Ei lainkaan. "Argumentit" eivät käy henkilöön, päinvastoin nehän ovat "faktaa" toiminnasta ja menettelystä kun joudutaan "epämukavuusalueelle" eikä muodikkailla lainasanoilla pystykään keplottelemaan itseään jalustalle jossa uskoo olevansa.PaxCow kirjoitti:Jaahas, taas argumentit kääntyvät asian sijaan henkilöön. Ehkäpä voisit jatkossa kirjoittaa nämä lautamiesosioon, jos tarvetta on.Kissankello kirjoitti:Jokainen kaltaisesi jeesustelija voisi alkuun avata vaikka murha.infon seksuaalirikokset- ja terrorismi -osastot vaikka ensimmäisen kerran ja lopettaa sen yksisilmäisen, lapsellisen lässytyksen. Sinäkin katoat sopivasti turvapaikanhakijoiden suorittamien seksuaalirikosten kuumimman keskustelun ajaksi nolona hissukseen koloosi ja pomppaat sieltä hetken päästä kuin vieteriukko taas jeesustelemaan johonkin yleiseen ketjuun.
Tutkimus turvapaikanhakijoiden tekemistä rikoksista
Re: Tutkimus turvapaikanhakijoiden tekemistä rikoksista
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?
Voihan lööperi. En ole sulkenut silmiäni... tuossa edellisellä sivulla postasin tietoa näistä rikoksista. Luin siis tuota tutkimustakin, kuten olen pyrkinyt lukemaan muistakin asioista, joita täällä kommentoin. En ole puhunut yksittäistapauksista. En myöskään yritä "selitellä" minulle tuntemattomia rikoksia. Ehkäpä nämä keksityt höpöhöpöt voisi jättää pois, niin tulisi järkevämpää keskustelua.Kissankello kirjoitti:Minusta taas on hyvin outoa sulkea silmät turvapaikanhakijoiden aiheuttamilta tuontiongelmilta ja yrittää loputtomiin vaieta asiat kuoliaaksi ja epätoivoisesti selitellä ja silotella ongelmat ja rikokset parhain päin. Tätä "poikkeustilanne", "yksittäistapaus" ym. paskanlänkytystä on nyt katseltu ja kuunneltu jo useampi vuosi. Miten edes kehtaat?
En ole painellut vasikkanappia viestiesi kohdalla enkä pyri "vaientamaan" keskustelua... Ihmeellistä asioiden vääristelyä! Se, että puutun johonkin ketjussa kirjoitettuun älyttömyyteen, ei ole mikään vaiennusyritys, ymmärräthän sen.Kissankello kirjoitti:Niinpä niin. Kun ei vasikkanapin painelu tuottanut toivottua tulosta, yrität vaientaa tämän itsellesi kiusallisen aiheen, turvapaikanhakijoiden rikokset.
"I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it." - Mark Twain
- Kissankello
- Andy Sipowich NYPD
PaxCow kirjoitti: En ole sulkenut silmiäni...
Sinähän et muuta ole vuosien varrella täällä muuten tehnytkään kuin selitellyt ja jeesustellut. Pidätkö ihan tosissaan muita ihmisiä yhtä sinisilmäisinä kuin itse olet? Mitkä ihmeen motiivit sinulla on tälle tuontirikollisten hyysäämisen puoltamiselle? Kuten aiemmin sanoin, poliitikoilla on omat motiivinsa suosia haittamaahanmuuttoa ja vaieta turvapaikanhakijoiden aiheuttamat ongelmat ja rikokset kuoliaaksi, mutta kaltaistesi todellisuuspakoisten sinisilmien hyssyttelyä en voi ymmärtää, eikä tuohon valtaisaan epäsuhtaan oikeuksien perään huutamisen ja velvollisuuksien ja lakien noudattamisen vaikeuden välillä ole kuultu unelmoijilta yhtäkään järkevää kommenttia. Eikä varmaan tulla kuulemaankaan - ollaan vaan ihan hissukseen suklaasilmien seksuaali- ja muistakin rikoksista, pistetään pää koloon ja ollaan ihan hiljaa, ja toivotaan ettei kukaan muukaan huomaa.
Sinulle älyttömyyttä, se on jo käynyt selväksi. Monille muille valitettavaa faktaa.PaxCow kirjoitti:Se, että puutun johonkin ketjussa kirjoitettuun älyttömyyteen
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
Olen toki kiinnostava henkilö, mutta kuten todettua, nämä argumentit liittyvät nyt nimenomaan henkilöön, eivätkä asiaan... enkä usko, että ketään kiinnostaa anonyymi nimimerkki. Olkinuketkin on jo nähty ja "suvakkeihin" liittämäsi mielikuvat ovat karikatyyrimäisiä. Booooring. Jatkossa voit varmaankin takertua viestieni sisältöön lainausten kanssa saman tien, niin voidaan korjata faktat heti eikä tarvitse jauhaa siitä, mitä olen mielestäsi joskus aiemmin kirjoittanut. Minun puolestani tämä lautamiesteksti on tässä ja modet voivat poistaa turhuudet jos siltä tuntuu.
Editointia. Minähän se muuten meistä olin se, joka luki ja referoi ketjun aiheeseen liittyvän tutkimuksen ja sinä kehtaat väittää, että minä yritän viedä keskustelua pois aiheesta... toivoinkin, että modet puuttuisivat off-topiciisi.
Editointia. Minähän se muuten meistä olin se, joka luki ja referoi ketjun aiheeseen liittyvän tutkimuksen ja sinä kehtaat väittää, että minä yritän viedä keskustelua pois aiheesta... toivoinkin, että modet puuttuisivat off-topiciisi.
Viimeksi muokannut PaxCow, La Touko 12, 2018 9:46 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
"I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it." - Mark Twain
- Kissankello
- Andy Sipowich NYPD
Turhaan ylennät itseäsi. Minusta et ole lainkaan kiinnostava, yksinkertaisuudessasi ja sinisilmäisyydessäsi lähinnä surkuhupaisa ja myötähäpeää herättävä. Ja taas uliset moderaattoreiden perään. Mene nyt ihmeessä keskenäsi unelmoimaan sinne lautamiesosioon kun kerran hinku on noin kova, tässä ketjussa nimittäin keskustellaan turvapaikanhakijoiden tekemistä rikoksista, vaikka se onkin sinulle tuttuun ja tyypilliseen tapaan niin kovin kiusallinen aihe, että pyrit epätoivoisesti ohjaamaan keskustelun pois aiheesta. Siis edelleen ihan sitä samaa säälittävää toimintaa sinulta, minkä jo aikaisemmin totesin, ja jonka niin kovasti yrität kieltää.PaxCow kirjoitti:Olen toki kiinnostava henkilö
Ja palauttaakseni keskustelun taas takaisin ketjun aiheeseen, vaikka yksi unelmoija yrittää aihetta parhaansa mukaan torpata: Miten saisimme turvapaikanhakijoiden rikostelun, erityisesti naisiin ja lapsiin kohdistuvat seksuaalirikokset, loppumaan, jottei yhdellekään ketjun aiheen mukaiselle tutkimukselle olisi muutaman vuoden päästä enää tarvetta? Ehdotuksia, anyone? Silmät sulkemalla ja jeesustelemallahan ne eivät lopu, se on jo nähty. Mitä pitäisi tehdä, että suomalaisten oikeutta elää rauhassa ja turvassa omassa maassaan ei sabotoitaisi, tragikoomista kyllä, turvapaikanhakijoiden toimesta? Miksi turvapaikanhakijoille ei ensimmäisenä maahan saavuttuaan ole annettu suomalaista kulttuuria koskevaa laki- ja tapakoulutusta ja opetettu, että vaikka meillä naiset eivät ole hunnutettuja, niin täällä hunnuttomuus ei ole huonon naisen merkki eikä lupa käydä kiinni? Miksi ei ole opetettu, että meillä lapset eivät ole pedofiilikulttuurilaisille vapaata riistaa, vaikka vanhemmat eivät olisikaan välittömässä läheisyydessä? Ennustan, että nyt kesällä seksuaalirikososio tulee taas täyttymään uusista ikävistä tapauksista.
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- PiikkiSika
- Adrian Monk
tässä erään somalialaisen rintamakarkurin jälkeläisen mielenilmaisu. oisko nykyään peräti kunnallispolitiikkassa mukana (hyi vittu mitä paskaa)? varmaankin ihan turha tollo, mutta aika hälyyttävävää tekstiä suoltanut ^ ^ ^ someen jokunen vuosi sitten - muistuttaa selvästi sellasta jihadisti manifesti, joka pierastaan ilmoille just ennen iskua.Unelmoin vahvasta, rohkeasta, monikulttuurisesta valtiosta, joka tulee voittamaan tämän painajaisen nimeltä monokulttuuri. Tämä ruma kupla, jossa vihollisemme elävät, tulee lähiaikoina räjähtämään miljooniksi palasiksi. Meidän elämämme on kudottu yhteen todella ankarina aikoina. Nämä ovat ne päivät, jotka tulevat jättämään ikuiset jäljet valtiomme tulevaisuudelle. Minulla on vahva usko monikulttuurisiin jihadisti-taistelutovereihini. Me tulemme taistelemaan loppuun saakka meidän todellisen suomalaisen valtion puolesta. In Sa ALLAH, voitto tulee olemaan puolellamme.
! ! ! Eläköön EU-direktiivit ja kansan syväkyykky ! ! !