Hakkeri dominoi suomi24 -sivustoa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
pieninainen
Lauri Hanhivaara

Re: Hakkeri dominoi suomi24 -sivustoa

Viesti Kirjoittaja pieninainen »

Kiitos Öyhö sulle tuosta!

Ei mulla kyllä ole mitään ongelmaa todellisuuden tajuamisen suhteen.
Eikä mulla ole päihteiden käyttöä.

Että josko vaikka öyhöttelet jotain muuta. 😊
dazu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja dazu »

Hakkerilta on tullut taas uutta... Eilen aamuyöllä oli suomi24:n tehty ketju, mikä alkoi käyttäjään pieninainen liittyen ja lopuksi oli settiä liittyen lähisukulaiseni synnyttämiseen(hakkeri ilmeisesti sitäkin seurannut puhelimen kautta) ja perättömiä väitteitä, että eräs minun IRL tuntema mies olisi suhteessa käyttäjän pieninainen kanssa...
Nämä kertovat taas myös jotain siitä, miten hakkeri "tarttuu". Puhelimeni on ollut erään asunnon verkossa, jolloin hakkeri on päässyt tuohon modeemiin ja sen jälkeen kaikkiin muihinkin laitteisiin, jotka ovat olleet ks. modeemin kautta verkossa...

Tänä aamuna taas luin, että käyttäjä pieninainen oli syyttänyt minua noista viesteistä... Että sellaista...

Minä en oikein ymmärrä tämän hakkerin kiinnostusta liittyen minuun ja läheisiini... Lisäksi tuntuu, että hakkerilla on joko läheinen suhde käyttäjään pieninainen, tai sitten pahemman luokan pakkomielle ja hän kokee olevansa käyttäjän pieninainen läheinen...
Moni asia hakkeroinnissa viittaa erääseen suomi24:ssa vaikuttavaan kuopiolaiseen lesbonaiseen, mutta täysin varma en asiasta ole...
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
dazu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja dazu »

Skini2 kirjoitti: Ti Heinä 07, 2026 5:25 amHyvää päivää. Minä oon se Pulsu-Anssi mistä puhut. Hauska tutustua. Ja kukas helvetti se sinä olet? Minulla on tapana raiskailla ja pahoinpidellä naiset. Ei niistä tarvi tulla tänne kirjottamaa, riittää kun teet vain rikosilmoituksen ja viranomaiset hoitaa asiat kunnialla maaliin. Vittuilen aina kaikille ja oon vitun ilkeä paskiainen joka kutsuu vaimoaankin KOKSU HUORAKSI.
Ok, olet vissiin sitten nykyään demonina internetissä, sillä se Anssi, josta puhun, on väestörekisterin mukaan kuollut elokuussa 2021.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
Vastaa Viestiin