Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Cadi John
Axel Foley
Viestit: 2280
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2023 3:05 pm

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

Noilla apinoilla tämmöinen eläimiin ja lapsiin sekaantuminen on tullut äidinmaidossa. Sairasta touhua ja jonkinlainen kivitys olisi tälle sällille paikallaan.

Jos ihminen tuntee jotain seksuaalista vetovoimaa eläimiin tai lapsiin niin kuula kalloon välittömästi. Ihan turhia ihmisiä täällä pyörimään.
Anoteus
Axel Foley
Viestit: 2237
Liittynyt: Su Tammi 20, 2019 7:12 pm

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja Anoteus »

Kotoutuisikohan ne paremmin, jos joka tulijalle annettaisiin oma lammas?
Eläinsuojelujärjestöt varmaan vastustaisi, mutta jos pikkutytöt saisi olla rauhassa, niin sitä kannattaisi kokeilla..
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Cadi John kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:44 pm Noilla apinoilla tämmöinen eläimiin ja lapsiin sekaantuminen on tullut äidinmaidossa. Sairasta touhua ja jonkinlainen kivitys olisi tälle sällille paikallaan.

Jos ihminen tuntee jotain seksuaalista vetovoimaa eläimiin tai lapsiin niin kuula kalloon välittömästi. Ihan turhia ihmisiä täällä pyörimään.
Niin kuin osalla suomalaisista. Ehkä siksi sen vuoksi kriminalisointi lopetettiin, koska ei viitsitty naapuria tai puoluetoveria linnan viedä asian tiimoilta?
Historioitsija Teemu Keskisarja käsitteli aihetta laajasti Helsingin yliopistossa tarkastetussa väitöskirjassaan ”Secoituxesta järjettömäin luondocappalden canssa” (2006). 1600- ja 1700-luvuilla eläimiin sekaantuminen oli Suomessa hämmästyttävän yleinen ilmiö, johon syyllistyi erityisesti nuoria, naimattomia maaseudun miehiä.
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Salmari
Javier Pena
Viestit: 1818
Liittynyt: To Marras 22, 2018 2:37 pm

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja Salmari »

*Poistettu poliittinen öyhöviesti*tm
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:52 pm Onneksi tästä ketjusta huomaa, ettei Suomessa ole rasismia.
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Suomalaisesta eläimiin sekaantumisen historiasta voi katsella vaikka tuolta Ruutu-palvelusta löytyvästä videosta

"Historioitsija Teemu Keskisarja: 1700-luvulla eläimiin sekaantuminen oli yleistä"
https://www.ruutu.fi/video/1363683
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
ASierra
Rico Tubbs
Viestit: 1218
Liittynyt: Ma Tammi 24, 2022 11:15 pm

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja ASierra »

*Poistettu poliittinen öyhöviesti*tm
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

ASierra kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:51 pm Onko nämä vuohennussijat niitä umpeenommeltua Natsima Razzistia äänestäviä vähä-älyisiä?
Aika moni poika siellä teillä junttilassa on menettänyt poikuutensa joko oman navetan tai naapurinavetan Mansikille. Oululaiset on sairasta väkeä. Eläimiin sekaantujia, pedofiilejä ja sukurutsaajia.
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Carelin
Axel Foley
Viestit: 2161
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:38 pm Suomalaisesta eläimiin sekaantumisen historiasta voi katsella vaikka tuolta Ruutu-palvelusta löytyvästä videosta

"Historioitsija Teemu Keskisarja: 1700-luvulla eläimiin sekaantuminen oli yleistä"
https://www.ruutu.fi/video/1363683
Nimenomaan 1700 luvulla suomikin oli kehitysmaa. Teot sen mukaiset. Hiljalleen 300 v aikana olemme tulleet sivistysvaltioksi, mutta nyt nämä karvaranteet paaluttavat yhteiskuntaa taas kohti keskiaikaa. Kohta viedään varmaan taas äänioikeus naisilta. No sitä saa mitä tilaa. Sakem aleikum.
Carelin
Axel Foley
Viestit: 2161
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:38 pm Suomalaisesta eläimiin sekaantumisen historiasta voi katsella vaikka tuolta Ruutu-palvelusta löytyvästä videosta

"Historioitsija Teemu Keskisarja: 1700-luvulla eläimiin sekaantuminen oli yleistä"
https://www.ruutu.fi/video/1363683
Nimenomaan 1700 luvulla suomikin oli kehitysmaa. Teot sen mukaiset. Hiljalleen 300 v aikana olemme tulleet sivistysvaltioksi, mutta nyt nämä karvaranteet paaluttavat yhteiskuntaa taas kohti keskiaikaa. Kohta viedään varmaan taas äänioikeus naisilta. No sitä saa mitä tilaa. Salem aleikum.
Perilla
Martin Beck
Viestit: 778
Liittynyt: Ma Tammi 13, 2025 7:52 am

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja Perilla »

Natsima Rassisti haluaa afkaaneja tänne äänestämään itseään, vuohennussijatkin kelpaavat.
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko

joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista


Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
Öyhö
Nikke Knatterton
Viestit: 156
Liittynyt: La Touko 23, 2026 1:51 pm

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

Rousku kirjoitti: To Kesä 25, 2026 3:17 pm

Kysytään siis Teemu Keskisarjalta. Hänen väitöskirjansahan käsitteli eläimiin sekaantumista 1700-luvun Suomessa. Väitöskirjan englanninkielisessä tiivistelmässä kerrotaan näin:
Omg. No kaikkea.

Keskisarja on tässä nyt kyllä ... joo. Sanotaan niin että olin väärässä.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
lonesjucca
Vic Mackey
Viestit: 1919
Liittynyt: Ke Heinä 26, 2023 9:26 pm

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja lonesjucca »

Marokon Kauhu kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 9:38 pm Kuva
An Afghan refugee has been jailed for 30 months and banned from France for raping five goats and a lamb so brutally that one of them died.
https://www.noticer.news/afghan-refugee ... oats-lamb/

Kuuluuko tämä vuohennussiminen vain kulttuuriin vai onko taipumus perinnöllistä?

Ilman näitä länsi todennäköisesti romahtaisi, ainakin jos Juhana Vartiaiselta kysytään.
No, noticer.news is not considered a reliable news source.Investigations, including an in-depth Australian Broadcasting Corporation (ABC) News Report, have found that the platform publishes white supremacist and neo-Nazi ideologies alongside stories lifted from other websites.Because of its promotion of hate speech, the platform has been scrutinized by academic experts and watchdogs, with Google disabling advertisements on its articles for violating policies against hate groups.
:roll: se ois niiku suomen uutisia vastaava paskasivusto. oliko parempaa lähdettä?
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)
Viestit: 13921
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja damfin »

lonesjucca kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:58 pm
No, noticer.news is not considered a reliable news source.Investigations, including an in-depth Australian Broadcasting Corporation (ABC) News Report, have found that the platform publishes white supremacist and neo-Nazi ideologies alongside stories lifted from other websites.Because of its promotion of hate speech, the platform has been scrutinized by academic experts and watchdogs, with Google disabling advertisements on its articles for violating policies against hate groups.
:roll: se ois niiku suomen uutisia vastaava paskasivusto. oliko parempaa lähdettä?
AOL
Asylum seeker who 'raped 5 goats and a lamb' tells court 'I'm a normal person'

A 19-year-old man has been sentenced to prison after he "raped" six animals, resulting in the death of one, at an animal sanctuary and educational farm in France. Known only as Massoud S, he declared himself a "normal person" to the court.

The Afghan-born asylum seeker denied all charges during the trial at the Aix-en-Provence courthouse, despite police apprehending him in the act behind a goat, wearing latex gloves.

The abuse took place between February and April of this year at Le Refuge d'un Moment animal sanctuary and educational farm in Pennes-Mirabeau, near Marseille.
https://www.aol.com/articles/asylum-see ... 00000.html

On jopa vasemmalle kallellaan niin pitäisi kelvata sinullekin...
Yes, AOL is generally considered a reliable news source, though it primarily operates as an aggregator rather than an original publisher.

Editorial Bias: Because AOL aggregates news from a variety of sources but heavily features HuffPost and other left-leaning publications, media monitors classify its overall political leaning as "Lean Left".
Tupla
Rico Tubbs
Viestit: 1276
Liittynyt: Pe Kesä 14, 2024 9:49 am

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja Tupla »

Perilla kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:04 pm Natsima Rassisti haluaa afkaaneja tänne äänestämään itseään, vuohennussijatkin kelpaavat.
Kolmas nikki (kolmannella nikillä) selittämässä tätä samaa hölmöä suomalaista sisäpoliittista öyhötystä, joka kohdistettu suomalaiseen politiikkoon. Joka tuskin hamuaa äänestäjiä Ranskan afgaaneista.
Eiköhän Nasimalla ole riittävät määrät äänestäjiä jo valmiiksi :D
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
Avatar
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4775
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

tämä ei ollut raiskaus eikä rikos, rakasti.jpeg
tämä ei ollut raiskaus eikä rikos, rakasti.jpeg (52.48 KiB) Katsottu 98 kertaa
Carelin kirjoitti: To Kesä 25, 2026 10:01 pm Nimenomaan 1700 luvulla suomikin oli kehitysmaa. Teot sen mukaiset. Hiljalleen 300 v aikana olemme tulleet sivistysvaltioksi, mutta nyt nämä karvaranteet paaluttavat yhteiskuntaa taas kohti keskiaikaa. Kohta viedään varmaan taas äänioikeus naisilta. No sitä saa mitä tilaa. Sakem aleikum.
Ikävää että Afgaanit ja muut musulmaanit elävät vielä ei 1700 lukua, vaan 700 lukua.
Pitää kuitenkin muistaa että heidän näkökulmastaan kysymyksessä ei ollut rikos.
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
Vastaa Viestiin