee vain länsimaalaisia, ei muslimeja. Kun vastausta ei ole ja teppo ei löydä googlesta tai finlexistä ( selaa,selaa, ei löydy,muutan puheenaihetta) vastausta niin poistuvat nuolemaan haavojaan peräkammariin.
Hyvin on erikoista tekstiä asiaketjussa Berlin-Bettyab.

Minun kuvitteellinen mokkakikkelihimoni ja peräkamarissa viihtymiseni,
ketjussa en ole edes mitään kirjoittanut

Re: Seksiskandaali pakolaisavustustyöntekijöiden keskuudessa

Lähetetty: Ti Syys 27, 2016 4:52 am
Kirjoittaja DemlaMinfo
Että ihan pitäisi ihmisten hävetä näkemyksiään, jotka eivät ole oikeita tässä unelmahössötyksessä? Suvaitsevat ihmiset kertovat muille miten pitäisi ajatella. Vaikuttaa tosi suvaitsevalta?

Sitten tuodaan esille, että kyllähän miehetkin naivat ulkomailta vaimoja. Ei liity asiaan millään tapaa, jos miesten naimat vaimot aiheuttaisivat samanlaisia ongelmia kuin maahan syöksyneet muslimipakolaiset niin siitäkin puhuttaisiin kyllä, ihan yhtä kovasti ja vittuuntuneena. Mutta ei ne naiset eivät a) ahdistele lapsia kylillä b) ahdistele lapsia uimahalleissa c) ahdistele naisia yöllä d) ryöstele suomalaisia e) huutele rasismia jokaväliin f) pidä kovaa ääntä siitä miten mikään ei kelpaa, playstation on vanha ja ruokakin ihan paskaa jnejne...

Se taitaa vaan olla niin, ettei unelmahössötys kestä kriittistä tarkastelua ilman, että unelmahössöttäjiä alkaa sattumaan, kun silmät yrittää aueta vastustuksesta huolimatta.

Re: Seksiskandaali pakolaisavustustyöntekijöiden keskuudessa

Lähetetty: Ti Syys 27, 2016 6:30 am
Kirjoittaja Marskalkka
Ärrkele kirjoitti:
Marskalkka kirjoitti:Mites toi Ben Zyskowicz ja vaimonsa?
Ben on juutalainen.
Pitäisi olla siis musliminaisen suvulle vielä pahempi juttu. Mutta ovat olleet jo vuosikymmeniä naimisissa ilman ongelmia.

Re: Seksiskandaali pakolaisavustustyöntekijöiden keskuudessa

Lähetetty: Ti Syys 27, 2016 9:57 am
Kirjoittaja Gurney
Jokuroti kirjoitti:
Gurney kirjoitti: Benin vaimoa ei ole umpeenommeltu eikä verhottu kaapuun. Hän on itsenäinen nainen, jolla on samat oikeudet kuin suomalaisilla naisilla. Hän ei ole alistettu, kuten jokaikinen somalinainen - maassa maan tavalla ei toteudu muslimien yhteisössä.
Hetki. Eikös suomen tataarit ole vanhin MUSLIMI yhteisö tässä maassa? Eli miten ei toteudu se maassa maan tavalla vaikka itse juuri kuvaat tämän henkilön kohdalla miten ennakkoluulosi eivät pidä paikkaansa? Does not compute.... Jänä miten herkästi enakkoluuloiset stereotypiat romahtaa kun katsotaan yksilötasolla poikkeavaisuuksia...

Hetki. Eikös suomen tataarit ole eläneet AINA suomessa ( tai jossain venäjällä) mutta sivistysmaassa kuitenkin. Ja koska ovat aina asuneet sivistysvaltiossa niin ovat väkisinkin joutuneet elämään sen sääntöjen mukaan. Ja sopeutuneet niihin.

Hetki, ovatko tunkeutuneet maahan luvattomasti ja vaatineet suomea maksamaan ruuan ja asunnon? Alistavatko naisiaan ja aiheuttavatko kaaosta ? Kehittävätkö joukkotappelun jokaisesta pallopelistäkin ?

On pikkuisen eri asia nämä kehitysmaissa asuvat muslimimiehet kuin ikänsä suomessa asuneet tataarit, joista vain osa on islaminuskoisia.

On se jännä (ei jänä) miten ennakkoluuloisia stereotypioita suvakeilla on, verrataan vietnamin venepakolaisia ja tataareita näihin elintasosurffareihin, jotka jättävät lapset ja vaimot sodan jalkoihin ja pakenevat itse loisiksi. Jotka eivät edes halua sopeutua vaan tuovat omat tapansa länsimaihin ja vaativat muitakin noudattamaan niitä.

Re: Seksiskandaali pakolaisavustustyöntekijöiden keskuudessa

Lähetetty: Ti Syys 27, 2016 10:21 am
Kirjoittaja Jokuroti
Gurney kirjoitti: Hetki. Eikös suomen tataarit ole eläneet AINA suomessa ( tai jossain venäjällä) mutta sivistysmaassa kuitenkin. Ja koska ovat aina asuneet sivistysvaltiossa niin ovat väkisinkin joutuneet elämään sen sääntöjen mukaan. Ja sopeutuneet niihin.
1. Ei. Eivät ole asuneet AINA. Itseasiassa pieni osa suomalaisista on asunut tällä niemenkärjellä AINA. Tataarit ovat suurelta osin muslimeita, edustavat uskontoa siinä missä muutkin muslimit. Tulleet Venäjältä 1800 luvun lopun/1900 luvun alun muuttoaallon mukana.

Gurney kirjoitti:Hetki, ovatko tunkeutuneet maahan luvattomasti ja vaatineet suomea maksamaan ruuan ja asunnon? Alistavatko naisiaan ja aiheuttavatko kaaosta ? Kehittävätkö joukkotappelun jokaisesta pallopelistäkin ?
2. En tiedä mikä ryhmä on tuo jota kuvailet tässä argumentissa, ehkä vilkkaan mielikuvituksen tuotetta? Jalkapallo viittauksesta epäilin ensin FC Lahden kannattajia mutten ollut varma. Tataarien muuttoliike oli aika samankaltainen kuin nykypäivän turvapaikan hakijoiden saapuminen, tuohon aikaan tosin papereitten ja muiden kanssa oltiin renompia. Muuttoliikkeen lähtökohtana oli hakeutuminen turvaan kuten nykypäivänäkin.
Gurney kirjoitti:On pikkuisen eri asia nämä kehitysmaissa asuvat muslimimiehet kuin ikänsä suomessa asuneet tataarit, joista vain osa on islaminuskoisia.

3. Tataareista enemmistö on muslimeja. On hienoa että hahmotetaan erot muslimeissa, juuri sitä keskustelu kaipaakin. Ettei väitetä että Saudit ovat sama asia kuin miljoonat maltilliset. Tai että Islam automaattisesti tekee ihmisistä tappajia ja pedofiilejä. Olen aivan samaa mieltä että muslimeissa on ihmisiä laidasta laitaan ja on kohtuutonta yleistää kun puhutaan diverssistä ja laajasta ihmisryhmästä.
Gurney kirjoitti:On se jännä (ei jänä) miten ennakkoluuloisia stereotypioita suvakeilla on, verrataan vietnamin venepakolaisia ja tataareita näihin elintasosurffareihin, jotka jättävät lapset ja vaimot sodan jalkoihin ja pakenevat itse loisiksi. Jotka eivät edes halua sopeutua vaan tuovat omat tapansa länsimaihin ja vaativat muitakin noudattamaan niitä.
4. Jälleen kerran, tämä kuvattu ihmisryhmä ei aukene. Ehkä kyse on taas ennakkoluulojen ja propagandan luomasta fantasiasta. Tataareja ja vietnamilaisia voi oikein sujuvasti verrata tämän päivän humanitäärisen hädän tuottamiin turvapaikanhakijoihin. On se JÄNÄ miten hankala käsite stereotypia ja ennakkoluulo ovat, vähän niinkuin rasismi ja vihapuhe. Lainauksessa hyvä esimerkki virheellisestä käsitteen käytöstä.

Re: Seksiskandaali pakolaisavustustyöntekijöiden keskuudessa

Lähetetty: Ti Syys 27, 2016 9:33 pm
Kirjoittaja Ärrkele
Marskalkka kirjoitti:Pitäisi olla siis musliminaisen suvulle vielä pahempi juttu. Mutta ovat olleet jo vuosikymmeniä naimisissa ilman ongelmia.
"Argumenttisi" on ns. "False equivalence" eikä liity kommenttiini millään lailla. Aavistan aiheesta pois ohjaamisen yrityksen taholtasi.

Re: Seksiskandaali pakolaisavustustyöntekijöiden keskuudessa

Lähetetty: To Syys 29, 2016 8:27 pm
Kirjoittaja Ärrkele
Muistin virkistystä aiheesta kotosuomesta:

http://mvlehti.net/2016/09/26/46-vuotia ... an-kanssa/
46-vuotiaan ex-SPR:läisen Hanna Heinon rakkaustarina naimisissa olevan turvapaikanhakijan kanssa!
Melkein kuin Kauniit ja rohkeat -ohjelmasarjassa, paitsi että tässä tarinassa sävy on kaikkea muuta kuin kaunis.

26.09.2016 07:03, 15212 lukukertaa

Uusintana tämä vuoden alkupuolella julkaistu juttu:

Pälkäneläinen Hanna Heino, joka kirjoittaa Facebookissa nykyään toisella nimellä, Hanna Hansu, otti syksyllä turvapaikanhakijoita kotiinsa – kaikki miehiä. Heitä oli peräti neljä.

Aviomiehelle ei enää tuossa hulinassa ollut sijaa, vaan hän sai lähteä. Ja Hanna pääsi hääräämään pakolaismiesten kesken ihan itsekseen, kaikessa rauhassa ja kenenkään häiritsemättä.

Yksi sitten valikoitui Hannan lemmityksi, Bahaa Alsaaidi, ja pari päätti mennä kihloihin. Siinä tohinassa ei haitannut yhtään, että mies on ennestään naimisissa ja että hänellä on lapsia.

Vaikka miehen turvapaikka-anomukseen varmasti vaikuttaisi myönteisesti avioliitto Hanna Heinon kanssa, avioliitto nykyisen vaimon kanssa ei purkaannu hetkessä.

Joulukuun 16. päivä Sydän-Hämeen Lehdelle antamassaan haastattelussa Hanna Heino kertoo, että hän otti syksyllä yhteyttä Kaivantoon ja sai pian selville, että avuntarve on kova.

Heino käynnisti vaatekeräyksen ja ilmoittautui Suomen punaisen ristin vapaaehtoiseksi Kaivannon vastaanottokeskukseen.

Aika pian Heino tutustui Irakin Bagdadista paenneisiin Aliin ja Bahaan ja alkoi pohtia lisää keinoja auttaa.

“Lopulta lokakuun alussa rohkaistuin ja kutsuin porukan kylään. Pelkoni osoittautuivat täysin aiheettomiksi. Miehet laittoivat ruokaa, istuivat sohvalla ja rentoutuivat. Luottamus kasvoi”, Heino kertoi Sydän-Hämeen haastattelussa.

Ali ja Bahaa ovat ammatiltaan poliiseja ja he ovat olleet työkavereita Bagdadissa. Joukossa oli kolmaskin mies, Seraj, mutta hän palasi omasta tahdostaan Irakiin sairaan lapsensa luo.
Kaikilla miehillä on vaimo ja lapsia kotimaassaan.

“Paras joululahja olisi, kun saisi lapset tänne turvaan, Bahaa kertoi painokkaasti elekielen, kännykän kuvan, arabian ja englannin sekoituksella joulukuussa Sydän-Hämeelle.

Matka miesten vierailusta muuttoon Heinon kotiin ei ollut pitkä. Tapahtumaan vaikutti se, että yhden miehen omainen kuoli kotimaassa eikä mies pystynyt nukkumaan Kaivannossa.

“Tässä vaiheessa pääsin katsomaan heidän huonettaan siellä ja totesin, että sureva tarvitsee enemmän rauhaa ympärilleen”, Heino kertoi Sydän-Hämeelle.

Hanna Heino kutsui miehet kotiinsa.

“Rauhaa, kodin turvaa ja aitoa välittämistä he tarvitsevat”, Heino painotti haastattelussa ja lisäsi, ettei hän itse ollut koskaan kokenut oloaan niin turvalliseksi kuin tuolloin.

Hanna Heino kertoi Sydän-Hämeelle, että hän ei itse saanut majoituksesta mitään korvausta, joten opettajan palkan piti venyä moneen. Miehet saavat päivärahaa, jolla he maksoivat Heinon mukaan omat kulunsa ja ostivat myös ruokaa.

“Elämä kantaa, kun uskaltaa heittäytyä”, Heino kiteytti tilanteen Sydän-Hämeen Lehdelle ja lisäsi, että tekisi milloin tahansa saman ratkaisun, kuin oli tehnyt nyt.

Kokkaamisen lisäksi miehet ovat pesseet Heinon luona tiskit ja pyykit, kantaneet kauppakassit sekä auttaneet eläinten hoidossa ja siivouksessa.

Puhelimet ovat olleet ahkerassa käytössä, kun miehet ovat pitäneet What’sApp-sovelluksen kautta yhteyttä perheisiinsä ja ystäviinsä. Sitä kautta Bahaakin näki videon nuorimmaisensa ensiaskelista.

“Ilmassa on tähtipölyä”, Hanna Heino kiteytti olonsa viime vuoden joulukuussa.

Lähde: Sydän-Hämeen Lehti

Lue myös nämä: http://mvlehti.net/2016/01/21/46-vuotia ... aimisissa/

http://mvlehti.net/2016/01/21/sprn-tyon ... an-kanssa/

Melkoinen syöjätär tämä Hanna Heino, kun miehellä on vaimo ja lapset muualla, ja hän on kuitenkin kihlannut vieraaseen maahan tulleen, turvapaikkaa hakevan miehen tämän vaimon ja lapset täysin ohittaen.

Tämä nainen, Hanna Heino, on ammatiltaan peruskoulun opettaja Pälkäneen ala-asteella.

T2/MV
[email protected]
Mielenkiintoisesti tämä "Bahaa" haluaa lapsensa Suomeen turvaan, mutta entäs vaimo? Hänet voi ilmeisesti hylätä oman onnensa nojaan kotimaahan. Tässä näkyy hyvin kuinka surkeassa asemassa naiset ovat muslimikultissa. Muutenkin on kyseenalaista miksi kotimaassaan "poliisina toiminut" mies on lähtenyt pakosalle Suomeen asti ja jättänyt lapsensa ja vaimonsa oman onnensa nojaan, mahdollisesti jihadistien armoille. Poliisinhan pitäisi suojella kansalaisia ja ylläpitää järjestystä. Eettisesti ja moraalisesti täysin käsittämätön ja paheksuttava, suorastaan rikollinen ratkaisu mieheltä. Kaksinnaimisesta puhumattakaan.

Re: Seksiskandaali pakolaisavustustyöntekijöiden keskuudessa

Lähetetty: To Syys 29, 2016 9:22 pm
Kirjoittaja Gladys
Jokuroti kirjoitti: Tataarit ovat suurelta osin muslimeita, edustavat uskontoa siinä missä muutkin muslimit. Tulleet Venäjältä 1800 luvun lopun/1900 luvun alun muuttoaallon mukana.
Ja ovat ilmeisen kunniallisesti täällä asuneet ja yhteiskuntaan asettuneet. Siitä heille kaikki kunnia.

En ainakaan ole nähnyt heidän valittaneen ilmaisen ruuan laadusta (niin, että ruoka sopii korkeintaan koirille tai naisille). Tai (joukko)raiskanneen tyttöjä/naisia. Tai kärhämöineen (kännissä) muiden muslimien tai kantaväestöön kuuluvien kanssa. Tai puukottaneen. Tai pahoinpidelleen. Tai tappaneen. Jne.

Re: Seksiskandaali pakolaisavustustyöntekijöiden keskuudessa

Lähetetty: Pe Syys 30, 2016 10:04 pm
Kirjoittaja Marskalkka
Ärrkele kirjoitti:
Marskalkka kirjoitti:Pitäisi olla siis musliminaisen suvulle vielä pahempi juttu. Mutta ovat olleet jo vuosikymmeniä naimisissa ilman ongelmia.
"Argumenttisi" on ns. "False equivalence" eikä liity kommenttiini millään lailla. Aavistan aiheesta pois ohjaamisen yrityksen taholtasi.
Liittyy tähän kommenttiin:
"En ole ikinä nähnyt yhdenkään musliminaisen seurustelevan kantasuomalaisen miehen kanssa."

Lasken Benin kantasuomalaiseksi ja juutalaisena hänen pitäisi olla musliminaisen perheelle erityisen hirveä kauhistus.

Re: Seksiskandaali pakolaisavustustyöntekijöiden keskuudessa

Lähetetty: La Loka 08, 2016 12:12 pm
Kirjoittaja mielikki
Marskalkka kirjoitti:Pitäisi olla siis musliminaisen suvulle vielä pahempi juttu. Mutta ovat olleet jo vuosikymmeniä naimisissa ilman ongelmia.

Ovat kyllä olleet naimisissa kymmeniä vuosia mutta ongelmia muslimiliitoissa on huomattavasti enenpi kuin eurooppalaisten liitoissa.
Nainen ei ole kuin lelu muslimimiehelle.Jos mies pakottaa naisen seksiin(musliminaisen)sen jälkee jää kiinni ,nainen tuomitaan kuolemaan ,mies pääsee kuin koira veräjästä.Katsokaa netistä videoita kuinka nainen murhataan kadulla,ukkojen vaan kuvatessa tapahtumaa,
Nämä siat tulee sitten tänne!!! Miten on näkynnyt katukuvassa näitten miesten käyttäytyminen naisia/lapsinaisia kohtaan??

Re: Seksiskandaali pakolaisavustustyöntekijöiden keskuudessa

Lähetetty: La Loka 08, 2016 4:48 pm
Kirjoittaja mielikki
Nyt sitten viemään sinne pakolaiskeskukseen pumpattavia Barbareita.
Kun "avusteustyöntekijät" ovat saanneet sieltä potkut.

Re: Seksiskandaali pakolaisavustustyöntekijöiden keskuudessa

Lähetetty: La Loka 08, 2016 5:29 pm
Kirjoittaja Ärrkele
Marskalkka kirjoitti:juutalaisena hänen pitäisi olla musliminaisen perheelle erityisen hirveä kauhistus.
Mihin perustat tällaisen väitteen?