Eli toivoisin siis todella (ihan jo muutenkin), että olisivat piesseet tuon miehen, al-Obaidin, mutta paskaahan tässä on taas suollettu omien tekojen puolustamiseksi 99,9% varmuudella. Myöhemmin, kun totuus alkaa valjeta, niin korostetaan kohtaa "rasismi", vaikka noiden viha olisi alunperin ollutkin jotain ihan muuta. Näitä stooreja keksimällä sitä oikeaakin rasismia alkaa toki syntyä, vaikka ei sekään mistään ulkonäöstä/ihonväristä juonna, vaan irakkien omasta käytöksestä, mikä muistuttaa muuten yllättävän paljon somaleita.
Twitterissä tätä vimmaisesti totuutena rummutti joku Dimitri Ollikainen: https://mobile.twitter.com/161Dimi/stat ... 0766893061
Ilmoittaa tuolla myös alkuperäislähteensä rasismirummutukselle, minkä rohkeasti, mutta ei viisaasti teki joku Mari. En pidä viisaana nostattaa ja lietsoa rasismia näiden dimitrien ja matupatjamarien tavoin mahdollisesti ihan perättömillä väitteillä, mikäli ei ole itse asiaa ollut todistamassa ja kaippa tuo silloinkin olisi viisainta odottaa myös taustojen selvittämistä?
Esimerkki: irakki piestään kannustushuutojen säestyksellä, todistat mielestäsi rasistista hirmutekoa, mutta saat myöhemmin kuulla irakin raiskanneen pahoinpitelijän isoäidin. Olet ehkä tyytyväinen, ettet öyhännyt?
FB-öyhöttäjällä eli "matupatja-marilla" (näyttää itseään näin kutsuvan, siksi minäkin käytän hänelle sopivinta kutsumanimeä) näyttää olevan myös henkilökohtainen motiivi, kun hän hautoo ihan omaakin kultamunaa kotona ja siksi tuo "ystäväperhe", jolla on itse maksettu auto (=100% veronmaksajarahoitteinen) ja korsto-Obaidi on ystäväperheen poika eli suomeksi tuo mies, jota oli vähän kolhittu. Hänen kyydissään näköjään ollut jonkun toisen tyttökaverikin... Olisikohan poika uskaltanut kertoa isi-Ahmedille, että oman perseilyn takia perheen (itse maksettu) Audi jäi Teuvalle "tuunattuna", kun nuo irakit rakastavat autoaan enemmän kuin omistamiaan naisia? (pun intented)
Tekisi mieli ihan postaajan kuvakin laittaa, mutta ei ole ansainnut tämä nukke julkisuutta, vaikka sitä kerjääkin. Hän kertoi onneksi ystävällisesti matuperheen auton (itse maksettu
Laitan 1. ja viimeisen version tähän, niin voitte pohtia kuinka voit muokata ensimmäistä jotain 13-14 krt niin, että tuo viimeinen tuloksena? (otin muokkaushistorian talteen, niin voin katsoa jaksaessani, mitä siellä on katsottu tarpeelliseksi hieroa, no ainakin tota blacklives-öyhöä on vetänyt tietty...)
ÖYH NRO 1: ÖYH NRO N: https://m.facebook.com/mari.aaltola.98? ... 1591740505
Lisäys:1.al-Obaidi oli huutanut, kun häntä "hakattiin henkihieveriin, että "en saa happea". 2. Ihmettelen tuota "mamu"-spreijausta ovessa, jos nyt jotain, niin "matu" tai "neekeri"/"ähly"? Katsokaapa lisäksi tuota m-kirjainta, näyttääkö teuvalaisen njatzirasistin tekoselta? Yhä varmempi husukeissi!