Riihimäki Perjalantie 3 -tuhopolttaja

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
JasseHames
Perry Mason

Re: Riihimäki Perjalantie 3 -tuhopolttaja

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

JasseHames kirjoitti: Su Marras 17, 2024 3:36 pm Ikuistetaanpa ketjuun Tulen herra:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/6297985 kirjoitti:
Tulen Herra
16.02.2022 21:34

Minä olin Lars Dahl. En oikein tiedä mistä se johtuu, mutta välillä kuvittelen aidosti olevani joku suomenruotsalainen. Ehkä siitä syystä, että suomenruotsalaiset tienaavat enemmän kuin suomenkieliset. Jotain pahoja lapsuudentraumoja minulla on, joskus kuvittelen olevani jopa nainen. En vain voi sille mitään, että kuvittelen olevani jotain muuta kuin mitä oikeasti olen. Välillä herään oudoista tilanteista ja paikoista enkä muista, mitä olen sitä ennen tehnyt.

Oikeasti olen mies ja asun Riihimäellä osoitteessa Perjalantie 3, jos ymmärrätte mitä tarkoitan... Googlatkaa... Olen Tulen Herra…
Tämä suomi24:n viestiketju on näemmä poistettu. Epäilinkin, että niin saattaa tapahtua, joten otin tietenkin ketjusta kopioita. Saatan laittaa myöhemmin mielestäni tärkeimpiä otteita ketjusta.

Esitän myös sellaisen hypoteesin, että em. sisäasiainministeriön poliisiylitarkastaja on nimitetty aikoinaan virkaansa RKP:n myötävaikutuksella. Tuo "suomenruotsalaiset tienaavat enemmän" -skeida on kovin yksinkertaista ajattelua, enkä ainakaan tällä erää viitsi kommentoida sitä.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
JasseHames
Perry Mason

JasseHames kirjoitti: Pe Joulu 19, 2025 1:18 am Tämä suomi24:n viestiketju on näemmä poistettu. Epäilinkin, että niin saattaa tapahtua, joten otin tietenkin ketjusta kopioita. Saatan laittaa myöhemmin mielestäni tärkeimpiä otteita ketjusta.
Näin alkuun muutama viesti kyseisestä poistetusta ketjusta, nimet olen poistanut korrektiussyistä:

* Anonyymi
2023-06-24 15:35:07
Nähtävästi tämä ketju on [henkilö 1, nimi poistettu] nimisen riihimäkisen
mielenterveyspotilaan ja/tai psykopaatin aloittama. [henkilö 1] oli
äärimmäisen sairaalloinen pakkomielle, joka ulottui eri
nimimerkeillään jopa Wikipediaan asti, [henkilö 2, nimi poistettu], mikä luultavasti
johtui muiden muassa kateudesta. [henkilö 2] on arvostettu
hammaslääketieteen asiantuntija, ja lääkintöhallituksessakin hän
toimi ylilääkärinä. [henkilö 1] elämän suurimmat saavutukset taisivat
rajoittua pakkoruotsin vastustajien vainoamiseen netissä, jota hän
teki työkyvyttömyyseläkeläisenä äitinsä peräkamarissa ainakin
viimeiset 20 vuotta elämästään. [henkilö 1] kehuskeli jopa saavansa
poliisituttaviltaan salassa pidettäviä tietoja poliisin
tietojärjestelmistä, jotta hän pystyisi häpäisemään pakkoruotsin
vastustajia tehokkaammin. Onneksi [henkilö 1] ei kuitenkaan voi vainota
enää ketään.
[henkilö 1] toimi yhteistyössä pakkoruotsin kannattamisessa [henkilö 3, nimi poistettu]
-nimisen henkilön kanssa, josta kaiken oleellisen kertoo [henkilö 3]
vainoharhainen ja suuruusharhainen salaliittoteoria, jonka mukaan
suomenkielinen media on muka fasististen piirien hallinnassa.
Kuulemma salaliitosta riittävänä (ja tietenkin ainoana) todisteena
on [henkilö 3] potkut vuonna 2013 jostain bloggaushommasta.

[- -]

Onko Riihimäen poliisi ihan oikeasti vuotanut
salassapidettäviä tietoja tuollaiselle psykolle?!

[- -]

+ Anonyymi
2024-06-08 15:52:52
Minulla on hyvä arvaus, että sama vuotajapoliisi Riihimäen
poliisilaitokselta on "tutkinut" noita Perjalantie 3
tuhopolttoja, joten ei ihme, etteivät ne selviä. Liekö joku
[henkilö 1] kaveri tai jotain kautta jopa sukulainen.

"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
JasseHames
Perry Mason

Nämä ovat hyvin mielenkiintoisia kommentteja:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17413656/kuka-tuhopolttaa-perjalantie-3- kirjoitti:
Suojelevatko setäsi entiset alaiset sinua, jotta et joutuisi vastuuseen törttöilyistäsi?

[- -]

Anonyymi

tämmönen vapaa, voisi poliisimaijat ja ambulanssit seurata
• Anonyymi

Paitsi jos on vaikutusvaltaisen, yli-ihmisenä itseään ja muita ihmisiä älyllisesti paljon tyhmempinä pitäneen poliisijohtajan sukulainen.
Lieko sitten koko kyseinen suku keskimääräistä persoonallisuushäiriöisempää. Tai ehkä on olemassa jokin salainen laki, jonka mukaan laki ei koskekaan yli-ihmisiä. Nyt olisi vain sitten hienoa saada jostakin tietää, ketkä ovat näitä yli-ihmisiä. Kontekstista päätellen voisi leikillisesti arvata, että eräät suomenruotsalaiset, yläluokkaiset suvut ja heidän "lakeijansa" (= RKP:n myötävaikuttamana nimitetyt korkea-arvoiset virkamiehet ja heidän sukulaisensa)?
JasseHames
Perry Mason

JasseHames kirjoitti: To Tammi 01, 2026 6:55 pm Lieko sitten koko kyseinen suku keskimääräistä persoonallisuushäiriöisempää.
Niinpä niin, suomenkielisen Wikipedian mukaan, joissa on viitattu hyviin lähteisiin, B-klusterin persoonallisuushäiriöt ovat vahvasti periytyviä:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Persoonallisuush%C3%A4iri%C3%B6t kirjoitti:
Periytyvyys

B-klusterin persoonallisuushäiriöillä on korkea geneettinen periytyvyys.[13][14][15] Tämä tarkoittaa sitä, että lapselle ilmestyy sama persoonallisuushäiriö kuin vanhemmallaan ilman mallioppimista.[16]
Olisi äärimmäisen mielenkiintoista tietää tuhopolttoja tutkineen poliisin nimi ja onko hänelläkin narsistinen persoonallisuushäiriö... Veikkaan, että on.
JasseHames
Perry Mason

JasseHames kirjoitti: Su Marras 17, 2024 3:36 pm Ikuistetaanpa ketjuun Tulen herra:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/6297985 kirjoitti:
Tulen Herra
16.02.2022 21:34

Minä olin Lars Dahl. En oikein tiedä mistä se johtuu, mutta välillä kuvittelen aidosti olevani joku suomenruotsalainen. Ehkä siitä syystä, että suomenruotsalaiset tienaavat enemmän kuin suomenkieliset. Jotain pahoja lapsuudentraumoja minulla on, joskus kuvittelen olevani jopa nainen. En vain voi sille mitään, että kuvittelen olevani jotain muuta kuin mitä oikeasti olen. Välillä herään oudoista tilanteista ja paikoista enkä muista, mitä olen sitä ennen tehnyt.

Oikeasti olen mies ja asun Riihimäellä osoitteessa Perjalantie 3, jos ymmärrätte mitä tarkoitan... Googlatkaa... Olen Tulen Herra…
Kommentoinpa nyt vähän tuota boldattua, vaikka kommentointi ei hyvin todennäköisesti mene em. "yli-ihmissuvun" hengissä oleville jäsenille jakeluun.

Tehdäänpä ensin havainnollistamiseen pyrkivä ajatusleikki:

Oletetaan, että maailmanlaajuisesti tilastollisissa tutkimuksissa on todettu, että 15-30-vuotiaat tekevät kaikki rikokset. Oletetaan myös, että Suomeen saapuvista maahanmuuttajista 60 prosenttia on 15-30-vuotiaita, mutta Suomen kantaväestöstä vain 20 prosenttia on 15-30-vuotiata. Nyt jos raakadata näyttää maahanmuuttajien tekemien rikosten suhteellisen määrän olevan kolme kertaa suurempi kuin kantaväestöllä, niin vähemmän älykäs saattaa alkaa jankuttamaan selitystä ilmiölle maahanmuutosta, vaikka oikea selitys löytyykin väestöryhmien erilaisesta ikäjakaumasta.

Mutta ei hätää, sillä pätevästi toteutettu tilastollinen tutkimus pystyy ottamaan huomioon muitakin seikkoja. Tätä kutsutaan selittävien tekijöiden vakioimiseksi, minkä toteuttaminen on erinomaisen helppoa ja suoraviivaista esimerkiksi lineaarisessa regressioanalyysissa, kunhan datakin on laadukasta.

Henkilökohtaisesti en ole nähnyt yhtään tutkimusta, jossa suomenruotsalaisten ja suomenkielisten tuloerojen selittävinä tekijöinä on vakioitu esimerkiksi kaikki seuraavat seikat:

- Alueelliset asutuserot. Ruotsinkieliset asuvat enimmäkseen rannikoilla, Ahvenanmaalla ja Pohjanmaalla, kun taas suomenkielisten asutus on hajanaisempaa. Mainittakoon tässä yhteydessä, että Ahvenanmaa, jonka asukkaista lähes 90 prosenttia on ruotsinkielisiä, saa merenkulkutukia ja muita tulonsiirtoja niin paljon, että valtion nettomenot yhtä ahvenanmaalaista kohden ovat jopa yli 4000 euroa (vertailukohtana uusimaalaiset, jotka ovat vastaavassa mielessä pari tonnia nettomaksajia).
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ahvenanmaa kirjoitti:
Tärkein elinkeino on merenkulku, joka synnyttää lähes 30 prosenttia alueen bruttokansantuotteesta. Ahvenanmaa saa myös poikkeuksellisen suuria tulonsiirtoja muualta Suomesta: valtion nettomenot yhtä ahvenanmaalaista kohden ovat noin 4 500 euroa vuodessa.[4] Ahvenanmaan elintaso onkin Suomen korkein.[5]
- Suomenruotsalaisen kielikiintiöt korkeakouluihin. Nämä kiintiöt ovat keskittyneet sattumalta aloille, joiden lähtöpalkka ja keskiansiot ovat keskimääräisiä tuloja mainittavasti korkeammat. Esimerkkeinä Hanken ja Helsingin yliopiston kielikiintiöt lääketieteellisessä ja oikeustieteellisessä tiedekunnassa.

- Suomenruotsalaiset omistavat osakkeita yli kolme kertaa enemmän kuin suomenkieliset keskimäärin. (Oma tutkimuksensa olisi kokonaan, minkä verran tähän seikkaan on vaikuttanut aikanaan täysin ruotsinkielinen virkamieskunta...)

- jne.

Toki olen kaikenlaisia kaistapäisiä "päättelyitä" netistä lukenut, kuten esimerkiksi tällainen:

Kauniaisten asukkaiden keskiansio on selvästi suurempi kuin suomalaisten keskiarvo. Kauniaisen asukkaista ruotsinkielisiä on yli 30 prosenttia, mikä on selvästi suurempi osuus kuin koko Suomen asukkaista. -> Kauniaisten asukkaiden suuremman keskiansion selittää ruotsinkielisyysaste. -> Ruotsinkieliset tienaavat enemmän kuin suomenkieliset.
JasseHames
Perry Mason

Nostetaanpa tätä taas. Onhan se mielenkiintoista, jos poliittisten virkanimitysten ja yli-ihmiskuvitelmien vuoksi annetaan useiden kymmenien ihmisten, ellei jopa yli sadan, olla hengenvaarassa. Tässä oli täysin sattumankauppaa, ettei kukaan ottanut viimeisiä hatseja palokaasuista tai käristynyt riihimäkeläiseksi paistinlihaksi.
JasseHames
Perry Mason

Kertokaapa nyt, jos tiedätte, millä ansioilla "yli-ihmis"poliisiylitarkastaja pääsi tuohon sisäministeriön virkaansa? Kiinnostaa todella paljon.
JasseHames
Perry Mason

JasseHames kirjoitti: La Helmi 21, 2026 12:20 pm Kertokaapa nyt, jos tiedätte, millä ansioilla "yli-ihmis"poliisiylitarkastaja pääsi tuohon sisäministeriön virkaansa? Kiinnostaa todella paljon.
Nostan tätä ylös, koska asia on tämän poliittisen aspektin myötä tullut entistäkin mielenkiintoisemmaksi. Kukaan ei vain tunnu uskaltavan kertoa mitään?
JasseHames
Perry Mason

JasseHames kirjoitti: Pe Tammi 02, 2026 4:06 pm
JasseHames kirjoitti: To Tammi 01, 2026 6:55 pm Lieko sitten koko kyseinen suku keskimääräistä persoonallisuushäiriöisempää.
Niinpä niin, suomenkielisen Wikipedian mukaan, joissa on viitattu hyviin lähteisiin, B-klusterin persoonallisuushäiriöt ovat vahvasti periytyviä:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Persoonallisuush%C3%A4iri%C3%B6t kirjoitti:
Periytyvyys

B-klusterin persoonallisuushäiriöillä on korkea geneettinen periytyvyys.[13][14][15] Tämä tarkoittaa sitä, että lapselle ilmestyy sama persoonallisuushäiriö kuin vanhemmallaan ilman mallioppimista.[16]
Olisi äärimmäisen mielenkiintoista tietää tuhopolttoja tutkineen poliisin nimi ja onko hänelläkin narsistinen persoonallisuushäiriö... Veikkaan, että on.
Kyselen edelleen suuresta mielenkiinnosta vastausta boldattuun kohtaan.
Vastaa Viestiin