Sivu 4/11

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 2:48 pm
Kirjoittaja Anom

*pltmtxtvp*tm

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 3:07 pm
Kirjoittaja Tuulenvire
Jollakin mennyt ihon alle ja kuuppa jumiin, eikä lukemisen ymmärtämisestä tule mitään.

Kuunnelkaa presidenttiä suomalaiset miehet. Tutkikaan itseänne rehellisesti ja myöntäkää asiat, älkää kiistäkö. Ongelmaa ei voi ratkaista, jos ei myönnä ongelmaa olevan olemassa.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 4:59 pm
Kirjoittaja ASierra
mr.gonzo kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:00 pm Missä enemmän maahanmuuttajataustaisia, siellä enemmän lähisuhdeväkivaltaa.

"Ulkomailla syntyneiden epäiltyjen osuus on ylikorostunut lähisuhdeväkivaltarikoksissa pääkaupunkiseudulla. Länsi-Uudellamaalla tämä näkyy etenkin Espoossa, jossa kuluvan vuoden aikana tapahtuneiden lähisuhdeväkivaltarikosten epäillyistä yli 46 prosenttia on syntynyt ulkomailla."

https://poliisi.fi/-/lahisuhdevakivalta ... la-tasolla
Ruotsi on maailman turvallisin maa. T. Stubido.

Paitsi siellä raiskataan toiseksi eniten maailmassa naisia. Miksiköhän? Ja siellä aljon no-go alueita, jonne poliisikaan ei uskalla mennä

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 6:07 pm
Kirjoittaja Tuulenvire
*pltmtxtvp*tm

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 7:00 pm
Kirjoittaja lonesjucca
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 3:07 pm Jollakin mennyt ihon alle ja kuuppa jumiin, eikä lukemisen ymmärtämisestä tule mitään.

Kuunnelkaa presidenttiä suomalaiset miehet. Tutkikaan itseänne rehellisesti ja myöntäkää asiat, älkää kiistäkö. Ongelmaa ei voi ratkaista, jos ei myönnä ongelmaa olevan olemassa.
syytön mä siihe olen, jos vanha koulukiusaaja ruotsinsuomalainen Stubb on aikaisemmin hakannut vaimoaan.

en mä ole hakannut vaimoa. koskaan. en tyttöystävääkää. eli ei oo mun asia, ku oo käyttäytyny aina Stubbia paremmi. en oo koulukiusannukaa.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 7:10 pm
Kirjoittaja blindpedestrian
https://www.voice.fi/ilmiot/mies-puutu- ... aa-vastaan
”Mies, puutu väkivaltaan” – tunnetut henkilöt presidenttiä myöten haluavat miehet taistelemaan naisiin kohdistuvaa väkivaltaa vastaan
naiset vois alkaa kantamaan vastuuta omista valinnoistaan.
missä on "ei kaikki miehet" "yksittäistapaus" jne huomautukset?
jos menet puuttumaan niin luultavasti joudut linnaan, saat puukosta tai vähintään sinut leimataan joksikin.

EI OLE MINUN ONGELMA.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 7:17 pm
Kirjoittaja lonesjucca
blindpedestrian kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:10 pm https://www.voice.fi/ilmiot/mies-puutu- ... aa-vastaan
”Mies, puutu väkivaltaan” – tunnetut henkilöt presidenttiä myöten haluavat miehet taistelemaan naisiin kohdistuvaa väkivaltaa vastaan
naiset vois alkaa kantamaan vastuuta omista valinnoistaan.
missä on "ei kaikki miehet" "yksittäistapaus" jne huomautukset?
jos menet puuttumaan niin luultavasti joudut linnaan, saat puukosta tai vähintään sinut leimataan joksikin.

EI OLE MINUN ONGELMA.
näihä se o. eikös semmone stereotyypinen vaimohakkaaja ole ympäriisä tatuoitu jengiläine, tai vastaava huumeveikko? mee ny semmoselle kertoo, että hei et sä voi tehä noi sun pitää lopettaa. ei naise oo tarve laittaa hynttyi yhtee sellase kaa. ei ketää pakota kai? :roll:

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 7:25 pm
Kirjoittaja Tuulenvire
blindpedestrian kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:10 pm https://www.voice.fi/ilmiot/mies-puutu- ... aa-vastaan
”Mies, puutu väkivaltaan” – tunnetut henkilöt presidenttiä myöten haluavat miehet taistelemaan naisiin kohdistuvaa väkivaltaa vastaan
naiset vois alkaa kantamaan vastuuta omista valinnoistaan.
missä on "ei kaikki miehet" "yksittäistapaus" jne huomautukset?
jos menet puuttumaan niin luultavasti joudut linnaan, saat puukosta tai vähintään sinut leimataan joksikin.

EI OLE MINUN ONGELMA.
Siis,että naisten vika jos mies hakkaa. Asenteesi tuli selville.

Ei Stubb käskenyt mennä muille kertomaan asioista, vaan katsomaan peiliin.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 7:32 pm
Kirjoittaja manearia
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 6:07 pm
ASierra kirjoitti: To Kesä 25, 2026 4:59 pm
mr.gonzo kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:00 pm Missä enemmän maahanmuuttajataustaisia, siellä enemmän lähisuhdeväkivaltaa.

"Ulkomailla syntyneiden epäiltyjen osuus on ylikorostunut lähisuhdeväkivaltarikoksissa pääkaupunkiseudulla. Länsi-Uudellamaalla tämä näkyy etenkin Espoossa, jossa kuluvan vuoden aikana tapahtuneiden lähisuhdeväkivaltarikosten epäillyistä yli 46 prosenttia on syntynyt ulkomailla."

https://poliisi.fi/-/lahisuhdevakivalta ... la-tasolla
Ruotsi on maailman turvallisin maa. T. Stubido.

Paitsi siellä raiskataan toiseksi eniten maailmassa naisia. Miksiköhän? Ja siellä aljon no-go alueita, jonne poliisikaan ei uskalla mennä
Tämä teidän yritys kääntää aina suomalaisen miehen väkivaltaisuuskeskutelut yleiseksi maahanmuuttokeskusteluksi ja rasistiölinäksi on jo niin nähty. Ylläpito voisi pikkuhiljaa puuttua tuohon teidän ketjun paskomisiin. Alkaa olla aika läpinäkyvää touhua muutoin.

Nyt jo 11 naista saanut tänä vuonna surmansa suomalaisen miehen toimesta. Ruumis joka toinen viikko.
Ymmärrän miksi uskonnolliset ja kulttuuriset arvot, sekä epäonnistuneet integraatiot ovat iso ongelma, mutta sehän ei vaikuta yhtään tohon statistiikkaan. Faktaa on, että Suomessa mies tappaa naisen joka toinen viikko. Se tästä nyt kyse.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 7:35 pm
Kirjoittaja Tuulenvire
manearia kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:32 pm
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 6:07 pm
ASierra kirjoitti: To Kesä 25, 2026 4:59 pm
Ruotsi on maailman turvallisin maa. T. Stubido.

Paitsi siellä raiskataan toiseksi eniten maailmassa naisia. Miksiköhän? Ja siellä aljon no-go alueita, jonne poliisikaan ei uskalla mennä
Tämä teidän yritys kääntää aina suomalaisen miehen väkivaltaisuuskeskutelut yleiseksi maahanmuuttokeskusteluksi ja rasistiölinäksi on jo niin nähty. Ylläpito voisi pikkuhiljaa puuttua tuohon teidän ketjun paskomisiin. Alkaa olla aika läpinäkyvää touhua muutoin.

Nyt jo 11 naista saanut tänä vuonna surmansa suomalaisen miehen toimesta. Ruumis joka toinen viikko.
Ymmärrän miksi uskonnolliset ja kulttuuriset arvot, sekä epäonnistuneet integraatiot ovat iso ongelma, mutta sehän ei vaikuta yhtään tohon statistiikkaan. Faktaa on, että Suomessa mies tappaa naisen joka toinen viikko. Se tästä nyt kyse.
Ja kun nimenomaan suomalainen mies on tappanut naisen joka toinen viikko tänä vuonna, niin miksi pitää ketjut paskoa tuolla rasistisella mölinällä ja yrittää vääntää keskustelut aina yleiseksi maahanmuuttokeskusteluksi ja oman pahan olo oksennukseksi rasistisella mölinällä. Yleiselle maahanmuuttokeskustelulle on jo oma ketjunsa.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 7:36 pm
Kirjoittaja Nokus
Romanit ja muslimithan omistaa naisensa, ovat siis omaisuutta, ei naisilla ole mitään sanan valtaa, ovat nyrkin ja hellan välissä! :D

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 7:39 pm
Kirjoittaja manearia
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:35 pm Ja kun nimenomaan suomalainen mies on tappanut naisen joka toinen viikko tänä vuonna, niin miksi pitää ketjut paskoa tuolla rasistisella mölinällä ja yrittää vääntää keskustelut aina yleiseksi maahanmuuttokeskusteluksi ja oman pahan olo oksennukseksi rasistisella mölinällä. Yleiselle maahanmuuttokeskustelulle on jo oma ketjunsa.
Lyhyen ajan olen vasta ollut palstalla, mutta uskoisin, että syynä yleinen maahanmuuttoon liittyvä öyhötys ja muukalaispelko. Ja tosiaan sellaiselle löytyy jo ketjuja.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 7:47 pm
Kirjoittaja Wildchild79
manearia kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:39 pm
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:35 pm Ja kun nimenomaan suomalainen mies on tappanut naisen joka toinen viikko tänä vuonna, niin miksi pitää ketjut paskoa tuolla rasistisella mölinällä ja yrittää vääntää keskustelut aina yleiseksi maahanmuuttokeskusteluksi ja oman pahan olo oksennukseksi rasistisella mölinällä. Yleiselle maahanmuuttokeskustelulle on jo oma ketjunsa.
Lyhyen ajan olen vasta ollut palstalla, mutta uskoisin, että syynä yleinen maahanmuuttoon liittyvä öyhötys ja muukalaispelko. Ja tosiaan sellaiselle löytyy jo ketjuja.
"Suomalaismies" vai suomalaismies ?

Onko suomessa tapettu yhtäkään naista
"ulkomaalaisen miehen" toimesta?

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 7:54 pm
Kirjoittaja manearia
Wildchild79 kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:47 pm
manearia kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:39 pm
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:35 pm Ja kun nimenomaan suomalainen mies on tappanut naisen joka toinen viikko tänä vuonna, niin miksi pitää ketjut paskoa tuolla rasistisella mölinällä ja yrittää vääntää keskustelut aina yleiseksi maahanmuuttokeskusteluksi ja oman pahan olo oksennukseksi rasistisella mölinällä. Yleiselle maahanmuuttokeskustelulle on jo oma ketjunsa.
Lyhyen ajan olen vasta ollut palstalla, mutta uskoisin, että syynä yleinen maahanmuuttoon liittyvä öyhötys ja muukalaispelko. Ja tosiaan sellaiselle löytyy jo ketjuja.
"Suomalaismies" vai suomalaismies ?

Onko suomessa tapettu yhtäkään naista
"ulkomaalaisen miehen" toimesta?
Mies joka laillisesti asuu Suomessa on Suomalainen mies.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 7:59 pm
Kirjoittaja Salmari
manearia kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:54 pm
Wildchild79 kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:47 pm
manearia kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:39 pm

Lyhyen ajan olen vasta ollut palstalla, mutta uskoisin, että syynä yleinen maahanmuuttoon liittyvä öyhötys ja muukalaispelko. Ja tosiaan sellaiselle löytyy jo ketjuja.
"Suomalaismies" vai suomalaismies ?

Onko suomessa tapettu yhtäkään naista
"ulkomaalaisen miehen" toimesta?
Mies joka laillisesti asuu Suomessa on Suomalainen mies.
Ei todellakaan ole. Ja tiedät sen itsekin