Susiraja kirjoitti: Pe Kesä 07, 2024 7:04 pm
Miten näitä räppääjiä kuolee ( joka maassa melkein)murhan uhrina??
Jenkeissä se on jo tapa . mihin porukoihin nämä oikein ovat menneet mukaan??
Olihan se jenkeissä se yksi räppääjä muka raitis ja kuitenkin kuoli (murhattiin) kosolti huumeita kämppä täynnä.
Mä luulen että nämä liittyy johonkin laittomuuksiin , eihän iskelmätähtiä tapeta samanlailla vaikka nekin kyllä huumeita käyttävät.
Onko se Einarin surma edes selvinnyt?? Hän sentään oli itsekin kriminaali.
Jenkeissä on hyvin monta räppäriä jotka ovat raittiita, silti ovat huumeiden kanssa tekemisissä ja asunto kosolti huumeita täynnä.
Ja juuri sen takia, koska huumeissa pyörii erittäin suuret rahat. Sitä enemmän saat itsellesi rahaa, mitä vähemmän itse käytät huumeita.
Joten aivan ns normaali yhtälö voit hyvin lauseestasi poistaa sanan "muka". Rikollisista ketkä menestyy edes jollakin tasolla (jos näin voi sanoa) ovat lähes kokonaan käyttämättä päihteitä ja tämä on yksi syy siihen hetkelliseen menestykseen kyseisellä alalla.
Einarin surma ei ole selvinnyt, eikä tule koskaan selviämään.
Ruotsissa meno on alkanut menemään jo aivan sairaaksi. Jokainen neekeri, hiekkaneekeri, valkonaama tai ns roadman ovat räppäreitä ja sitä mukaan kuuluuvat johonkin tai jopa useampaan rikollisjengiin joita voi myös kutsua rikollisjärjestöksi.
Tilanne ei ole enää millään tavalla viranomaisten hallinnassa, eikä tässä vaiheessa enää riitä resurssit tutkia rikollisen Einarin kuolemaa.
Einari kuoli aivan itseaiheutetusti ja tiesi täysin minkälaisten "kavereiden" kanssa oli tekemisissä. Ja varmasti näki ympärillään mihin kulkemansa polku vie...