Kangasniemi: SDP:n kunnanvaltuutettu kaatoi poimijoiden puolukat ojaan
Re: Kangasniemi: SDP:n kunnanvaltuutettu kaatoi poimijoiden puolukat ojaan
Eiköhän lähdetä porukalla keräämään pois ihan kaikki Kangasniemen puolukat ja sienet !
Oulun_Kungas kirjoitti: To Elo 28, 2025 8:35 pm täh? elää kerrostalossa. varmaan yli puolet suomalasista elää. tekeekö se heistä huonoissa oloissa eläviä? itekeki asun vittu
-
Calamity Jane
- Rico Tubbs
Sairasta touhua kunnanvaltuutetulta !!
Olisi vissiin itse ottanut ne autoon tunkemansa puolukat. Tuskin olisi uskaltanut tehdä tuota suomalaiselle.
Että voikin olla kateellinen ihminen. Eikö se ole hyvä että joku edes poimii ne marjat metsästä?
, Suurin osa marjoista jää joka tapauksessa metsään.
Olisi vissiin itse ottanut ne autoon tunkemansa puolukat. Tuskin olisi uskaltanut tehdä tuota suomalaiselle.
Että voikin olla kateellinen ihminen. Eikö se ole hyvä että joku edes poimii ne marjat metsästä?
Mistä ne Suomalaiset puolukat (makeampia kun hieman pakkasta ovat saaneet) Torille saadaan myyntiin ostajille jos esim Thaikut ei poimi ja pakkaa niitä ?
-
Calamity Jane
- Rico Tubbs
Mitäpä muutakaan, kun varastaa ihmisten omaisuutta, siitähän kyse todellisuudessa.Calamity Jane kirjoitti: La Loka 09, 2021 1:28 pm Sairasta touhua kunnanvaltuutetulta !!![]()
Hänellä ei ollut mitään oikeutta tuohon tekoon, ne autoon tukkimansa puolukat olisivat menneet hänelle itselleen, sen nyt tajuaa sokea-reetakin.
Erittäin hyvä, kun ahkerat ulkomaalaiset pomivat marjoja, jotta marjatuotteiden valmistajat saavat raaka-aineita. Marjanpomijat poistuvat Suomesta, eivätkä jää sosiaalieläteiksi, kuten matut ja laiskat vihervassarit, jotka eivät viitsi marjoja poimia.