Skoonelta kysyisin hänen usein toistamansa ajatuksen johdosta, että laulukijan tekstiä on muutettu: Jos tekstiä olisi muutettu, niin missä tarkoituksessa se olisi tehty? Voisiko muutettu teksti antaa väärän mielikuvan murhien ajankohdasta tai jostain muusta oleellisesta asiasta, vai olivatko muutokset vain kosmeettista laatua?skoone kirjoitti: ...Kannatetaan, vai muutetaanko heti MT:eeksi?...
Tämä palsta riittää tähän keskusteluun
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Pää kiinni Wagner. Tuo itse faktoja tiskiin, katsellaan sen jälkeen Arskaa uusin silmin.Wagner kirjoitti: Kiesus.
Miten tarpeelista olisikaan perustaa Murhainfi.con -palstan yhteyteen Turhainfo.com ?
Minun puolestani näillä tiedoilla Arska voidaan muuttaa Harhaksi.
Olis taas väärää muistikuvaa, että kuulakynästä olisi muste loppunut kesken, tai sitten olisi kirjoiteltu selinmakuulla, jolloin sen aikaiset kynät eivät tomineet, koska kuula ei saanut siinä asennossa mustetta.
Nykyään on jo sellaisia kuulakärkikyniä, joilla voi kirjoittaa ylösalaisin, no kuitenkin musteen loppumisen takia, on otettu lyijykynä, vai minkälainen kynä lienee ollutkaan kehiin, jolloin jäljestä olisi tullut suttuisa.
Näin olen huonon muistini mukaan jostain lukenut, joten tämä täältä tällä kertaa.
Nykyään on jo sellaisia kuulakärkikyniä, joilla voi kirjoittaa ylösalaisin, no kuitenkin musteen loppumisen takia, on otettu lyijykynä, vai minkälainen kynä lienee ollutkaan kehiin, jolloin jäljestä olisi tullut suttuisa.
Näin olen huonon muistini mukaan jostain lukenut, joten tämä täältä tällä kertaa.
Mun mielestä muutokset eivät olleet (olisi olleet) kosmeettista laatua, vaan nimenomaan harhautusmielessä tehtyjä! Löytyihän sieltä kivienkoloista muitakin viestilappuja (siis lehtitietojen mukaan).teemu kirjoitti:Skoonelta kysyisin hänen usein toistamansa ajatuksen johdosta, että laulukijan tekstiä on muutettu: Jos tekstiä olisi muutettu, niin missä tarkoituksessa se olisi tehty? Voisiko muutettu teksti antaa väärän mielikuvan murhien ajankohdasta tai jostain muusta oleellisesta asiasta, vai olivatko muutokset vain kosmeettista laatua?skoone kirjoitti: ...Kannatetaan, vai muutetaanko heti MT:eeksi?...
Muista lähdekritiikki!
^Kertauksen ja kuvituksen vuoksi: Puhutaan lauluvihkosta, jonka irtosivulla on retkeä koskeva kirjoitus. Muita päiväkirjoja ei ollut mukana.
Vastaan uudestaan tähän, kun tutkin noita kuvia uudestaan. Voi olla, että tekstiä ei olla tietoisesti muutettu, vaan joku tutkija (!) on alkanut tehdä selvennyksiä (!) suoraan siihen alkuperäislappuun! Sitten joku viisaampi on hoksannut tämän, ja on tehty tuo uusi käsitelty versio. Joka muuten minun mielestäni ei välttämättä ole aivan oikein tulkittu...teemu kirjoitti:Skoonelta kysyisin hänen usein toistamansa ajatuksen johdosta, että laulukijan tekstiä on muutettu: Jos tekstiä olisi muutettu, niin missä tarkoituksessa se olisi tehty? Voisiko muutettu teksti antaa väärän mielikuvan murhien ajankohdasta tai jostain muusta oleellisesta asiasta, vai olivatko muutokset vain kosmeettista laatua?skoone kirjoitti: ...Kannatetaan, vai muutetaanko heti MT:eeksi?...
Muista lähdekritiikki!
Laulukirjan kannessa on teksti IsKeLmiä ja parit Davidin tähdet.teemu kirjoitti:^Kertauksen ja kuvituksen vuoksi: Puhutaan lauluvihkosta, jonka irtosivulla on retkeä koskeva kirjoitus. Muita päiväkirjoja ei ollut mukana.
Oliko siis sittenkin asialla sionistinen IKL ?
^Oli irtosivulla, mutta KRP:n tulkinnan mukaan sivut olivat peräisin vihkosta. Kirjoitettua seurannutta vihkon sivua ei löytynyt vihkosta eika muista irtosivuista; siis sitä, jolle kirjoitus olisi painunut läpi. Sellainen ajatus jäi, että kirjoitus olisi tehty irtopaperille, joka oli repäisty irti vihkosta ennen kirjoittamista. Mutta ei tästäkään paljon arvausta kummempaa saa.
Vihko oli Björklundin vihko, mutta käsiala ei ollut hänen, vaan tulkittiin Mäen kirjoittamaksi, vaikka huolimattomasti. Käsialavertailu tehtiin Mäen oman päiväkirjan perusteella, joka oli säilynyt hänen suvussaan.
Vihko oli Björklundin vihko, mutta käsiala ei ollut hänen, vaan tulkittiin Mäen kirjoittamaksi, vaikka huolimattomasti. Käsialavertailu tehtiin Mäen oman päiväkirjan perusteella, joka oli säilynyt hänen suvussaan.
En tiedä onko Wagner tuossa ihan tosissaan, mutta voinen valistaa nuorisoa sen verran, että tuohon aikaan oli muotia vääntää noita"Daavidin tähtiä" vähän joka paikkaan.
Itselläni oli oppikirjoissani samanlaisia tähtiä lähes joka sivulla, eikä minulla ollut silloin hajuakaan IKL:sta sen enempää, kuin Israelin tunnuksesta Daavidin tähdestä.
Tähdet liittyivät sen ajan elokuvatähtien ja laulajien ihailuihin, mutta niitä oli tylsällä koulutunnillakin kiva piirrellä, kun sai aikansa paremmin kulumaan.
Itselläni oli oppikirjoissani samanlaisia tähtiä lähes joka sivulla, eikä minulla ollut silloin hajuakaan IKL:sta sen enempää, kuin Israelin tunnuksesta Daavidin tähdestä.
Tähdet liittyivät sen ajan elokuvatähtien ja laulajien ihailuihin, mutta niitä oli tylsällä koulutunnillakin kiva piirrellä, kun sai aikansa paremmin kulumaan.
Olen joskus miettinyt, kuka niitä rumia kuvia piirtelee vessojen seiniin.Hessu52 kirjoitti:<blabla>Tähdet liittyivät sen ajan elokuvatähtien ja laulajien ihailuihin, mutta niitä oli tylsällä koulutunnillakin kiva piirrellä, kun sai aikansa paremmin kulumaan<blabla>
Kukaan siitä ei vielä ole tehnyt väitöskirjaa, mutta ehkä virheellisten ravintotottumusten aiheuttamalla ummetuksella on siihen osuutensa,