Tunnetko tätä koiraa? Matkusti yksin junalla Helsinkiin

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Paikalla
Hauki
Martin Beck

Re: Tunnetko tätä koiraa? Matkusti yksin junalla Helsinkiin

Viesti Kirjoittaja Hauki »

Taitaa tuo toinenkin Viikissä useita päiviä viettänyt säyseän näköinen isohko koira olla samanlainen hylkäämisen uhri. Tuskin sitäkään ressukkaa kukaan enää tässä vaiheessa noutaa. Veikkaanpa, että näissäkään tapauksissa tuskin koirassa mitään vikaa, ei vaan enää jaksa omistajaansa kiinnostaa tai kuten joku tuossa sanoi, elämään on tullut uusi mielenkiinnon kohde. Kyllä pistää vihaksi :evil: itse kun olen pennun kotiin kantanut, on ollut selvää, että lähtee vasta viimeiselle matkalleen, sitten kun ei enää mikään apua auta tai jos itseltä henki lähtee.
Sipi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Toivotaan nyt tämän kaiken paheksunnan jälkeen, ettei omistaja makaa hengettömänä puukko selässään jossain alikulkutunnelissa tai jätesäkissä lahdenpohjassa.
Paikalla
Hauki
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Hauki »

Kyllähän tuo vihaksi pistää, mutta toisaalta tietysti voidaan olla iloisia siitä, ettei sitä esimerkiksi ole yritetty omatoimisesti päästää päiviltä, kuten joskus on saatu lukea. Ihmetyttää kuitenkin suuresti, kun koira näyttää niin hyvin hoidetulta ja muutenkin hyvinvoivalta, korvat hiukan tosin punoittaa.
aivoriihi
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Hauki kirjoitti: Ti Heinä 14, 2026 6:00 pm Taitaa tuo toinenkin Viikissä useita päiviä viettänyt säyseän näköinen isohko koira olla samanlainen hylkäämisen uhri. Tuskin sitäkään ressukkaa kukaan enää tässä vaiheessa noutaa. Veikkaanpa, että näissäkään tapauksissa tuskin koirassa mitään vikaa, ei vaan enää jaksa omistajaansa kiinnostaa tai kuten joku tuossa sanoi, elämään on tullut uusi mielenkiinnon kohde. Kyllä pistää vihaksi :evil: itse kun olen pennun kotiin kantanut, on ollut selvää, että lähtee vasta viimeiselle matkalleen, sitten kun ei enää mikään apua auta tai jos itseltä henki lähtee.
Nyt tuo toinen koira on poistunut Viikin sivustolta, joten omistaja/ omistajat ovat käyneet lunastamassa sen. Ketjumme kaunotar on ainoa, jonka kuva on jäljellä. Yhdessä vaiheessa siellä oli neljä, kaksi haettiin varsin nopsaan.

Toivoa on, että omistaja löytyy, tosin aikaa enää muutama päivä.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Vastaa Viestiin