Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2036
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Kotka: Nuori nainen yritti murhata entisen poikaystävänsä kahdesti

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

JohannaK kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 10:35 pm Ja olisiko siulla antaa vinkkiä miten voisin tappaa itseni?
Tällaisiin en minä eikä kukaan muu täällä toivottavasti ota kantaa. Etkös sä ole itse joku lääketieteen opiskelija niin eikö sinun itse pitäisi nämä asiat tietää.
JohannaK kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 10:35 pm Kuten tälläkin palstalla tullut ilmi nii raiskauksesta saa pienen tuomion tai ei tuomioo ollenkaan niin en tehnyt ilmoitusta. Ja silloin seurusteltiin vielä nii en halunnut että se jättää miut.
Kuulostaa kyllä siltä että entinen seurustelukumppanisi jäisi varmaan hyvästä syystä raiskauksesta tuomitsematta ja ihan hyvä niin. Eikö sinua puolestasi pelota mahdollinen kunnianloukkaustuomio mikä tällaisesta kirjoittelusta voi seurata?
Viimeksi muokannut Huutaja Jaana, Ke Elo 02, 2023 10:41 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
JohannaK
Remington Steele
Viestit: 225
Liittynyt: Ke Maalis 15, 2023 11:22 pm

Re: Kotka: Nuori nainen yritti murhata entisen poikaystävänsä kahdesti

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 10:36 pm
JohannaK kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 10:35 pm Ja olisiko siulla antaa vinkkiä miten voisin tappaa itseni?
Tällaisiin en minä eikä kukaan muu täällä toivottavasti ota kantaa. Etkös sä ole itse joku lääketieteen opiskelija niin eikö sinun itse pitäisi nämä asiat tietää.
En ole lääketieteen opiskelija, liian tyhmä nii en päässyt lääkikseen. Älä esitä tekopyhää. Miksi et ottaisi kantaa ku ei miul oo muuta vaihtoehtoo kuin kuolla ja etteköhän kaikki haluu täällä et tapan itteni.
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2036
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Kotka: Nuori nainen yritti murhata entisen poikaystävänsä kahdesti

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

JohannaK kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 10:38 pm En ole lääketieteen opiskelija, liian tyhmä nii en päässyt lääkikseen.
Sorry My Bad

Opiskelee ainetta Toxicology koulussa Itä-Suomen yliopisto - University of Eastern Finland (UEF)

Opiskeli ainetta Farmasia koulussa Itä-Suomen yliopisto - University of Eastern Finland (UEF)


Vastaatko vielä kysymykseeni tuosta vankila-ajasta ja mahdollisesta kunnianloukkaussyytteestä, ne on varmaan jäänyt sinulta huomaamatta...
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
JohannaK
Remington Steele
Viestit: 225
Liittynyt: Ke Maalis 15, 2023 11:22 pm

Re: Kotka: Nuori nainen yritti murhata entisen poikaystävänsä kahdesti

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 10:36 pm
JohannaK kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 10:35 pm Ja olisiko siulla antaa vinkkiä miten voisin tappaa itseni?
Tällaisiin en minä eikä kukaan muu täällä toivottavasti ota kantaa. Etkös sä ole itse joku lääketieteen opiskelija niin eikö sinun itse pitäisi nämä asiat tietää.
JohannaK kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 10:35 pm Kuten tälläkin palstalla tullut ilmi nii raiskauksesta saa pienen tuomion tai ei tuomioo ollenkaan niin en tehnyt ilmoitusta. Ja silloin seurusteltiin vielä nii en halunnut että se jättää miut.
Kuulostaa kyllä siltä että entinen seurustelukumppanisi jäisi varmaan hyvästä syystä raiskauksesta tuomitsematta ja ihan hyvä niin. Eikö sinua puolestasi pelota mahdollinen kunnianloukkaustuomio mikä tällaisesta kirjoittelusta voi seurata?
No niin, mitä mie sanoin, ette usko et tää ihminen on tehnyt pahaa miulle, ette suostu ees miettii et asioilla voi olla toinen puoli. Luuletko että välitän jostain kunnianloukkaussyytteest ku elämä jo muutenkin pilalla. Ja ihan vaan faktoja kerron
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2036
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Kotka: Nuori nainen yritti murhata entisen poikaystävänsä kahdesti

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Oletko jo vapaalla vankilasta? Vai olitko/oletko mahdollisesti sairaalassa?

Mitä kaikkea eksäsi sinulle teki että yritit kaksi kertaa hänet tappaa/murhata? Että hänen pahat tekonsa oikeuttaa sinun pahat tekosi?!
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
JohannaK
Remington Steele
Viestit: 225
Liittynyt: Ke Maalis 15, 2023 11:22 pm

Re: Kotka: Nuori nainen yritti murhata entisen poikaystävänsä kahdesti

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 10:46 pm Oletko jo vapaalla vankilasta? Vai olitko/oletko mahdollisesti sairaalassa?

Mitä kaikkea eksäsi sinulle teki että yritit kaksi kertaa hänet tappaa/murhata? Että hänen pahat tekonsa oikeuttaa sinun pahat tekosi?!
Vapaalla. Etkö osaa lukea, yritin vain vahingoittaa molemmilla kerroilla. Olen autismin kirjolla ja en hahmota monia asioita niin en ajatellut että lyönnistä voisi seurata kuolema, en uskonut että voimani riittäisivät siihen. Ja miksi kertoisin kaikkea kun ette kuitenkaan suostu uskomaan? Onko sinulla ehdottaa tapaa miten tappaisin itseni?
JohannaK
Remington Steele
Viestit: 225
Liittynyt: Ke Maalis 15, 2023 11:22 pm

Re: Kotka: Nuori nainen yritti murhata entisen poikaystävänsä kahdesti

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 10:35 pm
Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 10:29 pm Jos lähdit nokkimaan viime vuoden helmikuussa kahta tapon/murhan yritystä niin miten olet nyt jo vapaalla....?
Olin alentuneesti syyntakeinen autismin kirjon häiriön takia enkä ymmärtänyt että exäni voisi kuolla niin sain lievemmän tuomion.
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2036
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Kotka: Nuori nainen yritti murhata entisen poikaystävänsä kahdesti

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

JohannaK kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 10:50 pm Ja miksi kertoisin kaikkea kun ette kuitenkaan suostu uskomaan?
Toivon että joku tekee sinusta huoli ilmoituksen ASAP.

Varmaan itsekin arvostat sitä joskus.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2036
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Kotka: Nuori nainen yritti murhata entisen poikaystävänsä kahdesti

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

JohannaK kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 10:53 pm Olin alentuneesti syyntakeinen autismin kirjon häiriön takia enkä ymmärtänyt että exäni voisi kuolla niin sain lievemmän tuomion.
No ymmärrätkö sen nyt?
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
JohannaK
Remington Steele
Viestit: 225
Liittynyt: Ke Maalis 15, 2023 11:22 pm

Re: Kotka: Nuori nainen yritti murhata entisen poikaystävänsä kahdesti

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 10:55 pm
JohannaK kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 10:53 pm Olin alentuneesti syyntakeinen autismin kirjon häiriön takia enkä ymmärtänyt että exäni voisi kuolla niin sain lievemmän tuomion.
No ymmärrätkö sen nyt?
Ei autismin kirjon häiriöstä voi parantua niin tuskin pystyn koskaan ymmärtämään. Voiko oikeasti heikon vähän liikuntaa harrastavan naisen veitseniskuun kuolla?
JohannaK
Remington Steele
Viestit: 225
Liittynyt: Ke Maalis 15, 2023 11:22 pm

Re: Kotka: Nuori nainen yritti murhata entisen poikaystävänsä kahdesti

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 10:54 pm
JohannaK kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 10:50 pm Ja miksi kertoisin kaikkea kun ette kuitenkaan suostu uskomaan?
Toivon että joku tekee sinusta huoli ilmoituksen ASAP.

Varmaan itsekin arvostat sitä joskus.
On tehty ja suutuin. Haluan kuolla, en ansaitse elää, etteköhän kaikki ole sitä mieltä täällä. Ja miksi arvostaisin kun elämällä ei oo mitään annettavaa miulle ja en ansaitse elää. Voitko lopettaa ton lässytyksen ja kertoa miten lopetan itseni?
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2036
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Kotka: Nuori nainen yritti murhata entisen poikaystävänsä kahdesti

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

JohannaK kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 10:57 pm Ei autismin kirjon häiriöstä voi parantua niin tuskin pystyn koskaan ymmärtämään. Voiko oikeasti heikon vähän liikuntaa harrastavan naisen veitseniskuun kuolla?
herran jumala sä olet yliopistossa ollut kirjoilla niin älä pliis esitä tyhmää. totta kai voi.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2036
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Kotka: Nuori nainen yritti murhata entisen poikaystävänsä kahdesti

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

JohannaK kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 11:01 pm Voitko lopettaa ton lässytyksen ja kertoa miten lopetan itseni?
Voitko itse lopettaa tuon lässytyksen tuskin kukaan täällä haluaa sinun itsemurhaa kontolleen.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
JohannaK
Remington Steele
Viestit: 225
Liittynyt: Ke Maalis 15, 2023 11:22 pm

Re: Kotka: Nuori nainen yritti murhata entisen poikaystävänsä kahdesti

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 11:08 pm
JohannaK kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 10:57 pm Ei autismin kirjon häiriöstä voi parantua niin tuskin pystyn koskaan ymmärtämään. Voiko oikeasti heikon vähän liikuntaa harrastavan naisen veitseniskuun kuolla?
herran jumala sä olet yliopistossa ollut kirjoilla niin älä pliis esitä tyhmää. totta kai voi.
Ei yliopistossa kirjoilla olo kerro mitään, pääsin sellaisiin koulutusohjelmiin johon pääse kuka vaan. Mie en pysty ymmärtämään. Eikö siihen vaadita voimaa muka?
JohannaK
Remington Steele
Viestit: 225
Liittynyt: Ke Maalis 15, 2023 11:22 pm

Re: Kotka: Nuori nainen yritti murhata entisen poikaystävänsä kahdesti

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 11:09 pm
JohannaK kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 11:01 pm Voitko lopettaa ton lässytyksen ja kertoa miten lopetan itseni?
Voitko itse lopettaa tuon lässytyksen tuskin kukaan täällä haluaa sinun itsemurhaa kontolleen.
Ei ketään voida tuomita toisen itsemurhasta. Onko antaa niitä ideoita?
Lukittu