Sivu 4/5
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 8:44 pm
Kirjoittaja Cadi John
Noilla apinoilla tämmöinen eläimiin ja lapsiin sekaantuminen on tullut äidinmaidossa. Sairasta touhua ja jonkinlainen kivitys olisi tälle sällille paikallaan.
Jos ihminen tuntee jotain seksuaalista vetovoimaa eläimiin tai lapsiin niin kuula kalloon välittömästi. Ihan turhia ihmisiä täällä pyörimään.
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 8:55 pm
Kirjoittaja Anoteus
Kotoutuisikohan ne paremmin, jos joka tulijalle annettaisiin oma lammas?
Eläinsuojelujärjestöt varmaan vastustaisi, mutta jos pikkutytöt saisi olla rauhassa, niin sitä kannattaisi kokeilla..
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 8:59 pm
Kirjoittaja Tuulenvire
Cadi John kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:44 pm
Noilla apinoilla tämmöinen eläimiin ja lapsiin sekaantuminen on tullut äidinmaidossa. Sairasta touhua ja jonkinlainen kivitys olisi tälle sällille paikallaan.
Jos ihminen tuntee jotain seksuaalista vetovoimaa eläimiin tai lapsiin niin kuula kalloon välittömästi. Ihan turhia ihmisiä täällä pyörimään.
Niin kuin osalla suomalaisista. Ehkä siksi sen vuoksi kriminalisointi lopetettiin, koska ei viitsitty naapuria tai puoluetoveria linnan viedä asian tiimoilta?
Historioitsija Teemu Keskisarja käsitteli aihetta laajasti Helsingin yliopistossa tarkastetussa väitöskirjassaan ”Secoituxesta järjettömäin luondocappalden canssa” (2006). 1600- ja 1700-luvuilla eläimiin sekaantuminen oli Suomessa hämmästyttävän yleinen ilmiö, johon syyllistyi erityisesti nuoria, naimattomia maaseudun miehiä.
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 9:17 pm
Kirjoittaja Salmari
*Poistettu poliittinen öyhöviesti*tm
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 9:38 pm
Kirjoittaja Tuulenvire
Suomalaisesta eläimiin sekaantumisen historiasta voi katsella vaikka tuolta Ruutu-palvelusta löytyvästä videosta
"Historioitsija Teemu Keskisarja: 1700-luvulla eläimiin sekaantuminen oli yleistä"
https://www.ruutu.fi/video/1363683
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 9:51 pm
Kirjoittaja ASierra
*Poistettu poliittinen öyhöviesti*tm
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 9:55 pm
Kirjoittaja Tuulenvire
ASierra kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:51 pm
Onko nämä vuohennussijat niitä umpeenommeltua Natsima Razzistia äänestäviä vähä-älyisiä?
Aika moni poika siellä teillä junttilassa on menettänyt poikuutensa joko oman navetan tai naapurinavetan Mansikille. Oululaiset on sairasta väkeä. Eläimiin sekaantujia, pedofiilejä ja sukurutsaajia.
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 10:01 pm
Kirjoittaja Carelin
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:38 pm
Suomalaisesta eläimiin sekaantumisen historiasta voi katsella vaikka tuolta Ruutu-palvelusta löytyvästä videosta
"Historioitsija Teemu Keskisarja: 1700-luvulla eläimiin sekaantuminen oli yleistä"
https://www.ruutu.fi/video/1363683
Nimenomaan 1700 luvulla suomikin oli kehitysmaa. Teot sen mukaiset. Hiljalleen 300 v aikana olemme tulleet sivistysvaltioksi, mutta nyt nämä karvaranteet paaluttavat yhteiskuntaa taas kohti keskiaikaa. Kohta viedään varmaan taas äänioikeus naisilta. No sitä saa mitä tilaa. Sakem aleikum.
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 10:01 pm
Kirjoittaja Carelin
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:38 pm
Suomalaisesta eläimiin sekaantumisen historiasta voi katsella vaikka tuolta Ruutu-palvelusta löytyvästä videosta
"Historioitsija Teemu Keskisarja: 1700-luvulla eläimiin sekaantuminen oli yleistä"
https://www.ruutu.fi/video/1363683
Nimenomaan 1700 luvulla suomikin oli kehitysmaa. Teot sen mukaiset. Hiljalleen 300 v aikana olemme tulleet sivistysvaltioksi, mutta nyt nämä karvaranteet paaluttavat yhteiskuntaa taas kohti keskiaikaa. Kohta viedään varmaan taas äänioikeus naisilta. No sitä saa mitä tilaa. Salem aleikum.
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 11:04 pm
Kirjoittaja Perilla
Natsima Rassisti haluaa afkaaneja tänne äänestämään itseään, vuohennussijatkin kelpaavat.
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 11:10 pm
Kirjoittaja Öyhö
Rousku kirjoitti: To Kesä 25, 2026 3:17 pm
Kysytään siis Teemu Keskisarjalta. Hänen väitöskirjansahan käsitteli eläimiin sekaantumista 1700-luvun Suomessa. Väitöskirjan englanninkielisessä tiivistelmässä kerrotaan näin:
Omg. No kaikkea.
Keskisarja on tässä nyt kyllä ... joo. Sanotaan niin että olin väärässä.
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 11:58 pm
Kirjoittaja lonesjucca
Marokon Kauhu kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 9:38 pm
An Afghan refugee has been jailed for 30 months and banned from France for raping five goats and a lamb so brutally that one of them died.
https://www.noticer.news/afghan-refugee ... oats-lamb/
Kuuluuko tämä vuohennussiminen vain kulttuuriin vai onko taipumus perinnöllistä?
Ilman näitä länsi todennäköisesti romahtaisi, ainakin jos Juhana Vartiaiselta kysytään.
No, noticer.news is not considered a reliable news source.Investigations, including an in-depth Australian Broadcasting Corporation (ABC) News Report, have found that the platform publishes white supremacist and neo-Nazi ideologies alongside stories lifted from other websites.Because of its promotion of hate speech, the platform has been scrutinized by academic experts and watchdogs, with Google disabling advertisements on its articles for violating policies against hate groups.

se ois niiku suomen uutisia vastaava paskasivusto. oliko parempaa lähdettä?
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 9:09 am
Kirjoittaja damfin
lonesjucca kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:58 pm
No, noticer.news is not considered a reliable news source.Investigations, including an in-depth Australian Broadcasting Corporation (ABC) News Report, have found that the platform publishes white supremacist and neo-Nazi ideologies alongside stories lifted from other websites.Because of its promotion of hate speech, the platform has been scrutinized by academic experts and watchdogs, with Google disabling advertisements on its articles for violating policies against hate groups.

se ois niiku suomen uutisia vastaava paskasivusto. oliko parempaa lähdettä?
AOL
Asylum seeker who 'raped 5 goats and a lamb' tells court 'I'm a normal person'
A 19-year-old man has been sentenced to prison after he "raped" six animals, resulting in the death of one, at an animal sanctuary and educational farm in France. Known only as Massoud S, he declared himself a "normal person" to the court.
The Afghan-born asylum seeker denied all charges during the trial at the Aix-en-Provence courthouse, despite police apprehending him in the act behind a goat, wearing latex gloves.
The abuse took place between February and April of this year at Le Refuge d'un Moment animal sanctuary and educational farm in Pennes-Mirabeau, near Marseille.
https://www.aol.com/articles/asylum-see ... 00000.html
On jopa vasemmalle kallellaan niin pitäisi kelvata sinullekin...
Yes, AOL is generally considered a reliable news source, though it primarily operates as an aggregator rather than an original publisher.
Editorial Bias: Because AOL aggregates news from a variety of sources but heavily features HuffPost and other left-leaning publications, media monitors classify its overall political leaning as "Lean Left".
Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 12:40 pm
Kirjoittaja Tupla
Perilla kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:04 pm
Natsima Rassisti haluaa afkaaneja tänne äänestämään itseään, vuohennussijatkin kelpaavat.
Kolmas nikki (kolmannella nikillä) selittämässä tätä samaa hölmöä suomalaista sisäpoliittista öyhötystä, joka kohdistettu suomalaiseen politiikkoon. Joka tuskin hamuaa äänestäjiä Ranskan afgaaneista.
Eiköhän Nasimalla ole riittävät määrät äänestäjiä jo valmiiksi

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi
Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 1:00 pm
Kirjoittaja Marokon Kauhu

- tämä ei ollut raiskaus eikä rikos, rakasti.jpeg (52.48 KiB) Katsottu 114 kertaa
Carelin kirjoitti: To Kesä 25, 2026 10:01 pm
Nimenomaan 1700 luvulla suomikin oli kehitysmaa. Teot sen mukaiset. Hiljalleen 300 v aikana olemme tulleet sivistysvaltioksi, mutta nyt nämä karvaranteet paaluttavat yhteiskuntaa taas kohti keskiaikaa. Kohta viedään varmaan taas äänioikeus naisilta. No sitä saa mitä tilaa. Sakem aleikum.
Ikävää että Afgaanit ja muut musulmaanit elävät vielä ei 1700 lukua, vaan 700 lukua.
Pitää kuitenkin muistaa että heidän näkökulmastaan kysymyksessä ei ollut rikos.